چگونه به راحتی یک سایت وردپرس چند زبانه ایجاد کنیم

آیا می خواهید سایت وردپرس خود را به چند زبان ترجمه کنید؟

وردپرس بیش از 35٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تأمین می کند. بسیاری از آنها به مخاطبان غیر انگلیسی یا چند زبانه خدمت می کنند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک سایت وردپرس چند زبانه را به راحتی ایجاد کنید. ما سه راه حل مختلف را پوشش خواهیم داد ، بنابراین شما می توانید بهترین راه حل را برای شما انتخاب کنید.

با استفاده از هر راه حل ، می توانید پست ها ، صفحات ، برچسب ها ، دسته ها و مضامین وردپرس خود را به راحتی به هر زبان دلخواه ترجمه کنید.

Creating a multilingual WordPress site

وب سایت وردپرس چند زبانه چیست؟ h4>

وب سایت وردپرس یک محتوا را به چندین زبان ارائه می دهد. این می تواند کاربران را به طور خودکار به یک زبان بر اساس منطقه خود هدایت کند ، یا کاربران می توانند زبان مورد نظر خود را با استفاده از یک لینک کشویی انتخاب کنند.

برای ایجاد یک وب سایت چندزبانه چند رویکرد مختلف وجود دارد.

روش اول به شما امکان می دهد تمام مطالب را با کمک مترجمان انسانی به زبان های مورد نظر خود ترجمه کنید.

روش دوم در واقع سایتی چند زبانه ایجاد نمی کند بلکه از ترجمه ماشینی محتوای موجود شما با استفاده از خدمات ترجمه خودکار استفاده می کند.

با این حال ، Google ترجمه پشتیبانی از حساب های جدید برای ترجمه وب سایت را متوقف کرده است. گزینه های دیگر یا رایگان نیستند یا از نظر کیفیت خیلی خوب نیستند.

ناگفته نماند که ترجمه دستی محتوای شما روش بسیار بهتری است. این به شما امکان می دهد کیفیت را در سراسر وب سایت خود حفظ کنید. می توانید محتوا را خود ترجمه کنید یا برای این کار افراد متخصص استخدام کنید.

انتخاب یک افزونه چند زبانه وردپرس h4>

چندین افزونه وردپرس وجود دارد که می توانید از آنها برای ترجمه وب سایت خود به چندین زبان استفاده کنید. شما باید افزونه ای را انتخاب کنید که به شما کمک کند ترجمه ها را به راحتی مدیریت کنید بدون اینکه چیزهای غیر ضروری برای کاربران خود دشوار شود.

در این راهنما ، ما سه دستورالعمل برتر چند زبانه وردپرس را با دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه تنظیم آنها به شما نشان خواهیم داد.

اگر می دانید با کدام افزونه می خواهید ، می توانید مستقیماً به دستورالعمل ها بپردازید.

  1. TranslatePress
  2. WPML
  3. Polylang

هر سه آنها دارای ویژگی های لازم هستند که شما برای ایجاد یک وب سایت چندزبانه قوی نیاز دارید.

  • آنها به شما امکان می دهند پست ها ، صفحات ، محصولات و سایر انواع پست ها را ترجمه کنید
  • به راحتی می توانید دسته ها ، برچسب ها ، پلاگین ها و مضامین خود را ترجمه کنید
  • آنها به شما امکان می دهند URL های دوستانه SEO را برای هر زبان تنظیم کنید

با این اوصاف ، بیایید شروع کنیم.

1. با استفاده از TranslatePress

وب سایت وردپرس چند زبانه ایجاد کنید

TranslatePress یکی از بهترین افزونه های ترجمه وردپرس در بازار است. این کمی متفاوت از سایر راه حل های ذکر شده در این راهنما است.

به طور معمول ، افزونه های چند زبانه از شما می خواهند چندین نسخه از همان مقاله را برای ترجمه آن ایجاد کنید. TranslatePress به شما امکان ایجاد ترجمه همزمان را می دهد.

همچنین به شما امکان می دهد از ویرایشگر زنده برای ترجمه تمام جنبه های بصری وب سایت خود استفاده کنید.

مهمتر از همه ، شما می توانید ترجمه های ماشینی و انسانی را ترکیب کنید. این بدان معنی است که شما می توانید از Google Translate یا ابزارهای مشابه AI برای تولید ترجمه های ماشینی و فقط بهبود بخشهایی که هوش مصنوعی از دست داده اند ، استفاده کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه TranslatePress . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

اگر می خواهید وب سایت خود را به بیش از یک زبان ترجمه کنید ، لازم است که افزونه “Extra Languages” را نیز نصب کنید. این کار را می توانید از طریق دکمه addons دانلود در حساب خود در وب سایت TranslatePress انجام دهید.

Download addons

پس از بارگیری افزونه ، می توانید آن را مانند سایر افزونه های وردپرس نصب و فعال کنید.

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »TranslatePress بروید.

Add license

ابتدا باید به برگه مجوز بروید و کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت TranslatePress پیدا کنید.

پس از آن ، برای تنظیم سایر تنظیمات باید به تب General settings بروید.

TranslatePress settings

اولین گزینه در صفحه انتخاب زبان پیش فرض وب سایت و زبانهایی است که می خواهید وب سایت خود را به آنها ترجمه کنید.

در مرحله بعدی ، باید انتخاب کنید آیا می خواهید نام زبانها را به زبان مادری نمایش دهید. گزینه پیش فرض “نه” است که به این معنی است که نام زبان ها به زبان پیش فرض نشان داده می شود.

بعد از آن باید انتخاب کنید آیا می خواهید نام زبان پیش فرض را در URL به عنوان زیر شاخه نمایش دهید. به عنوان مثال ، http://example.com/fa/.

گزینه پیش فرض هیچ است ، به این معنی که فقط زبانهای دیگر نام زبان را در URL به عنوان زیر شاخه دارند. ما توصیه می کنیم این تنظیمات را برای بهترین سئو سایت کنار بگذارید.

TranslatePress settings

با این کار می توانید به تنظیمات بعدی ، “زور در پیوندهای سفارشی زبان” بروید. گزینه پیش فرض “بله” است ، زیرا این باعث تغییر پیوندهای سفارشی برای زبانهای ترجمه شده می شود که URL ها را از نظر SEO مناسب تر می کند.

بعد ، شما باید انتخاب کنید که آیا می خواهید از Google Translate برای ترجمه های خودکار استفاده کنید. گزینه پیش فرض “نه” است ، اما اگر می خواهید از Google Translate استفاده کنید می توانید آن را تغییر دهید.

در گزینه بعدی باید یک کلید API ترجمه Google ارائه دهید. در زیر گزینه پیوندی پیدا خواهید کرد که دستورالعمل های نحوه دریافت آن را به شما نشان می دهد.

سرانجام ، شما به گزینه هایی در مورد نحوه نمایش سوئیچر زبان در وب سایت خود دسترسی پیدا خواهید کرد. TranslatePress سه گزینه برای شما فراهم می کند.

می توانید از کد کوتاه استفاده کنید ، کلید switcher را به منوی پیمایش ، یا یک منوی شناور نمایش دهید. بعداً در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه زبان تعویض را به وب سایت خود اضافه کنید.

برای ذخیره تنظیمات خود ، بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

ترجمه محتوای وب سایت شما h4>

برای ترجمه وب سایت خود ، می توانید بر روی برگه “ترجمه سایت” در صفحه تنظیمات افزونه یا دکمه نوار مدیر وردپرس .

Translate site button

این ویرایشگر ترجمه زنده را در یک برگه مرورگر جدید باز می کند.

در این ویرایشگر زنده ، می توانید روی هر متنی در وب سایت خود در پنجره سمت راست کلیک کنید و TranslatePress آن را در ستون سمت چپ بارگیری می کند تا ترجمه شود.

Translating site in TranslatePress

اکنون بر روی زبانی که می خواهید رشته را ترجمه کنید کلیک کنید و ترجمه خود را ارائه دهید.

پس از وارد کردن ترجمه ، بر روی دکمه “ذخیره ترجمه” در بالا کلیک کنید و سپس بر روی دکمه بعدی کلیک کنید. TranslatePress به صورت خودکار رشته بعدی را در صفحه بارگیری می کند تا ترجمه کنید.

همچنین می توانید فقط روی منوی کشویی زیر زبان پیش فرض خود کلیک کنید ، و این لیست رشته های متنی قابل ترجمه در صفحه را به شما نشان می دهد. می توانید یک رشته را انتخاب کنید و سپس ترجمه آن را ارائه دهید.

Select and translate strings on a page

شما می توانید تمام مطالب موجود در هر صفحه را ترجمه کنید. این شامل منوهای ناوبری ، دکمه ها ، ابزارک های نوار کناری ، متن متا و موارد دیگر است.

همچنین می توانید با کلیک روی پیوندهای موجود در صفحه ، به هر صفحه ای مراجعه کرده و ترجمه آن را شروع کنید.

TranslatePress به شما امکان می دهد هنگام ورود به سیستم بلافاصله شروع به ترجمه هر صفحه یا پستی در سایت خود کنید. کافیست بر روی دکمه “ترجمه صفحه” در بالا کلیک کنید تا وارد ویرایشگر مستقیم شوید.

Start translating any page

هنگامی که یک رشته را ترجمه کردید ، این افزونه به طور خودکار آن را برای شما در مکان های دیگر ترجمه می کند. به عنوان مثال ، اگر عنوان پست را ترجمه کرده باشید ، عنوان پست در ابزارک های نوار کناری شما به طور خودکار ترجمه می شود.

افزودن زبان تعویض به وب سایت شما h4>

سوئیچر زبان به بازدیدکنندگان وب سایت شما اجازه می دهد هنگام بازدید از وب سایت شما ، زبانی را انتخاب کنند. این معمولاً پرچم هر کشور را نشان می دهد تا زبانهای موجود در سایت شما را نشان دهد.

TranslatePress به شما امکان می دهد با استفاده از یک کد کوتاه ، به عنوان یک مورد منوی ناوبری یا یک بنر شناور ، زبان را تغییر دهید. سوئیچر زبان می تواند به صورت پرچم ، نام زبان یا هر دو نمایش داده شود.

افزودن سوئیچر زبان در وردپرس با استفاده از کد کوتاه

شما فقط باید کد کوتاه [[language-switcher] را به پست ها ، صفحات یا ویجت نوار کناری که می خواهید سوئیچر زبان در آن نمایش داده شود اضافه کنید.

Shortcode switcher

افزودن سوئیچر زبان به منوی پیمایش وردپرس

نگران نباشید ، به صفحه Appearance »Menus بروید و روی برگه« Language Switcher »در ستون سمت چپ کلیک کنید. اکنون زبانهایی را که می خواهید نمایش داده شوند انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه افزودن به فهرست کلیک کنید.

Adding language switcher to WordPress navigation menus

اکنون زبانهایی را که به منوی پیمایش وردپرس اضافه شده اند مشاهده خواهید کرد. فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود ، روی دکمه “ذخیره منو” کلیک کنید.

در سایت آزمون ما اینگونه مشاهده شد:

Language switcher in navigation menu

افزودن یک تعویض کننده زبان شناور

به صفحه تنظیمات افزونه بروید و به بخش تغییر زبان بروید. از اینجا مطمئن شوید که کادر کنار گزینه ‘Floating language selection’ علامت گذاری شده است.

Floating language switcher

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن تعویض کننده زبان شناور در پایین هر صفحه در وب سایت خود به وب سایت خود مراجعه کنید.

Floating language switcher

2. با استفاده از WPML

وب سایت وردپرس چند زبانه ایجاد کنید

WPML (مخفف WordPress Multi -ingual) یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین افزونه چند زبانه وردپرس است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه WPML (چند زبانه وردپرس) . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد جدیدی را با عنوان “ WPML ‘در فهرست وردپرس خود. برای اولین بار با کلیک بر روی آن ، شما را به جادوگر تنظیمات افزونه هدایت می کند.

WPML Setup - Choose primary language

WPML به طور خودکار زبان سایت WordPress شما را تشخیص می دهد. اگر می خواهید اکنون می توانید آن را تغییر دهید.

برای ادامه بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.

در صفحه بعد از شما خواسته می شود زبانهایی را که می خواهید در سایت خود فعال کنید انتخاب کنید. به سادگی زبان ها را از لیستی که می خواهید به سایت خود اضافه کنید انتخاب کنید.

WPML select languages

در صورت نیاز به زبانها ، می توانید بعداً بعداً اضافه یا حذف کنید. پس از انتخاب زبانها ، روی دکمه Next کلیک کنید.

اکنون از شما خواسته می شود که یک تعویض کننده زبان به سایت خود اضافه کنید. این تعویض کننده زبان به شما امکان می دهد تا زبانی را برای مشاهده محتوا به زبان دلخواه خود انتخاب کنند.

WPML language switcher

WPML به شما امکان می دهد به طور خودکار تعویض کننده محتوا را به عنوان یک ابزارک نوار کناری ، در منوی پیمایش خود ، یک لیست ساده یا در قسمت پایین صفحه اضافه کنید.

در مرحله بعدی از شما سال می شود که آیا می خواهید در مورد پلاگین و مضامین مورد استفاده خود گزارش سازگاری را به WPML ارسال کنید.

WPML compatibility report

این که شما می خواهید این داده ها را به WPML ارسال کنید یا خیر ، به خود شما بستگی دارد.

به عنوان مرحله آخر ، از شما خواسته می شود که کلید سایت خود را وارد کنید. اگر هنوز یکی ایجاد نکرده اید ، می توانید بر روی دکمه “ایجاد یک کلید برای این سایت” کلیک کنید.

WPML site key

با این کار شما به وب سایت WPML خواهید رفت و در آنجا از شما خواسته می شود سایتی را که از آن می آیید به حساب WPML خود اضافه کنید.

پس از افزودن سایت خود ، می توانید بر روی آن کلیک کنید تا به کلید سایت خود دسترسی پیدا کنید. این کلید را در سایت وردپرس خود کپی و جایگذاری کنید.

این همه شماست که جادوگر راه اندازی WPML را با موفقیت به پایان رسانده اید. اکنون می توانید بر روی دکمه Finish کلیک کنید تا از تنظیمات خارج شوید.

افزودن محتوای چند زبانه به WordPress با WPML

WPML ترجمه هر منطقه از سایت وردپرس خود به چندین زبان را واقعاً آسان می کند.

شما قادر خواهید بود پست ها ، صفحات ، برچسب ها ، دسته ها و مضامین وردپرس خود را به راحتی به زبان های دلخواه خود ترجمه کنید.

افزودن پست ها و صفحات چند زبانه h4>

برای مشاهده پست های موجود خود کافیست بر روی منوی پست ها کلیک کنید. ستون زبان را در کنار عناوین پست خود مشاهده خواهید کرد.

WPML translate posts and pages

WPML فرض می کند که محتوای موجود شما به زبان اصلی سایت شما است. این دکمه های افزودن را برای هر زبان در کنار پست های شما نشان می دهد. برای ترجمه یک پست بر روی دکمه افزودن در زیر زبان کلیک کنید.

با ویرایش یک پست می توانید ترجمه ها را نیز مدیریت کنید.

در صفحه ویرایش پست ، متوجه جعبه متای جدید “Language” برای مدیریت ترجمه ها می شوید.

Managing translations while editing a post

WPML همچنین روش بهتری برای مدیریت کاربرانی که به عنوان مترجم در وب سایت شما کار می کنند ، ارائه می دهد. اگر برنامه CMS چند زبانه خود را خریداری کرده اید ، می توانید از ماژول مدیریت ترجمه آنها استفاده کنید.

ماژول مدیریت ترجمه به شما امکان می دهد بدون توجه به نقشی که آنها در سایت وردپرس شما دارند ، به عنوان مترجم کاربران را اضافه کنید. حتی می توانید مشترکین به عنوان مترجم.

Adding translators
به جای ویرایش پست ها ، این مترجمان می توانند ترجمه ها را مستقیماً در WPML اضافه کنند.

افزودن ترجمه برای دسته ها و برچسب ها h4>

WPML به شما این امکان را می دهد تا عنوان دسته ها و برچسب ها یا هر طبقه بندی های سفارشی که ممکن است استفاده کنید.

به WPML »ترجمه طبقه بندی بروید و طبقه بندی های سفارشی را که می خواهید ترجمه کنید بارگیری کنید.

به عنوان مثال: در این تصویر صفحه دسته ها را انتخاب کردیم و همه دسته ها از سایت نمونه ما نمایش داده شد.

Translate categories and tags

برای اضافه کردن ترجمه ، روی دکمه افزودن در کنار اصطلاح طبقه بندی کلیک کنید.

ترجمه منوهای پیمایش h4>

وردپرس همراه با منوی پیمایش . WPML به شما امکان می دهد آن را درست مانند ترجمه پست ها یا طبقه بندی ها ترجمه کنید.

از صفحه ظاهر “منوها” در سایت خود دیدن کنید. اگر بیش از یک منو دارید ، منویی را که می خواهید ترجمه کنید انتخاب کنید.

در ستون سمت راست ، منوی خود را با پیوندهایی برای ترجمه به زبانهای دیگر فعال شده در سایت خود مشاهده خواهید کرد.

Translate Menus in multilingual WordPress

با کلیک بر روی یک زبان ، منوی جدیدی برای آن زبان ایجاد می شود. شما باید همان موارد منو را که در فهرست اصلی زبان خود دارید اضافه کنید.

اگر پست ها و صفحات خود را در منوهای ناوبری دارید ، ابتدا باید آنها را ترجمه کنید. پس از آن ، می توانید آنها را از برگه های سمت چپ در صفحه های منوی ویرایش اضافه کنید.

برای ذخیره منوی خود ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

ترجمه مضامین ، پلاگین ها و سایر متن ها با WPML

CMS چند زبانه WPML به شما امکان می دهد بین ترجمه های رسمی مضامین و پلاگین ها یکی را انتخاب کنید یا از مترجم رشته خود استفاده کنید.

به صفحه WPML »محلی سازی مضامین و پلاگین ها بروید.

WPML themes & plugin translations

به طور پیش فرض ، WPML در صورت موجود بودن پرونده های ترجمه پلاگین شما به جستجو می پردازد و از آنها استفاده می کند.

با این حال ، اگر یا افزونه های WordPress به زبانهایی که استفاده می کنید ترجمه نمی شوند ، بنابراین می توانید آنها را با استفاده از ویژگی ترجمه رشته WPML ترجمه کنید.

WPML string translations

برای بارگذاری رشته ها ، کافی است طرح زمینه یا پلاگین خود را اسکن کرده و سپس ترجمه این رشته ها را شروع کنید.

این ماژول همچنین به شما امکان می دهد زمینه های سفارشی a را ترجمه کنید > ، ابزارک ها و سایر رشته های قابل ترجمه تولید شده توسط وردپرس.

3. با استفاده از Polylang

وب سایت وردپرس چند زبانه ایجاد کنید

Polylang یک افزونه رایگان چند زبانه وردپرس است که بیش از 500000 نصب فعال دارد. به شما امکان می دهد بدون خرید نسخه ممتاز به راحتی یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید.

توجه: اگر در حال اجرا هستید ووکامرس یا به پشتیبانی نیاز دارید ، ممکن است بخواهید به Polylang Pro یا افزونه WooCommerce آنها را بخرید.

برای این آموزش ، ما از نسخه رایگان افزونه استفاده خواهیم کرد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین Polylang . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی پلاگین باید به صفحه زبانها »زبانها بروید.

Adding languages

صفحه تنظیمات زبان به سه زبانه تقسیم شده است. برگه اول با برچسب ‘Languages’ است. اینجا جایی است که زبانهایی را که می خواهید در سایت خود استفاده کنید اضافه می کنید.

شما باید زبان پیش فرض را اضافه کنید ، همچنین همه زبانهای دیگری را که کاربران می توانند در سایت شما انتخاب کنند انتخاب کنید.

پس از افزودن زبانها ، به برگه “Strings Translations” بروید. در اینجا شما باید عنوان سایت ، توضیحات را ترجمه کنید و سپس قالب تاریخ و زمان .

Translate website title, description, and date format

بعد ، باید به صفحه زبانها »تنظیمات بروید. از اینجا می توانید تنظیمات URL را برای زبانها تنظیم کرده و URL های دوستانه SEO را تنظیم کنید.

Polylang settings

پس از اتمام کار ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

ترجمه مطالب در وردپرس با Polylang

Polylang افزودن محتوا به زبانهای مختلف را بسیار آسان می کند. به سادگی یک پست / صفحه جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. در صفحه ویرایش پست ، متوجه جعبه متا زبان می شوید.

Adding multilingual content in Polylang

زبان پیش فرض شما به طور خودکار انتخاب می شود ، بنابراین می توانید ابتدا محتوا را به زبان پیش فرض خود اضافه کنید و سپس آن را به زبان دیگر ترجمه کنید.

برای ترجمه ، باید روی دکمه + کنار زبان کلیک کنید و سپس محتوای آن زبان را اضافه کنید.

Polylang translations

فرآیند را برای همه زبانها تکرار کنید. پس از پایان کار ، می توانید پست ها و صفحات خود را منتشر کنید.

ترجمه دسته ها ، برچسب ها و طبقه بندی های سفارشی h4>

همچنین می توانید دسته ها و برچسب ها یا هر طبقه بندی سفارشی را که ممکن است استفاده کنید ترجمه کنید.

اگر می خواهید دسته ها را ترجمه کنید ، به پست ها »دسته ها بروید.

Translating categories

یک دسته را به زبان پیش فرض خود اضافه کنید و سپس برای شروع ترجمه ، روی نماد بعلاوه هر زبان کلیک کنید.

نمایش سوییچر زبان در سایت وردپرس شما h4>

افزودن یک سوئیچر زبان به کاربران امکان می دهد هنگام مشاهده سایت شما ، زبانی را انتخاب کنند. Polylang آن را بسیار ساده می کند. کافیست به ابزارهای ظاهری بروید و ابزارک تعویض زبان را به نوار کناری یا منطقه دیگر آماده ویجت اضافه کنید.

Polylang language switcher widget

می توانید یک کشویی را انتخاب کنید ، یا از نام های زبان با پرچم استفاده کنید. پس از پایان کار ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات ابزارک خود را ذخیره کنید.

اکنون می توانید پیش نمایش سایت خود را ببینید تا سوئیچر زبان را در عمل مشاهده کنید.

Language switcher preview

س FAالات متداول درباره ایجاد سایت وردپرس چند زبانه h4>

با کمک به هزاران مبتدی برای راه اندازی وب سایت های خود ، ما یکی دو چیز در مورد ساخت یک وب سایت چند زبانه می دانیم. در زیر برخی از سوالات برتر در مورد وب سایت های چند زبانه وردپرس از ما پرسیده شده است.

1 کدام افزونه چند زبانه وردپرس بهترین است؟

هر سه افزونه ذکر شده در این راهنما بهترین هستند. با این حال ، آنها از برخی جنبه ها کمی متفاوت هستند.

اگر مبتدی هستید و به دنبال راه حل آسانتری هستید ، توصیه می کنیم از TranslatePress . ویرایشگر زنده آن ترجمه ها را آسان تر می کند.

کاربران پیشرفته و وب سایت های تجارت الکترونیکی ممکن است WPML را پیدا کنند جامع تر برای نیازهای آنها. در آخر ، اگر به دنبال یک راه حل رایگان هستید ، Polylang بهترین گزینه برای شماست.

2. چگونه می توان منطقه مدیریت وردپرس خود را برای کاربران ترجمه کرد؟

وردپرس به هر کاربر در وب سایت شما اجازه می دهد زبان رابط مدیر را انتخاب کند. آنها به سادگی باید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنند و در آنجا گزینه انتخاب زبان را پیدا می کنند.

User language

3. چگونه قالب وردپرس خود را ترجمه کنم؟

هر سه افزونه به شما امکان می دهد ترجمه موضوعات را به طور خودکار واکشی کنید. همچنین می توانید پیدا کنید و یک قالب وردپرس را ترجمه کنید و سپس فایلهای ترجمه را در وب سایت خود بارگذاری کنید.

4. چگونه می توان یک افزونه وردپرس

را ترجمه کرد

بسیاری از افزونه های برتر وردپرس برای ترجمه آماده هستند. با این حال ، ممکن است به همه زبانها ترجمه نشوند. TranslatePress و WPML به شما امکان می دهند رشته ها را به راحتی در رابط پلاگین ترجمه کنید.

همچنین می توانید افزونه های وردپرس را به تنهایی ترجمه کنید و ترجمه ها را به صورت دستی در وب سایت خود بارگذاری کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه یک سایت چند زبانه وردپرس مانند یک حرفه ای بسازید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-easily-create-a-multilingual-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید