چگونه بررسی کنیم که آیا پست های وبلاگ وردپرس شما از نظر کلمات کلیدی مناسب رتبه بندی شده است یا خیر

آیا می خواهید بررسی کنید که آیا پست های وردپرس شما از نظر کلمات کلیدی مناسب رتبه بندی شده است؟ بیشتر مبتدیان با تایپ کردن کلمات کلیدی در Google به طور دستی رتبه بندی مقالات خود را بررسی می کنند. این به شما ایده دقیقی از جایگاه مقالات شما برای کلمه کلیدی هدف نمی دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی بررسی کنید که آیا پست های وبلاگ وردپرس شما از نظر کلمات کلیدی مناسب رتبه بندی شده است.

Checking WordPress posts ranking for right keywords

چرا رتبه بندی کلمات کلیدی برای ارسالهای وردپرس خود را بررسی کنید؟ h4>

اگر WordPress SEO راهنما ، سپس یاد خواهید گرفت که چگونه هر مقاله در وب سایت خود را برای کلمات کلیدی خاص بهینه کنید. این به شما کمک می کند بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشید.

اکثر مبتدیان به سادگی در Google جستجو می کنند تا ببینند پست های آنها برای آن کلمات کلیدی نمایش داده می شود یا خیر. حتی در این صورت ، آنها معمولاً فقط صفحه اول یا احتمالاً صفحه دوم را در بهترین حالت بررسی می کنند.

مسئله این است که بعضی اوقات ممکن است مقاله شما بسیار پایین تر از دو صفحه اول باشد یا بدترین حالت ممکن است حتی برای کلمه کلیدی مورد نظر شما رتبه بندی نباشد.

اگر به بررسی دستی رتبه بندی کلمات کلیدی خود اعتماد کنید ، اطلاعات مفیدی را که می توانید برای بهبود رتبه بندی SEO و افزایش بازدید خود استفاده کنید از دست می دهید.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی بررسی صحیح رتبه بندی کلمات کلیدی برای پست های وبلاگ وردپرس خود بیاندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر نمی خواهید آموزش فیلم را تماشا کنید ، می توانید نسخه متن زیر را بخوانید:

1. SEMRush

SEMRush

SEMRush یکی از بهترین سئو ها است و ابزار تحقیق کلمات کلیدی در بازار. این یک مجموعه SEO جامع با تمام ابزارهای مفیدی است که شما نیاز دارید.

همراه با یک ابزار تحقیقاتی ارگانیک قدرتمند است که می تواند رتبه بندی کلمات کلیدی را برای هر نام دامنه . برای مقالات جداگانه نیازی به تایپ URL ندارید. به طور خودکار نتایج را برای همه URL های آن نام دامنه واکشی می کند.

SEMRush organic keyword analysis

نگران نباشید ، نام دامنه ای را که می خواهید جستجو کنید وارد کنید و SEMRush یک تعداد اطلاعات کسب خواهد کرد. پس از آن ، بر روی برگه تحقیقات ارگانیک کلیک کنید تا لیست کامل تمام کلمات کلیدی که وب سایت شما برای آنها رتبه بندی کرده است را مشاهده کنید.

می توانید نتایج را بر اساس موقعیت ، URL ، ترافیک و موارد دیگر مرتب کنید. همچنین می توانید نتایج را به یک فایل CSV صادر کرده و با استفاده از برنامه صفحه گسترده مورد علاقه خود به صورت آفلاین تحقیق کنید.

همچنین می توانید کلمات کلیدی خاصی را با SEMRush ردیابی کنید ، و آنها کلمات کلیدی را در داشبورد شما ردیابی می کنند ، بنابراین می توانید فوراً عملکرد آنها را مشاهده کنید.

SEMRush می تواند کارهای مشابهی را برای هر نام دامنه انجام دهد ، به این معنی که می توانید نام دامنه رقیب خود را وارد کنید و ببینید برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند. همچنین می توانید ترافیک جستجوی پولی ، کلمات کلیدی پرداخت شده و سایر اطلاعات مفیدی را که می توانید برای پیشی گرفتن از آنها استفاده کنید ، مشاهده کنید.

2. کنسول جستجوی Google

Google Search Console

Google Search Console (ابزارهای وب مستر سابق) مجموعه ای از ابزارهای ارائه شده توسط Google است که به مدیران وب سایت ها کمک می کند وب سایت خود را برای جستجو بهبود بخشند. به راهنمای ما در مورد چگونگی وب سایت خود را به کنسول جستجوی Google اضافه کنید .

می توانید عملکرد وب سایت خود را در نتایج جستجو ، نمایش ها ، نرخ گذاری ، موقعیت و سایر موارد کلیک کنید. همچنین به شما امکان می دهد نقشه سایت XML را ارائه دهید که به Google کمک می کند باهوش تر وب سایت شما را بخزد.

برای مشاهده موقعیت های کلمه کلیدی خود ، بر روی گزارش عملکرد کلیک کنید و سپس بر روی میانگین امتیاز موقعیت کلیک کنید.

Finding your keyword positions in Google Search Console

Search Console اکنون گزارش های شما را با ستون موقعیت متوسط ​​بارگیری می کند. در مرحله بعدی ، باید کمی به پایین پیمایش کنید تا لیست کامل کلمات کلیدی رتبه بندی سایت خود را ببینید.

Keyword positions in search results

در کنار هر کلمه کلیدی ، خواهید دید که چه تعداد کلیک ، نمایش و موقعیت در نتایج جستجو دریافت می کند.

می توانید نتایج را بر اساس کلیک ، ستونها و ستونهای موقعیت مرتب کنید. با مرتب سازی با استفاده از موقعیت ، می توانید کلمات کلیدی رتبه بندی برتر خود را مشاهده کنید. هنگامی که به پایین پیمایش می کنید ، می توانید کلمات کلیدی را ببینید که سایت شما در نتایج جستجو عمیق تر است.

همچنین می توانید این داده ها را صادر کرده و با نرم افزار صفحه گسترده مورد علاقه خود باز کنید.

3. Ahrefs

Ahrefs

Ahrefs یکی دیگر از محبوب ترین هاست ابزار SEO در بین بازاریابان حرفه ای. این یک رابط کاربری آسان دارد و سعی دارد اطلاعات را حتی برای کاربران جدید نیز قابل فهم کند.

نگران نباشید ، نام دامنه وب سایت خود را در کادر جستجو وارد کنید ، و این یک گزارش منظم سازمان یافته با نمودارها و نمودارهای زیبا ایجاد می کند.

Ahrefs report overview

همه رتبه بندی کلمات کلیدی خود را در زیر گزارش کلمات کلیدی ارگانیک پیدا خواهید کرد. در کنار هر کلمه کلیدی ، می توانید حجم جستجو ، موقعیت رتبه بندی کلمات کلیدی ، تراکم کلمات کلیدی و موارد دیگر را مشاهده کنید.

Keywords report

استفاده از رتبه بندی کلمات کلیدی برای بازدید بیشتر در وردپرس h4>

اکنون که با نحوه بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی برای سایت وردپرس خود آشنا شدید ، بیایید در مورد بهبود رتبه بندی خود صحبت کنیم.

تجزیه و تحلیل اینکه کدام کلمات کلیدی نیاز به بهبود دارند

لازم به ذکر است که همه کلمات کلیدی برابر نیستند.

به عنوان مثال ، رتبه بندی شماره 5 در یک کلمه کلیدی با بازدید بالا بسیار بهتر از رتبه بندی شماره 1 برای کلمه کلیدی با بازدید کم است.

جنبه های خاصی در این داده ها وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، ظاهر شدن در موقعیت شماره 1 ممکن است همیشه بیشترین بازدید را برای شما ایجاد نکند. مشاهده خواهید کرد که برخی از کلمات کلیدی شما به خوبی رتبه بندی شده اند اما کلیک یا برداشت قابل توجهی ندارند.

در طی این تحقیق ، ممکن است برخی از کلمات کلیدی شگفت آور را نیز بیابید که نمی دانید برای آنها رتبه بندی می کنید. اگر این کلمات کلیدی دارای تعداد قابل توجهی از برداشت و حجم جستجو هستند ، باید ببینید آیا می توانید برای بهبود رتبه بندی برای این کلمات کلیدی ، تغییرات استراتژیکی در محتوای خود ایجاد کنید یا خیر.

بهبود رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص

بعد از اینکه تصمیم گرفتید روی کدام کلمات کلیدی کار کنید ، می توانید پیش بروید و ببینید کدام یک از مقالات شما در آن کلمات کلیدی رتبه بندی شده اند و برای بهینه سازی بهتر آنها چه می توانید باشید.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

تراکم کلمه کلیدی : ببینید چند بار کلمه کلیدی در محتوای شما ظاهر می شود. می توانید این کار را با استفاده از Yoast SEO plugin. به سادگی “Focus Keyword” را در جعبه متا SEO وارد کنید و تجزیه و تحلیل از جمله تراکم کلمه کلیدی را به شما نشان می دهد.

See keyword density

اطلاعات منسوخ مقاله شما ممکن است قدیمی باشد ، محتوای کافی نداشته باشد یا حاوی اطلاعات منسوخ باشد. به روزرسانی آن با اطلاعات جدیدتر و فقط بهبود محتوا می تواند باعث افزایش SEO شود.

پیوند داخلی پیوند داخلی هنگامی است که مقاله ای را از صفحات دیگر سایت خود پیوند می دهید. پیوند دادن به مقاله ای در سایر مطالب مرتبط می تواند به آن سئو جستجو کند. هنگام پیوند دادن به آن از سایر مقالات در وب سایت خود ، از کلمه کلیدی مورد نظر خود به عنوان متن لنگر استفاده کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد این موضوع ، لطفاً به مقاله ما در مورد نحوه پست های وبلاگ وردپرس خود را برای جستجوگرها بهینه کنید .

بدانید بازدید کنندگان شما در وب سایت شما چه می کنند h4>

SEMRush و کنسول جستجوی Google می توانند به شما در یافتن موقعیت های کلمات کلیدی شما کمک کنند ، اما نمی توانند به شما نشان دهند که چه تعداد بازدید کننده به مقالات شما می آیند ، از کجا هستند و وقتی در وب سایت شما هستند چه کاری انجام می دهند.

هنگام برنامه ریزی استراتژی محتوای خود برای رتبه بندی برای برخی از کلمات کلیدی ، همه این اطلاعات بسیار مهم است.

اینجا جایی است که Google Analytics وارد می شود. این تعداد بازدید از صفحه برای مقالات ، محتوای برتر ، اطلاعات بازدید کننده و موارد دیگر را به شما نشان می دهد.

راه اندازی Google Analytics برای مبتدیان دشوار است ، به همین دلیل توصیه می کنیم از MonsterInsights استفاده کنید. این یک افزونه Google Analytics برای وردپرس است که به شما کمک می کند Google Analytics را به راحتی نصب کنید و تمام گزارشات را در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بررسی کنید که آیا پست های وردپرس شما از نظر کلمات کلیدی مناسب رتبه بندی شده است یا خیر. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نکاتی قابل اجرا برای هدایت بازدید به سایت جدید وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-check-if-your-wordpress-blog-posts-are-ranking-for-the-right-keywords/.

دیدگاهتان را بنویسید