چگونه با سایت وردپرس خود در Google Answer Boxs ظاهر شوید

آیا می خواهید مقالات شما در جعبه پاسخ های Google نشان داده شوند؟ جعبه های پاسخ فشار Google برای پاسخ مستقیم به س questionsالات در صفحه نتایج جستجو است. در این مقاله ، نحوه ظاهر شدن در Google Answer Boxs برای کاربران وردپرس را توضیح خواهیم داد.

How to appear in Google Answer Boxes for WordPress users

جعبه پاسخ Google چیست؟ h4>

جعبه پاسخ Google بخشی از نمودار دانش Google است. این یک الگوریتم است که سعی می کند به سوالات کاربر در صفحه جستجو پاسخ دهد.

A search term displaying Google Answer Box

از چرخ فلک ها ، جعبه های کناری ، لیست ها ، جداول و جعبه های پاسخ برای نمایش بیشترین اطلاعات در بالا استفاده می کند. این اطلاعات از منابع مختلف جمع آوری شده و الگوریتم تصمیم می گیرد که کدام نتایج باید در داخل یک جعبه پاسخ نمایش داده شود.

طبق تحقیق انجام شده توسط Advanced Web Ranking ، جعبه های پاسخ تقریباً 32.3٪ CTR را ایمن می کنند. این امر اهمیت آنها را برای استراتژی SEO WordPress .

چگونه Google اطلاعات را در جعبه پاسخ نمایش می دهد؟ h4>

هدف Answer Boxs ارائه رضایت فوری به کاربران است. این به ویژه هنگامی که کاربران به دنبال اطلاعات واقعی مانند چهره های عمومی ، مسافت ، نرخ تبدیل ، امتیازات و اطلاعات مشابه هستند ، به خوبی کار می کند.

Instant answer in Google Search result using Knowledge Graph

در چنین مواردی ، اگر کاربران اطلاعات دقیق مورد نیاز خود را بدست آورند ، می توانند ادامه دهند و چیز دیگری را جستجو کنند. برای بسیاری از سeriesالات فقط می تواند جعبه کناری را از معتبرترین منابع دانش وب مانند ویکی پدیا نمایش دهد.

به نوعی ممکن است اینطور به نظر برسد که Google سعی دارد همه ترافیک را برای خودش نگه دارد. با این حال ، همه کاربران به دنبال اطلاعاتی نیستند که نمودار دانش Google بتواند با دقت پاسخ دهد.

اگر کلمات کلیدی کاربر به یک پاسخ مبتنی بر نظر ، تفکر خوب ، یا تحقیقاتی نیاز داشته باشند ، Google به منابع وب دیگر اعتماد می کند.

Google Answer box displaying other web sources

اگر در میان 10 نتیجه برتر یک کلمه کلیدی قرار دارید ، در حال حاضر به ظاهر شدن در Google Answer Box نزدیکتر هستید.

چگونه صفحات خود را در Google Answer Box نشان دهیم؟ h4>

نتایج Google Answer Box اغلب تغییر می کند ، و شما می توانید با بهبود ساده محتوای خود به راحتی به عنوان بهترین پاسخ ظاهر شوید.

بیایید تعدادی از مراحل بهینه سازی محتوا را که می توانید برای نشان دادن در کادر پاسخ انجام دهید ، بررسی کنیم.

پاسخ های کوتاه و مفید را در محتوای خود اضافه کنید h4>

هدف از پاسخ جعبه ها ارائه پاسخ سریع است. اطمینان حاصل کنید که مقاله شما در اولین فرصت در مقاله به س theال پاسخ دهد.

همچنین باید پاسخ خود را کوتاه ، مختصر و فهم آسان ارائه دهید.

Provide short and helpful answers in your article

همچنین به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی خود را در قالب یک سوال به همراه پاسخ کوتاه وارد کنید.

پس از آن ، در صورت تمایل جزئیات مورد نظر خود را به پاسخ خود اضافه کنید. افزودن اطلاعات بیشتر به شما امکان می دهد از کلمه کلیدی در طول مقاله استفاده کنید و حتی می توانید از همان مقاله برای پاسخ دادن به س questionsالات دیگری که ممکن است کاربران شما در مورد همان موضوع داشته باشند ، استفاده کنید.

Answer other questions about the same topic

بهینه سازی توصیف متا صفحه خود h4>

متا توضیحات مختصری است که توضیح می دهد صفحه شما در چه زمینه ای است. در بخش HTML سایت شما اضافه می شود.

می توانید اضافه کردن توضیحات متای برای مقالات خود با استفاده از افزونه SEO WordPress مانند افزونه Yoast SEO یا All in One SEO .

Optimize meta description for answer box

اطمینان حاصل کنید که متای توضیحات شما شامل کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد. همچنین باید توضیح دهد که این صفحه خاص به چه س questionsالات یا موضوعاتی پاسخ خواهد داد.

به عنوان مثال ، مقاله ما درباره عنوان ابزارها و افزونه های SEO WordPress از این توضیحات متا استفاده می کند:

“آیا به دنبال بهترین افزونه و ابزار جستجوگر WordPress برای تقویت سئو سایت خود هستید؟ به لیست 9 افزونه و ابزار جستجوگر WordPress مراجعه کنید. ”

در اینجا نحوه نمایش آن در جعبه پاسخ آمده است.

Meta description optimization effect on Google Answer Box

از لیست ها ، جداول ، فهرست مطالب استفاده کنید h4>

کاربران محتوای قالب بندی شده صحیح را دوست دارند زیرا به آنها کمک می کند تا به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند. به همین دلیل وب سایت هایی مانند list25 بسیار محبوب هستند. آنها مطالب آموزنده را در قالب فهرست ویروسی منتشر می کنند که مصرف و اشتراک آن آسان تر است.

Google این موضوع را درک می کند و تمایل دارد وب سایتهایی را که از قالب بندی برای آسان تر کردن مصرف محتوا برای کاربران استفاده می کنند ، برجسته کند.

Tables in Google Answer Box

این شامل موارد زیر است:

این بدان معنا نیست که شما همیشه باید از یکی از این قالب ها برای نوشتن مقالات خود استفاده کنید. با این حال ، اگر استفاده از قالب بندی می تواند به کاربران شما کمک کند تا به سرعت به اطلاعات برسند ، پس از آنها استفاده کنید.

Lists in Google Answer Box

بهینه سازی محتوا با تصمیمات مبتنی بر داده h4>

داده ها مهمترین چیزی است که شما برای یک استراتژی م contentثر محتوایی نیاز دارید. اینجا جایی است که Google Analytics وارد بازار می شود. به شما کمک می کند مخاطبان خود را درک کرده و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

برای انجام صحیح MonsterInsights نیاز خواهید داشت wp-tutorials / how-to-track-user-engagement-in-wordpress-with-google-analytics / “title =” نحوه پیگیری تعامل کاربر در وردپرس با Google Analytics “> پیگیری تعامل کاربر در وردپرس . این بهترین افزونه Google Analytics در بازار است و به شما کمک می کند تا بفهمید کاربران شما از کجا می آیند و وقتی در سایت شما هستند چه کاری انجام می دهند.

این آمار ، تصویری واضح از آنچه در حال حاضر در وب سایت شما کار می کند ، به شما ارائه می دهد. سپس می توانید آن را توسعه داده و آگاهانه برای سئو بهتر تصمیم بگیرید.

بهترین روشهای جستجوگرها را دنبال کنید h4>

علاوه بر پاسخ به سوالات کاربر ، همچنین باید مطمئن شوید که Google می تواند صفحه شما را پیدا کند و به همین راحتی آن را درک کند.

این بدان معناست که شما هنوز هم نیاز به پست های خود را برای جستجوگرها بهینه کنید درست مانند آنچه که معمولاً انجام می دهید.

  • کلمات کلیدی خود را در عنوان ، توضیحات و کلمات کلیدی جستجوگرها بگنجانید.
  • کلیدواژه تمرکز خود را در محتوا و عنوان های فرعی در مقاله خود اضافه کنید.
  • به درستی از دسته ها و برچسب ها .
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای کافی برای پوشش موضوع وجود دارد.
  • پیوند داخلی را عادت کرده و به سایر پست ها و صفحات خود پیوند دهید
  • عنوان و برچسب های alt تصاویر شما .

آیا جعبه پاسخ گوگل ارزش تلاش را دارد؟ h4>

بله ، کاملاً همانطور که قبلاً اشاره کردیم نرخ کلیک برای نتایج در جعبه پاسخ بسیار بالاتر است. بسته به موضوع و محتوای شما ، می تواند به 51.2٪ برسد.

با این حال ، توصیه نمی کنیم بیش از حد فکر کنید. هدف از جعبه های Answer کمک به کاربران در یافتن سریع اطلاعات است. اگر روی پاسخ دادن به س questionsالات از طریق محتوای مفید و آموزنده متمرکز باشید ، نتایج جستجو شروع به جمع آوری آن می کند.

ویژگی های جستجوی Google همیشه در حال تغییر است. هیچ میانبری وجود ندارد که به شما کمک کند برای همیشه برنده شوید. ایجاد وب سایت خود به عنوان مرجع / منبع معتبر اطلاعات مفید به شما کمک می کند تا در طولانی مدت برنده شوید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه در Google Answer Boxs ظاهر شوید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از افزونه های وردپرس که باید داشته باشید که به شما کمک می کند وب سایت خود را به سطح بالاتری برسانید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-appear-in-google-answer-boxes-with-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید