چگونه به راحتی یک سایت صحنه سازی برای وردپرس ایجاد کنیم (گام به گام)

آیا می خواهید یک سایت صحنه سازی برای وردپرس ایجاد کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟

سایت صحنه پردازی وردپرس سایت آزمایشی است که می توانید قبل از پخش مستقیم “به صورت ایمن” به روزرسانی افزونه ها و سایر تغییرات را انجام دهید.

در گذشته ، راه اندازی سایت صحنه سازی وردپرس بسیار دشوار بود ، اما اکنون این تغییر کرده است ، بنابراین حتی یک شخص غیر فنی می تواند این کار را انجام دهد.

در این راهنمای گام به گام ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی یک محیط صحنه سازی برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید. ما چندین روش مختلف را پوشش خواهیم داد و اکثر آنها فقط به چند کلیک نیاز دارند.

How to create a staging site for WordPress

سایت صحنه سازی چیست؟ h4>

سایت صحنه سازی کلونی از وب سایت زنده شماست که برای آزمایش تغییرات قبل از ایجاد آنها به صورت زنده استفاده می شود. سایت های صحنه سازی به شما کمک می کنند خطاهایی را متوجه شوید ، بنابراین در نهایت نمی توانید وب سایت زنده خود را بشکنید

بسیاری از کاربران وردپرس را به صورت محلی بر روی ویندوز یا Mac رایانه ها برای آزمایش تغییرات. پس از اتمام به روزرسانی ها ، آنها به راحتی تغییرات را از localhost به سرور زنده

بزرگترین مشکل این روش این است که اگر چیزی که روی localhost شما کار می کند روی سرور مستقیم کار نکند ، چه می شود؟

اغلب سرورهای میزبان وردپرس localhost و زنده از محیط یکسانی برخوردار نیستند.

از آنجا که سایت صحنه سازی در سرور میزبانی وب شما زندگی می کند ، به راحتی می توانید از همه آن خطاها جلوگیری کنید زیرا همان پیکربندی سرور سایت زنده شما را اجرا می کند.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به نحوه راه اندازی سایت مرحله بندی برای وردپرس بیندازیم.

چگونه می توان به راحتی یک سایت مرحله بندی وردپرس ایجاد کرد h4>

روش های مختلفی برای ایجاد یک سایت صحنه سازی برای وردپرس وجود دارد. ساده ترین آنها استفاده از ویژگی سایت داخلی مرحله بندی ارائه دهنده میزبانی شما است.

برخی از بهترین شرکت های میزبان وردپرس a > در حال حاضر وب سایت های مرحله ای 1 کلیک را ارائه دهید. اگر وب سایت شما با یکی از آنها میزبانی شده است ، پس می توانید به راحتی و بدون دردسر یک سایت صحنه سازی ایجاد کنید.

اگر با یکی از این راه حل های محبوب میزبانی نیستید ، ما همچنین یک راه حل داریم که به شما کمک می کند با استفاده از یک افزونه (و حتی به صورت دستی) یک سایت صحنه سازی وردپرس ایجاد کنید.

برای مرور سریعتر ، می توانید از پیمایش زیر استفاده کنید تا به بخشی که بیشترین کاربرد را برای شما دارد بروید:

ایجاد سایت صحنه سازی در Bluehost

Bluehost یکی از بهترین هاست شرکت های میزبان وردپرس. آنها یک راه حل سریع برای صحنه پردازی 1 کلیک ارائه می دهند که همراه با تمام برنامه های آنها است.

ابتدا باید به قسمت مدیریت سایت وردپرس خود وارد شوید و به Bluehost .

Staging site option on Bluehost

با این کار شما به جادوگر سایت صحنه سازی Bluehost وارد خواهید شد. در مرحله بعدی ، برای ادامه باید روی دکمه “ایجاد سایت صحنه” کلیک کنید.

Create staging site on Bluehost

Bluehost اکنون محیط صحنه سازی وب سایت شما را آماده می کند. پس از پایان کار ، یک پیام موفقیت همراه با پیوندی برای بازدید از سایت صحنه سازی خود مشاهده خواهید کرد.

Go to your staging site

اکنون می توانید برای ادامه بر روی دکمه “رفتن به سایت صحنه” کلیک کنید.

شما به قسمت مدیریت سایت وردپرس در حال نمایش خود خواهید رسید. یک دکمه قرمز در بالای نوار مدیر مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد در محیط صحنه مشغول کار هستید.

می توانید بدون نگرانی در مورد تأثیرگذاری روی سایت زنده خود ، در وب سایت خود کار کنید و کار کنید.

اعمال تغییرات از صحنه به سایت زنده در Bluehost

هنگامی که آماده فشار دادن به صحنه به سایت زنده هستید ، به سادگی به صفحه Bluehost »صحنه سازی بروید.

Deploy staging to live website on Bluehost

به قسمت گزینه های استقرار بروید. سه گزینه برای استقرار خواهید دید. شما می توانید فقط پرونده ها ، فقط پایگاه داده یا هر دو پرونده و پایگاه داده را مستقر کنید.

اگر مطمئن نیستید ، سپس بر روی دکمه استقرار پرونده ها و پایگاه داده کلیک کنید تا همه تغییرات از محیط مرحله بندی اعمال شود.

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن از شما خواسته می شود تأیید کنید که می خواهید سایت صحنه را در سایت تولید مستقر کنید. برای ادامه بر روی دکمه “بله ، اجازه دهید استقرار” کلیک کنید.

Confirm deploy

Bluehost اکنون شروع به نصب سایت صحنه سازی شما در سایت زنده می کند. بسته به اندازه وب سایت شما ، این ممکن است مدتی طول بکشد.

با اتمام استقرار ، پنجره بازشو به طور خودکار ناپدید می شود. اکنون می توانید به وب سایت زنده خود مراجعه کرده و تغییرات اعمال شده در سایت تولیدی خود را مشاهده کنید.

​​ایجاد سایت صحنه سازی در SiteGround h4>

SiteGround یکی دیگر از میزبانی های برتر وردپرس است شرکتی با برنامه های GrowBig و GoGeek خود از ویژگی مرحله بندی 1 کلیک استفاده می کند. اگر وب سایت شما با میزبانی می شود SiteGround ، بنابراین شما می توانید یک وب سایت صحنه پردازی راه اندازی کنید.

ابتدا باید به داشبورد SiteGround cPanel خود وارد شوید. بعد ، به بخش ‘WordPress Tools’ بروید و سپس روی نماد Staging کلیک کنید.

Staging icon in SiteGround cPanel

این شما را به صفحه سایتهای صحنه پردازی می رساند. از اینجا ، باید وب سایت خود را به مدیر سایت صحنه سازی اضافه کنید. پس از پایان کار ، برای ادامه بر روی دکمه “افزودن WordPress” کلیک کنید.

Add site to staging manager

در صفحه بعدی ، باید URL را که وب سایت شما در آن نصب شده است انتخاب کنید. اگر سایت وردپرس شما در زیر شاخه ای نصب شده است ، می توانید آن را در قسمت کنار آن اضافه کرده و بر روی دکمه Add URL کلیک کنید تا به جلو حرکت کنید.

Select URL

مدیر سایت صحنه سازی وب سایت شما را شناسایی کرده و به صفحه اضافه می کند. اکنون می توانید برای ادامه بر روی دکمه “ایجاد صحنه کپی” کلیک کنید.

Create staging site copy

یک پنجره بازشو خواهید دید که به شما امکان می دهد از سایت صحنه سازی خود با رمز عبور محافظت کنید. این ایده خوبی است زیرا از دسترسی دیگران به سایت شما جلوگیری می کند. همچنین از نمایه سازی محتوای تکراری توسط Google جلوگیری می کند.

پیش بروید و یک نام کاربری / رمزعبور ارائه دهید و سپس “ادامه” را کلیک کنید.

Password protect staging site

اکنون SiteGround محیط صحنه سازی را برای وب سایت وردپرس شما ایجاد می کند.

پس از اتمام کار ، مدیر سایت صحنه سازی را با پیوندهایی به منطقه مدیر سایت صحنه سازی خود مشاهده خواهید کرد. پیش بروید و در سایت صحنه پردازی وردپرس خود شروع به کار کنید.

بعد از اینکه در وب سایت خود تغییراتی ایجاد کردید ، می توانید با رفتن به صفحه مرحله نمایش در cPanel آن را مستقیماً فشار دهید. شما باید روی دکمه “مدیریت تنظیم نسخه ها” در کنار وب سایت خود کلیک کنید.

Manage staging copies

در صفحه بعدی ، می توانید بر روی دکمه “فشار به زندگی فشار دهید” کلیک کنید تا تغییرات از مرحله نمایش به وب سایت زنده شما منتقل شود.

Deploy staging to live

ایجاد سایت صحنه سازی در موتور WP

موتور WP بهترین میزبانی مدیریت شده وردپرس شرکت در جهان میزبانی وردپرس مدیریت شده یک سرویس دربان برای سایت وردپرس شما است که ارائه دهنده میزبان از بروزرسانی ها ، پشتیبان گیری ، امنیت و عملکرد مراقبت می کند.

WP Engine با تمام برنامه های خود راه حل مرحله بندی با یک کلیک را ارائه می دهد. اگر از WP Engine برای میزبانی وب سایت خود استفاده می کنید ، به این ترتیب می توانید یک محیط صحنه سازی برای سایت خود ایجاد کنید.

ابتدا باید به داشبورد WP Engine خود وارد شوید. بعد ، به صفحه سایتها بروید و وب سایت خود را با کلیک بر روی آن انتخاب کنید.

Sites WP Engine

این شما را به داشبورد وب سایت خود می آورد. اکنون ، باید از ستون سمت چپ روی پیوند Add Staging کلیک کنید.

Add staging site in WP Engine

در صفحه بعدی ، باید یک نام برای سایت صحنه سازی خود در زیر برگه “ایجاد جدید” وارد کنید. این نام همچنین زیر دامنه سایت صحنه سازی شما خواهد بود.

Create new staging site

برای ادامه بر روی دکمه ایجاد محیط کلیک کنید.

WP Engine اکنون یک سایت صحنه سازی برای شما ایجاد می کند. با این حال ، این محیط صحنه سازی فقط یک سایت وردپرس خالی است که هیچ محتوای وب سایت زنده شما را ندارد.

اجازه دهید این را تغییر دهیم.

با کلیک بر روی تولید از ستون سمت چپ ، به محیط تولید خود بروید. در صفحه بعدی ، روی دکمه Copy to در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

Copy to staging

در مرحله بعدی ، از شما خواسته می شود که نقطه پشتیبان را که می خواهید برای سایت صحنه سازی خود استفاده کنید ، انتخاب کنید. اگر مطمئن نیستید ، جدیدترین نسخه پشتیبان تهیه از وب سایت خود را انتخاب کنید.

Select back up point

برای ادامه بر روی دکمه کپی پیش نمایش کلیک کنید.

یک پنجره هشدار مشاهده خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد که از وب سایت منبع در محیط صحنه کپی می کنید. برای ادامه روی دکمه Copy Environment کلیک کنید.

Copy website warning

WP Engine اکنون وب سایت زنده شما را در محیط صحنه کپی می کند. بعد از اتمام آن یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد.

پس از آن ، می توانید با استفاده از همان نام کاربری و رمز ورود مدیر وب سایت زنده خود ، به وب سایت صحنه دار خود وارد شوید.

استقرار صحنه سازی برای پخش زنده وب سایت در WP Engine

وقتی آماده بودید تغییرات را از سایت مرحله بندی وردپرس خود به سایت زنده انتقال دهید ، ابتدا باید یک نقطه پشتیبان برای سایت مرحله بندی خود ایجاد کنید.

نکته پشتیبان درست مانند صرفه جویی در پیشرفت شما در یک بازی است. شما باید قبل از استفاده از تغییرات سایت صحنه سازی خود در سایت زنده ، آن را ایجاد کنید.

کافی است به داشبورد WP Engine بروید و از ستون سمت چپ روی منوی Staging »Backup Points کلیک کنید.

Create a backup point for your staging website

در مرحله بعد ، توضیحاتی را برای تهیه نسخه پشتیبان تهیه کنید تا بعداً بتوانید تغییرات را به خاطر بسپارید و سپس بر روی دکمه “ایجاد پشتیبان تهیه” کلیک کنید.

Create backup of your staging site

WP Engine اکنون یک نقطه پشتیبان برای وب سایت شما ایجاد می کند. وقتی نسخه پشتیبان تهیه شود ، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد.

اکنون آماده استقرار سایت صحنه پردازی خود هستید.

به سادگی بر روی دکمه “کپی به” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و “تولید” را انتخاب کنید.

Copy to production

بعد ، از شما خواسته می شود که یک نقطه پشتیبان را انتخاب کنید. این بار نسخه پشتیبان تهیه شده را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کرده و بر روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید.

Select back up point

یک پیام هشدار مشاهده خواهید کرد ، اما ادامه دهید و برای ادامه روی دکمه “کپی محیط” کلیک کنید.

Copying environment

WP Engine اکنون محیط صحنه سازی شما را در وب سایت زنده شما کپی می کند. هنگامی که اعلان ایمیل کامل شد ، دریافت خواهید کرد.

پس از آن ، می توانید به وب سایت زنده خود وارد شوید تا مطمئن شوید همه کارها خوب است ، و این باید به این دلیل باشد که همه تغییرات خود را در مرحله بندی آزمایش کرده اید.

ایجاد سایت مرحله بندی با استفاده از پلاگین وردپرس h4>

اگر شرکت شما یک ویژگی سایت مرحله بندی فراهم نمی کند ، سپس شما همچنان می توانید با استفاده از یک افزونه وردپرس یک وب سایت مرحله بندی کنید.

استفاده از این روش معایبی دارد.

اول ، کنترل افزونه بر روی سرور میزبان شما محدود است. به همین دلیل است که ممکن است همیشه بهترین نتیجه را نداشته باشد.

در مرحله دوم ، افزونه ای که ما استفاده خواهیم کرد سایت صحنه سازی شما را در سرورهای خود ذخیره می کند. اگر نگران حریم خصوصی و محافظت از اطلاعات هستید ، ممکن است این شرایط ایده آل برای شما نباشد.

همانطور که گفته شد ، بیایید ببینیم چگونه می توان با استفاده از یک افزونه وردپرس یک سایت وردپرس مرحله بندی ایجاد کرد

اولین کاری که باید انجام دهید این است که WP Stagecoach . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد منویی جدید با عنوان WP Stagecoach را به نوار مدیر شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن ، به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

WP Stagecoach settings

شما باید نام کاربری WP Stagecoach و کلید API خود را که می توانید در حساب خود در وب سایت پلاگین پیدا کنید وارد کنید.

پس از آن ، شما می توانید وب سایت صحنه پردازی خود را ایجاد کنید.

شما باید نامی را برای سایت صحنه سازی خود ارائه دهید. این نام همچنین به عنوان زیر دامنه وب سایت مرحله بندی وردپرس شما استفاده می شود.

فراموش نکنید که کادر کنار گزینه “Password protection the staging site” را علامت بزنید. این از وب سایت مرحله بندی شما در برابر دید عمومی و موتورهای جستجو محافظت می کند.

Create staging site using WP Stagecoach

بعد ، برای ادامه بر روی دکمه “Ride The Stagecoach” کلیک کنید.

اکنون این افزونه یک نسخه پشتیبان از پرونده های وردپرس و پایگاه داده شما برای صادرات آنها برای سایت صحنه سازی شما ایجاد می کند. پس از اتمام ، پیوند به سایت صحنه پردازی و منطقه مدیر آن را مشاهده خواهید کرد.

برای بازدید از سایت صحنه سازی خود و شروع به کار روی آن می توانید روی پیوند کلیک کنید.

استقرار سایت صحنه سازی برای زندگی با استفاده از WP Stagecoach

پس از آماده شدن برای وارد کردن تغییرات در سایت زنده خود ، به صفحه WP Stagecoach »وارد کردن تغییرات بروید و بر روی دکمه بررسی تغییرات کلیک کنید.

اکنون این افزونه تغییرات سایت شما را بررسی کرده و سپس گزینه هایی برای وارد کردن آنها به شما نشان می دهد.

Impoting changes from staging

شما می توانید انتخاب کنید که فقط تغییرات پرونده ، فقط تغییرات پایگاه داده یا همه تغییرات وارد شوند. بعد ، برای ادامه بر روی دکمه واردات کلیک کنید.

این افزونه پیشرفت واردات را به شما نشان می دهد و هنگام انجام کار به شما اطلاع می دهد. اکنون می توانید سایت زنده خود را آزمایش کنید تا ببینید آیا همه تغییرات با موفقیت وارد شده است.

یک سایت مرحله بندی برای وردپرس به صورت دستی ایجاد کنید h4>

این روش شما را ملزم می کند تا به صورت دستی یک سایت صحنه سازی برای نصب وردپرس خود ایجاد کنید. این برای کاربران پیشرفته است و به کار بیشتری نسبت به سایر روش های توضیح داده شده در بالا نیاز دارد.

یکی دیگر از معایب این روش این است که وب سایت شما هنگام استقرار تغییرات از مرحله به سرور زنده ، به طور موقت از دسترس خارج خواهد شد.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه می توان به صورت دستی یک محیط صحنه سازی برای سایت وردپرس خود ایجاد کرد.

ابتدا باید یک زیر دامنه برای وب سایت مرحله بندی خود ایجاد کنید. به داشبورد حساب میزبانی خود بروید و روی پیوند Subdomains واقع در بخش دامنه ها کلیک کنید.

Create subdomain for your staging site

توجه: ما در مثال صفحه از Bluehost استفاده می کنیم ، بنابراین ممکن است صفحه شما به نظر برسد ناهمسان.

نامی برای زیر دامنه خود ارائه دهید (به عنوان مثال مرحله بندی) و سپس بر روی دکمه ایجاد کلیک کنید.

کنترل پنل میزبانی شما اکنون ساب دامنه شما را اضافه می کند ، که می توانید برای وارد کردن سایت وردپرس خود به صورت زنده استفاده کنید.

در مرحله بعدی ، شما باید Duplicator را نصب و فعال کنید / a> plugin در سایت زنده شما.

پس از فعال سازی ، باید بر روی منوی Duplicator در نوار کناری مدیر وردپرس خود کلیک کرده و بر روی دکمه ایجاد جدید کلیک کنید.

Create Duplicator package

بعد از آن از شما خواسته می شود برای ادامه روی دکمه Next کلیک کنید.

اکنون Duplicator جادوگر duplicator وب سایت را اجرا می کند. ابتدا برخی آزمایشات را انجام می دهد تا ببیند آیا همه چیز مرتب است. اگر همه موارد با عنوان “خوب” علامت گذاری شده اند ، سپس بر روی دکمه “ساخت” کلیک کنید.

Build package

اکنون این افزونه شروع به ایجاد یک بسته تکثیر از سایت وردپرس شما می کند. این روند ممکن است بسته به اندازه وب سایت شما چند دقیقه طول بکشد.

پس از اتمام ، گزینه های بارگیری برای Installer و بسته بایگانی را مشاهده خواهید کرد. برای بارگیری هر دو پرونده در رایانه خود ، باید روی پیوند “بارگیری یک کلیک” کلیک کنید.

Download and package and installer files

مرحله جدید وردپرس شما به یک پایگاه داده جدید نیاز دارد. بیایید یکی ایجاد کنیم.

به صفحه کنترل حساب میزبانی وردپرس خود بروید و روی نماد پایگاه داده MySQL واقع در بخش پایگاه داده کلیک کنید.

MySQL Database

در صفحه بعدی ، یک نام برای پایگاه داده خود ایجاد کنید و سپس بر روی دکمه ایجاد پایگاه داده کلیک کنید.

Create database

بعد ، شما باید یک کاربر MySQL برای پایگاه داده خود ایجاد کنید. به بخش MySQL Users بروید و یک نام کاربری و گذرواژه برای کاربر پایگاه داده جدید خود ارائه دهید.

Create MySQL user

اکنون برای دسترسی و اصلاح پایگاه داده ای که قبلاً ایجاد کرده اید ، باید به این کاربر مجوز بدهید. کافی است به بخش «افزودن کاربر به پایگاه داده» بروید و پایگاه داده خود و کاربری را که به تازگی ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

Add user to database

پس از آن ، برای ادامه بر روی دکمه “افزودن” کلیک کنید.

از شما خواسته می شود امتیازاتی را برای کاربر انتخاب کنید. پیش بروید و کادر انتخاب “همه امتیازات” را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه “ایجاد تغییرات” کلیک کنید.

Grant privileges

اکنون پایگاه داده شما آماده استفاده برای وب سایت صحنه پردازی شماست.

بعد ، باید یک برگه مرورگر جدید باز کنید و از زیر دامنه سایت صحنه ساز خود مانند این بازدید کنید:

https://yoursubdomain.example.com/installer.php

فراموش نکنید که دامنه خود را با زیر دامنه واقعی و example.com با نام دامنه خود جایگزین کنید.

با این کار جادوگر نصب Duplicator راه اندازی می شود.

Duplicator installer wizard

نصب کننده به دنبال پرونده بایگانی می گردد. شما باید کادر تأیید شرایط و ضوابط را علامت بزنید و برای ادامه روی دکمه بعدی کلیک کنید.

اکنون ، نصب کننده از شما می خواهد که اطلاعات پایگاه داده وردپرس خود را وارد کنید.

میزبان شما احتمالاً localhost خواهد بود. پس از آن ، در مرحله قبل جزئیات پایگاه داده ای را که برای نام دامنه جدید خود ایجاد کرده اید وارد می کنید.

Connect database

پس از اتمام ، برای ادامه بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.

Duplicator اکنون پشتیبان پایگاه داده WordPress شما را از بایگانی در پایگاه داده جدید شما باز می کند.

سپس ، از شما می خواهد URL سایت یا مسیر را به روز کنید. لازم نیست چیزی را تغییر دهید زیرا این آدرس به طور خودکار URL زیر دامنه جدید شما را شناسایی می کند و مسیر آن را تشخیص می دهد.

اگر اینگونه نیست ، می توانید URL را به زیر دامنه جدید خود تغییر دهید. پس از آن ، برای ادامه بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.

Update URLs if needed

Duplicator اکنون انتقال را به پایان می رساند.

برای ورود به قسمت مدیریت وردپرس وب سایت خود در سایت صحنه سازی جدید ، می توانید بر روی دکمه “ورود مدیر” کلیک کنید.

اکنون سایت صحنه سازی خود را تنظیم کرده اید. بیایید با افزودن حفاظت از رمز عبور به زیر دامنه خود از آن محافظت کنیم.

به داشبورد cPanel حساب میزبانی خود بروید و روی نماد حریم خصوصی فهرست کلیک کنید.

Directory privacy

بعد ، شما باید پوشه زیر دامنه خود را انتخاب کنید و سپس گزینه “محافظت با رمز عبور از این فهرست” را انتخاب کنید. از شما خواسته می شود نامی برای این تنظیمات ارائه دهید و سپس نام کاربری و رمز ورود را وارد کنید.

Password protect your staging site

برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید. سایت صحنه سازی شما اکنون در پشت محافظت از رمز عبور پنهان می شود.

اکنون می توانید در سایت صحنه سازی خود کار کرده و تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

دستیابی سایت صحنه برای زندگی

بعد از اینکه آماده شدید تغییرات را از سایت مرحله بندی خود به سرور مستقیم بفرستید ، همان مراحل توضیح داده شده در بالا را دنبال خواهید کرد.

به سادگی یک بسته Duplicator جدید در سایت صحنه سازی خود ایجاد کنید و فایل های Installer و Archive را در رایانه خود بارگیری کنید.

بعد ، شما باید به سایت زنده خود بروید و یک پشتیبان گیری کامل از وردپرس (برای ایجاد یک نسخه پشتیبان کامل نیز می توانید از Duplicator استفاده کنید).

پس از پایان کار ، باید تمام پرونده ها و پوشه های وردپرس را از وب سایت زنده خود حذف کنید. این بدان معنی است که سایت وردپرس شما برای مدتی از کار خواهد افتاد.

سرانجام ، دستورالعمل های بالا را برای اجرای جادوگر نصب کننده Duplicator برای وارد کردن سایت صحنه سازی به سرور فعال دنبال کنید.

همانطور که مشاهده کردید ، آخرین روش به هیچ وجه بهترین روش نیست. به هر قیمتی باید از این کار اجتناب کنید. ما توصیه می کنیم از یک ارائه دهنده میزبانی قابل اعتماد مانند Bluehost استفاده کنید ، SiteGround ، یا WP Engine که ویژگی های داخلی سایت صحنه سازی را ارائه می دهد. p >

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه به راحتی یک محیط صحنه سازی برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید. اگر به مشکلی برخوردید ، راهنمای نهایی ما را برای رفع رایج ترین خطاهای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-staging-environment-for-a-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید