چگونه برچسب ها را در وردپرس سبک کنیم

وردپرس به شما امکان می دهد مطالب خود را در طبقه بندی ها . به طور پیش فرض همراه با دسته ها و برچسب ها . در حالی که می توان از دسته ها برای طبقه بندی محتوای شما در بخشهای مختلف استفاده کرد ، از برچسب ها می توان برای دسته بندی مطالب به موضوعات خاص تر استفاده کرد. شما می توانید برچسب های استفاده شده در سایت خود را در یک ابر برچسب یا در قالب لیست نمایش دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برچسب ها را در وردپرس سبک کنید.

نمایش همه برچسب ها با تعداد ارسال در وردپرس h4>

برخی از وب سایت های معروف محبوب ترین برچسب های خود را به عنوان موضوعات در صفحه بایگانی یا در قسمت پاورقی. در اینجا چگونگی نمایش همه برچسب های پست خود ، با تعداد پست و بدون استفاده از ابر برچسب وجود دارد.

اولین کاری که باید انجام دهید کپی و جایگذاری این کد در قالب توابع.php یا سایت خاص پلاگین.

تابع wpb_tags () {
$ wpbtags = get_tags ()؛
foreach ($ wpbtags به عنوان $ tag) {
$ string. = '  ". $ tag-> نام. '  ". $ tag-> count. " ". " n"؛
}
رشته $ را برگردانید ؛
}
add_shortcode ('wpbtags'، 'wpb_tags')؛

این کد به سادگی تمام برچسب های شما را با تعداد پست آنها در کنار آنها نشان می دهد. با این حال ، برای نمایش آن در صفحه بایگانی یا ویجت ، باید از این کد کوتاه استفاده کنید:

برگزیدهwpbtags برگزیده

استفاده از این کد به تنهایی پیوندهای برچسب و تعداد پست ها را در کنار آنها نشان می دهد. زیبا به نظر نمی رسد. بیایید برخی از CSS برای زیبا سازی آن. این CSS را در صفحه سبک طرح زمینه خود کپی و جایگذاری کنید.

.tagbox {
background-color: #eee؛
حاشیه: 1 پیکسل جامد # سی سی؛
حاشیه: 0px 10px 10px 0px؛
ارتفاع خط: 200؛
padding: 2px 0 2px 2px؛

}
.taglink {
بالشتک: 2px؛
}

.tagbox a ، .tagbox a: بازدید شده ، .tagbox a: فعال {
دکوراسیون متن: هیچ؛
}

.tagcount {
background-color: سبز؛
رنگ سفید؛
موقعیت: نسبی؛
بالشتک: 2px؛
}

در صورت تمایل می توانید CSS را برای رفع نیازهای خود اصلاح کنید. در سایت آزمایشی ما اینگونه مشاهده شد:

Display Tags with Post Count in WordPress

سبک سازی برچسب ها در Post Meta Information

برخی از تم های WordPress به راحتی برچسب ها را تحت عنوان ارسال اطلاعات متا داده ها با تاریخ انتشار ، نویسنده و سایر پیوندهای متا. با این حال برخی از مضامین ممکن است به هیچ وجه آنها را سبک ندهند ، یا ممکن است بخواهید آنها را به گونه ای دیگر سبک کنید.

بیایید ببینیم چگونه می توانیم پیوندهای برچسب را در زیر یک پست در وردپرس سبک کنیم.

ابتدا باید کلاس CSS مورد استفاده در قالب WordPress خود را برای نمایش برچسب ها بیابید. برای انجام این کار بر روی برچسب ها کلیک راست کرده و عنصر inspect را از فهرست مرورگر انتخاب کنید.

این صفحه مرورگر را تقسیم می کند تا جعبه ابزار توسعه دهنده در زیر صفحه وب نمایش داده شود. در جعبه ابزار توسعه دهنده می توانید کلاس CSS را که توسط قالب WordPress شما برای نمایش برچسب ها استفاده شده است مشاهده کنید.

Finding the css class used by the theme for tags

در تصویر بالا می بینید که موضوع از کلاس شرایط برای کلاس CSS استفاده می کند. اکنون ما از این کلاس در صفحه سبک یا طرح زمینه کودک خود استفاده خواهیم کرد تا موضوع پیش فرض CSS را نادیده بگیریم.

. شرایط a ، .terma a: بازدید شده ،. شرایط a: فعال {
زمینه: #eee؛
حاشیه: 1 پیکسل جامد # سی سی؛
شعاع مرز: 5px؛
دکوراسیون متن: هیچ؛
بالشتک: 3px؛
حاشیه: 3px؛
تبدیل متن: بزرگ؛
}

. شرایط a: شناور {
پس زمینه: # a8281a؛
رنگ: #FFF؛
}

در صورت تمایل CSS را متناسب با رنگهای طرح زمینه خود تغییر دهید. برچسب ها در سایت آزمایشی ما به این شکل بود:

Changed CSS style for tags below posts in WordPress

ممکن است به غیر از تغییرات CSS تفاوت بین دو عکس صفحه را مشاهده کنید ، ما همچنین برچسب ها را به Tagged تغییر داده و ویرگول های بین برچسب ها را حذف کردیم. چگونه این کار را انجام دادیم؟

ما برچسب ها را اصلاح کردیم ()؛ برچسب الگو در پرونده single.php ما مانند این است:


اگر می خواهید تعداد کل برچسب های نمایش داده شده را محدود کنیم و بگذارید 5 یا چیز دیگری بگوییم ، به این مقاله در نحوه نمایش تعداد محدودی از برچسب ها پس از پست .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا برچسب ها را در وردپرس سبک کنید. تا زمانی که به نتیجه دلخواه نرسید ، با خیال راحت با CSS آزمایش کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزشهای بیشتر ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Google+ و توییتر .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-style-tags-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید