چگونه به درستی از پشتیبانی وردپرس درخواست کنیم و آن را دریافت کنیم

ما روزانه به ده ها کاربر کمک می کنیم تا از طریق عنوان توییتر ما ، یا فرم تماس . به عنوان یک داوطلب که به صورت رایگان پشتیبانی می کنید ، هر از چند گاهی سخت است که از کاربران جدیدی که بدون لحظه ای وقت و ملاحظه برای خواندن یا جستجوی اطلاعات گذشته ، سوالات خود را با لحنی اتهامی می پرسند ناامید نشوید. در عین حال ما احساس غرق شدن در این همه اطلاعات را نیز درک می کنیم زیرا ما در یک مقطع مبتدی نیز بودیم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به درستی از وردپرس پشتیبانی بخواهید و آن را دریافت کنید.

How to Properly Ask for WordPress Support and Get It

قبل از اینکه بخواهید ، این را بفهمید: h4>

قبل از اینکه بخواهید از WordPress پشتیبانی یا راهنمایی در مورد یک افزونه یا موضوع خاص بخواهید ، باید بدانید که WordPress یک پروژه جامعه منبع باز است. همه از ایجاد پلاگین ، طرح زمینه ، مشارکت در وصله های اصلی ، پیشنهاد / رفع اشکالات و غیره استقبال می کنند. وردپرس رایگان است ، و بیشتر تم ها و افزونه هایی که با آن استفاده می کنید نیز همین است.

توسعه دهندگان افزونه یا نویسندگان طرح زمینه نیستند همیشه بخشی از تیم اصلی اصلی وردپرس هستند. غالباً افزونه هایی که با FREE منتشر می کنند ، مواردی است که آنها برای استفاده شخصی در اوقات فراغت خود ایجاد کرده اند یا مواردی است که برای مشتری ایجاد کرده اند. بنابراین ، مگر اینکه آنها افزونه یا تم را بفروشند ، شما باید تصور کنید که از این طریق هیچ درآمدی ندارند.

بیشتر این توسعه دهندگان درآمد خود را از طریق انجام پروژه های مشتری مستقل کسب می کنند. حتی اگر بیشتر برنامه نویسان با کمک به چند مورد کوچک مشکلی ندارند ، اما هر یک از آنها نقطه متفاوتی دارند که می خواهند در ازای پشتیبانی اضافی به آنها پرداخت شود. هرچه احترام و شکرگزار بیشتری داشته باشید ، تمایل بیشتری برای کمک به شما در پرداخت هزینه کم یا بدون هزینه دارند.

Just Be Nice

بخاطر بسپارید که برای استفاده از این افزونه هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید ، بنابراین کمترین احترامی که می توانید برای توسعه دهنده قائل شوید :)

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، خواندن را ادامه دهید.

چگونه می توان به درستی س Rightال درست را مطرح کرد؟ h4>

بهترین مکان برای درخواست پشتیبانی از افزونه های رایگان ، انجمن های پشتیبانی است. با رفتن به صفحه پلاگین خاص در مخزن و کلیک روی برگه پشتیبانی می توانید تالار گفتمان پشتیبانی را پیدا کنید (این امر تضمین می کند که سوال پشتیبانی شما برای نویسنده افزونه برچسب گذاری شده است)

WordPress Plugin Support Menu

قبل از ایجاد موضوع پشتیبانی ، مطمئن شوید که از صفحه FAQ عبور کرده اید. همچنین بهتر است این مشکل را در Google جستجو کنید تا ببینید آیا شخص دیگری قبلاً به آن پاسخ داده است.

در بخش پشتیبانی خود ، می خواهید محترمانه ، واضح و موجز باشید. یک مثال اشتباه این است:

سلام عزیزم ، پلاگین @ # $ 1 شما مشکلی دارد. اگر کار نکرد ، * &٪ ^ ایجاد نکنید. من X ساعت را صرف این کار احمقانه کردم. مراقبت از کمک؟

اگر آن را با لحنی اتهامی بنویسید ، به عنوان یک دلار استرالیا از بازار خارج خواهید شد. این احتمال وجود دارد که هرگز کمکی دریافت نکنید.

باید توجه داشته باشید که از یک متخصص می خواهید وقت با ارزش خود را بگذراند و به سوال شما به صورت رایگان پاسخ دهد. یکی از بهترین راه های احترام گذاشتن ، لیست تمام کارهایی است که تا آن زمان برای حل مشکل انجام داده اید. این نشان می دهد شما برخی از ترول ها نیستید که فقط می خواهند دیگران کار خود را به صورت رایگان انجام دهند. روش درست پرسیدن سوال این است:

از اینکه پلاگین عالی XYZ خود را ایجاد کردید متشکریم. به دلایلی ، من نمی توانم آن را درست کار کنم ، و واقعاً ممنون می شوم اگر در این زمینه به من کمک کنید.

من از نسخه وردپرس استفاده می کنم:
نسخه نام پلاگین:

من این کار را کردم:

انتظار داشتم این افزونه این کار را انجام دهد:

در عوض این کار را انجام داد: (هرگونه پیام خطا را در اینجا وارد کنید)

میزبان سایت من با:

است

من راه حل های زیر را امتحان کرده ام:

من این مسئله را در مرورگرهای زیر امتحان کردم:

از اینکه وقت خود را صرف کمک کردید متشکریم. من واقعاً قدردان آن هستم :)

در یک پیام پشتیبانی مانند بالا ، شما به تمام موارد ممکن که یک توسعه دهنده برای پاسخ به س answerال شما نیاز دارد ، پرداخته اید. گاهی اوقات ، ممکن است آنها بخواهند URL سایت شما و یا لیست افزونه هایی را که فعال کرده اید ببینند.

بعد از اینکه موضوع پشتیبانی را ایجاد کردید ، همیشه می توانید به راحتی در توییتر با توسعه دهنده تماس بگیرید که می تواند به شانس شما برای گرفتن پاسخ سریع کمک کند. به عنوان مثال یک توییت می تواند این باشد:

سلامtwitterhandle ، من با نام پلاگین مشکل دارم. اگر می توانید کمک کنید قدردانی می کنید: پیوند به موضوع پشتیبانی.

توجه: برای دریافت پاسخ حداقل 24 ساعت وقت بگذارید. شما نمی دانید که نویسنده در کدام منطقه زمانی قرار دارد و برنامه کاری فعلی او چگونه است.

هر کاری انجام می دهید ، لطفاً حتی اگر شماره آنها را در وب سایت آنها ذکر شده است ، با آنها تماس نگیرید. همچنین نمی خواهید همه کانالهای ارتباطی آنها را هرزنامه کنید. به عنوان مثال ، یک موضوع پشتیبانی + توییت به اندازه کافی خوب است.

موضوع پشتیبانی + صدای جیر جیر + پیام فیس بوک + ایمیل + تماس تلفنی = اعلام نکردن

افزونه تجاری + مضامین h4>

هنگام استفاده از افزونه یا طرح زمینه تجاری ، همیشه توصیه می شود از کانالهای پشتیبانی مناسب استفاده کنید.

اکثر محصولات تجاری مانند WPForms ، موضوعات زیبا ، MonsterInsights ، همه در یک سئو و غیره مناطق پشتیبانی را تعیین کرده اند. پرسیدن س anywhereال در هرجای دیگر از مناطق پشتیبانی تعیین شده ، کمک چندانی به شما نمی کند.

به عنوان مثال: وقتی کاربری برای درخواست پشتیبانی از تم تجاری به ما مراجعه می کند ، ما به سادگی از او می خواهیم که در کانال های مناسب درخواست کند.

ما این کار را نه برای بی ادبی ، بلکه برای انجام کار درست انجام می دهیم. هنگامی که یک پلاگین یا طرح زمینه تجاری خریداری می کنید ، همراه با پشتیبانی است.

اگر یک پلاگین / موضوع تجاری را بدون پرداخت هزینه از طریق یک سایت تورنت بارگیری کرده اید ، شایستگی پشتیبانی ما را ندارید.

سرانجام ، این که شما هزینه محصول را پرداخت کرده اید به این معنی نیست که نباید خوب باشید. شما همیشه باید با حمایت شخصی خوب باشید.

اکثر این افراد واقعاً از کمک به دیگران لذت می برند ، اما شما واقعاً می توانید با استفاده از کلمات منفی روز آنها را خراب کنید. پس لطفا خوب باشید.

عیب یابی h4>

هیچ کس دوست ندارد به کسانی که نمی خواهند به خودشان کمک کنند کمک کند. همیشه باید سعی کنید مشکلات رایج وردپرس را عیب یابی کنید. بهترین روش برای آزمایش تعارضات پلاگین از طریق غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس و آنها را یکی یکی فعال کنید. همچنین می توانید خطاهای دیگری را که ممکن است رخ دهد رفع کنید مانند:

نکته پاداش: می توانید از راهنمای ما در نحوه عکس گرفتن از صفحه تصاویر و متحد پشتیبانی برای ارسال مفیدترین اطلاعات به نویسنده پلاگین / تیم پشتیبانی ، بنابراین آنها می توانند بهترین پشتیبانی را به شما ارائه دهند.

نتیجه گیری h4>

شما همیشه می خواهید در هنگام درخواست پشتیبانی از وردپرس خوب باشید. هنگامی که وضوح مطلوبی دریافت کردید ، به شما توصیه می کنیم سخنان مهربانانه راجع به آن برنامه نویس را منتشر کنید. همچنین می توانید با اهدای چند دلار آبجو یا قهوه برای آنها بخرید. در آخر ، اگر سوالی در مورد وردپرس دارید ، می توانید با استفاده از ما را از ما بخواهید twitter ، یا فرم تماس .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-properly-ask-for-wordpress-support-and-get-it/.

دیدگاهتان را بنویسید