چگونه برند شخصی خود را با استفاده از وردپرس بسازیم

آیا می خواهید یک مارک شخصی بسازید؟ در عصر امروز ، هرکسی می تواند شما را در اینترنت جستجو کند و درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کند. وردپرس می تواند به شما کمک کند تا بهترین اطلاعات را برای کمک به شما در ایجاد اعتماد ، پیروی و شهرت آنلاین به صورت آنلاین نشان دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از وردپرس مارک شخصی خود را بسازید.

Becoming a thought leader

چرا و چه کسی به مارک شخصی نیاز دارد؟ h4>

با تعریف ، مارک شخصی عملی افرادی است که خود و شغلشان را به عنوان مارک بازاریابی می کنند.

به نظر ما ، همه باید مارک شخصی بسازند. خواه یک کارآفرین باشید ، صاحب مشاغل کوچک ، دکتر ، استاد ، دلال املاک و مستغلات یا دانشجو باشید.

در عصر اطلاعات امروز ، هر کسی می تواند نام شما را در Google گوگل کند و چیزهای بیشتری درباره آنچه شما تصور می کنید در مورد شما بیاموزد. ساخت یک مارک شخصی به شما امکان می دهد خود را در اینترنت بازاریابی کنید.

مارک شخصی به شما کمک می کند نه تنها اعتماد کسب کنید ، که به خودی خود بسیار ارزشمند است. همچنین می توانید افراد زیر را ایجاد کنید ، به یک رهبر فکری تبدیل شوید ، دوست شوید و فرصت های جدید زیادی پیدا کنید.

حتی اگر ایده بازاریابی خود به عنوان یک محصول را دوست ندارید ، باز هم براساس آنچه به صورت آنلاین قرار می دهید قضاوت می شود.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید یک مارک آنلاین برای خود بسازید که به موفقیت شما کمک کند.

ایجاد وب سایت h4>

Building your website

اولین کاری که باید انجام دهید ساختن یک وب سایت شخصی برای خودتان است.

در حالی که داشتن پروفایل شبکه های اجتماعی بسیار خوب است ، شبکه های اجتماعی فعال و روشن می شوند. شما به سکویی مخصوص خود نیاز دارید که بتوانید هر آنچه را که می خواهید منتشر کنید. سکویی که در آن ستاره هستید.

ساخت یک وب سایت با وردپرس بسیار آسان است. شما به یک میزبانی وردپرس و یک نام دامنه نیاز دارید.

وردپرس شرکتهای میزبانی مانند Bluehost و Siteground 50٪ تخفیف ویژه به خوانندگان WPBeginner ارائه می دهد تخفیف و دامنه رایگان.

اکثر ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب نصب های وردپرس با یک کلیک که به شما امکان می دهد در کمترین زمان با وب سایت شخصی خود با وردپرس کار و فعالیت داشته باشید.

همچنین می توانید از خدمات راه اندازی رایگان وبلاگ WordPress استفاده کنید / a>

دریافت قالب وردپرس با نام تجاری شخصی h4>

نحوه ایجاد وب سایت برای ایجاد تأثیر اولیه بسیار مهم است.

وردپرس دارای چندین موضوع رایگان و برتر است.

برای ساخت نام تجاری شخصی ، موضوع مورد علاقه ما GetNoticed توسط مایکل هایت است. p >

Get Noticed WordPress Theme for Personal Branding

موسس و مدیرعامل ما سید بلخی همچنین از GetNoticed در وب سایت شخصی خود استفاده می کند.

همچنین می توانید چندین تم جذاب WordPress را در StudioPress و اصلاح آنها .

ساختن یک لیست ایمیل را شروع کنید h4>

Start building an email list

مهمترین کاری که می توانید برای موفقیت هر وب سایتی انجام دهید لیست ایمیل بسازید .

وب سایت شخصی شما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

قبل از هر کار دیگری ، برای ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی مانند داده های MailChimp یا AWeber .

MailChimp ساده ترین کاربرد است و برای شروع نسخه رایگان دارند.

ما یک راهنمای دقیق در مورد با استفاده از MailChimp با وردپرس ، به شما کمک می کند در عرض چند دقیقه کار خود را شروع کنید.

ایجاد محتوا برای وب سایت شخصی خود h4>

ایجاد یک وب سایت با وردپرس آسان می شود ، اما شما همچنان باید محتوایی اضافه کنید.

محتوای شما باید مربوط به صنعت شما باشد ، برای خوانندگان شما ارزش افزوده داشته باشد و به شما کمک کند مهارت های خود را به نمایش بگذارید.

درباره صفحه

About page

شما باید یک صفحه درباره آن ایجاد کنید تا کاربران بتوانند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بسیاری از دارندگان سایت های شخصی از صفحه خود به عنوان صفحه اول وب سایت آنها .

با استفاده از صفحه About به کاربران بگویید شما کی هستید ، چه کاری انجام می دهید ، جوایزی را که برده اید و به برخی از نمونه کارهای خود پیوند داده اید.

به کاربران اطلاع دهید که چگونه می توانند از طریق شبکه های اجتماعی و از طریق ایمیل با شما در ارتباط باشند. به مدیرعامل ما نگاهی بیندازید ، صفحه سید بلخی درباره صفحه برای الهام گرفتن.

شما همچنین باید 6 مورد رایج درباره اشتباهات صفحه که باعث از بین رفتن تبدیل های شما می شود

صفحه تماس

Contact Page

بسیاری از مردم نمی خواهند از طریق رسانه های اجتماعی با شما تماس بگیرند. به همین دلیل است که تقریباً در هر وب سایت در اینترنت صفحات تماس را مشاهده خواهید کرد.

شما باید یک صفحه تماس با اطلاعاتی در مورد نحوه ارسال پیام سریع کاربران برای شما در وب سایت خود اضافه کنید.

وردپرس با فرم تماس داخلی موجود نیست. با این وجود افزونه های فرم تماس عالی که می توانید نصب کنید.

ما توصیه می کنیم از فرم های جاذبه و از آن در همه وب سایت های ما استفاده کنید.

وبلاگ h4>

Why you should add a blog?

به طور پیش فرض وردپرس دارای یک وبلاگ در صفحه اول است. این کاملاً به خود شما بستگی دارد که می خواهید در سایت خود وبلاگ داشته باشید یا خیر. در واقع می توانید یک سایت وردپرس بدون وبلاگ و فقط چند صفحه ایجاد کنید.

با این حال ، اضافه کردن یک وبلاگ به سایت شما مزایای فوق العاده ای دارد. اول از همه ، وبلاگ ها به طور منظم به روز می شوند ، این بدان معنی است که شما می توانید هر زمان که بخواهید محتوای تازه به سایت خود اضافه کنید.

بلاگ همچنین دلیلی برای بازدید مکرر از سایت شما به کاربران شما ارائه می دهد. با هر بار بازدید ، برند شخصی شما تقویت شده و از نظر کاربران بیشتر شناخته می شود.

وبلاگها معمولی هستند ، بنابراین نیازی نیست که زمان زیادی را برای نوشتن مقاله های طولانی اختصاص دهید. می توانید به طور منظم مقالاتی کوتاه ، مفید و بصیر بنویسید.

هر مقاله کاربران را از موتورهای جستجو به وب سایت شما می آورد. سپس این کاربران می توانند در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند و هر زمان که بخواهید می توانید با آنها تماس بگیرید.

یک نمونه کارها اضافه کنید h4>

Adding a portfolio to your WordPress site

نمونه کارها فقط مختص طراحان یا عکاسان نیستند. مهم نیست که به کدام صنعت تعلق دارید ، می توانید موفق ترین پروژه های خود را به مجموعه خود اضافه کنید.

این به دیگران کمک می کند تا سریعاً به کارهایی که انجام داده اید نگاه کنند و این یک روش عالی برای ایجاد اعتماد است.

اضافه کردن نمونه کارها به وب سایت وردپرس شما بسیار آسان است. راهنمای ما را در نحوه افزودن نمونه کارها به سایت وردپرس خود .

افزودن توصیفات در وردپرس h4>

WPBeginner's testimonials

توصیفات به شما کمک می کند آنچه دیگران درباره شما می گویند را نشان دهید.

این نوع از اثبات اجتماعی به شما در ایجاد اقتدار و رشد اعتماد کمک می کند.

افزودن توصیفات به سایت وردپرس شما بسیار آسان است. ابتدا باید ابزارهای توصیف a را نصب و فعال کنید > پلاگین

به شما امکان می دهد با استفاده از کد کوتاه به راحتی توصیفات را ایجاد و اضافه کنید. در مرحله بعد ، تصمیم بگیرید که در کجا می خواهید توصیفات را نمایش دهید. می توانید آنها را به نوار کناری سایت خود اضافه کنید ، یا می توانید یک صفحه اختصاصی برای توصیفات ایجاد کنید.

ویروسی شدن با اجتماعی h4>

Going viral on social media with WordPress

وردپرس و اجتماعی دست به دست هم می دهند. افزونه های بیشماری وردپرس وجود دارد که به شما امکان می دهد دکمه های اجتماعی و ابزارک های اشتراک گذاری را به سایت خود اضافه کنید. با این حال ، بسیاری از آنها وب سایت شما را کند می کنند.

ما به شما توصیه می کنیم از نوار اجتماعی شناور ، بهترین پلاگین رسانه اجتماعی برای وردپرس است. ما از نسخه کمی اصلاح شده آن در همه وب سایت های خود استفاده می کنیم.

نوار اجتماعی شناور کاربران را به اشتراک مطالب شما ترغیب می کند. پیوندهایی به نمایه رسانه های اجتماعی شما اضافه نمی کند. شما باید از پلاگین آیکون های اجتماعی ساده برای افزودن دکمه های رسانه های اجتماعی به نوار کناری شما.

همچنین ممکن است بخواهید این عناوین را جستجو کنید = “7 باید از افزونه ها و ابزارهای رسانه اجتماعی برای بلاگرها”> 7 باید دارای ابزارها و افزونه های رسانه های اجتماعی برای وبلاگ نویسان باشند

که به شما کمک می کنند از رسانه های اجتماعی مانند حرفه ای ها استفاده کنید.

ایجاد گالری ها و اسلایدها h4>

ما به عنوان انسان ، رنگها و تصاویر را دوست داریم. مغز ما از این راه سیم کشی شده است.

برای ساختن نام تجاری شخصی خود باید از قدرت تصاویر بصری استفاده کنید. اگر یک طراح یا عکاس هستید ، احتمالاً قبلاً مطالب بسیار زیبا و زیبایی را برای نمایش در سایت خود دارید.

وردپرس با یک تابع اساسی گالری ارائه می شود ، اما به زیبایی آنچه ما دوست داریم نیست.

اگر به طور منظم گالری تصاویر را به سایت وردپرس خود اضافه می کنید ، به Envira Gallery نیاز خواهید داشت. این به شما کمک می کند تا به راحتی > گالری های عکس پاسخگو زیبا در وردپرس.

اسلایدرها بسیار جذاب هستند ، به همین دلیل است که آنها را در هر وب سایت دیگری در اینترنت مشاهده می کنید. با وردپرس می توانید بدون استخدام طراح یا توسعه دهنده ، اسلایدر به سایت خود اضافه کنید.

افزونه های کشویی بسیاری برای وردپرس وجود دارد ، یافتن مورد مناسب می تواند مشکل باشد. به همین دلیل ما آنها را برای یافتن بهترین وردپرس کدام یک است؟ پلاگین کشویی .

قرار ملاقات ها و مشاوره را اضافه کنید h4>

اگر به کاربران کمک و مشاوره حرفه ای می دهید ، از سایت وردپرس شما می توان برای قرارها استفاده کرد. می توانید برای سرویسی مانند وضوح ثبت نام کنید که به کاربران اجازه می دهد وقت خود را برای دریافت رزرو کنند. مشاوره شخصی

همچنین می توانید از یکی از اینها استفاده کنید افزونه های قرار ملاقات و رزرو وردپرس برای یک تجربه یکپارچه تر. این افزونه ها می توانند تقویم ها ، در دسترس بودن را نمایش دهند و حتی می توانید پرداخت ها را مستقیماً از سایت خودتان بپذیرید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه برند شخصی خود را با استفاده از وردپرس بسازید. این ابزارهای وردپرس به شما کمک می کند تا شروع کنید ، اما کارهای بیشتری می توانید با سایت خود انجام دهید. این 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد سایت وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-build-your-personal-brand-using-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید