چگونه با استفاده از HitTail ترافیک جستجوی ارگانیک خود را افزایش دادیم

به روزرسانی: ما دیگر از این ابزار استفاده نمی کنیم. به یک شرکت جدید فروخته شد. ما دیگر استفاده از این ابزار را توصیه نمی کنیم. در عوض سعی کنید از SEMRush یا Ahrefs برای نتایج بهتر.

هرکسی که وبلاگ موفقیت آمیز داشته باشد یا حضور آنلاین داشته باشد می تواند موافق باشد که بازاریابی موتور جستجو مهم است. پس از به روزرسانی Google Panda و Penguin ، همه در تلاشند تا راه هایی برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک خود راه درست پیدا کنند. چندی پیش ، با ابزاری روبرو شدیم به نام HitTail a > از طریق توصیه دوست. اگرچه ما از بررسی HitTail وی تحت تأثیر قرار گرفتیم ، اما مانند اکثر افراد ، در مورد هرگونه سئو سایت مرتبط ، تردید داریم. پس از استفاده از HitTail برای تسهیل فعالیت درازمدت SEO در WPBeginner ، دریافتیم که ترافیک جستجوی ارگانیک خود را با 20٪ در کمتر از 2 ماه افزایش دادیم.

بعضی از شما مثل 20٪ می شوید که همین است؟ وبلاگ نویسان دیگری نیز وجود دارند که حدود 500 درصد افزایش را دارند. مسئله این است که سایر وبلاگ نویسان برای شروع بازدید زیادی ندارند. افزایش 500٪ درصورتی آسان است که شما فقط 500 بازدید کننده در ماه از Google داشته باشید. تقریباً غیرممکن است که این کار را در یک سایت مستقر انجام دهید که ماهانه بیش از 250،000 بازدید کننده از Google دریافت می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از کلمات کلیدی long tail ، ترافیک جستجوی ارگانیک خود را با استفاده از HitTail در وردپرس افزایش دادیم.

Long Tail SEO چیست؟ h4>

قبل از پرداختن به موضوعی درباره چگونگی افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک ، بسیار مهم است که همه بدانند SEO طولانی دم چیست. مهمتر از همه ، ما می خواهیم همه به ارزش SEO طولانی دم همراه با دانستن دلایلی که اکثر افراد باهوش SEO از SEO tail long استفاده می کنند ، درک کنند.

Long Tail SEO به هدف قرار دادن کلمات کلیدی جستجوی خاص اشاره دارد که طول آنها معمولاً 2 کلمه یا بیشتر است. نمونه ای از این موارد عبارتند از: “زمینه های سفارشی در وردپرس”. بیشتر افرادی که بهتر نمی دانند سعی می کنند کلمات کلیدی مانند “WordPress” یا “WordPress tutorials” را کسب کنند. گرچه در آن کلمات کلیدی اصلی ارزش وجود دارد ، اما یک رقابت وجود دارد. هیچ راهی آسان برای کلاه سفید برای دیدن تأثیر فوری بر رتبه بندی موتور جستجو برای کلمات کلیدی اصلی وجود ندارد. با این حال ، افرادی که در آن کلمات کلیدی اصلی جستجو می کنند ، احتمال کمتری برای تبدیل شدن به شخصی که به سایت شما آمده است و به دنبال چیز بسیار خاصی می گردند ، است.

Long Tail SEO

اگر هرگز به ، سپس این درک را خواهید یافت که کلمات کلیدی اصلی معمولاً بیشترین بازدید را دارند. اکثر افراد پس از چند صفحه اول نتایج کلمات کلیدی خود زحمت نمی کشند زیرا آنها شروع به دیدن چند کلمه کلیدی می کنند که 5-10 بازدید در ماه انجام می دهند. هر کسی که بهتر نمی داند بهترین کار خود را می کند تا روی کلمات کلیدی تمرکز کند که بیشترین بازدید را برای شما ایجاد می کند. با این حال ، هرکسی که می تواند کمی حساب کند می تواند تعداد بازدید از کلمات کلیدی دم طولانی را به شما اضافه کند تا به شما نشان دهد که واقعاً باید روی کجا تمرکز کنید.

Long Tail Traffic - HitTail Infographic

با مشاهده نمودار بالا ، ارزش SEO طولانی مدت باید مشهود باشد. به طور واضح در کل کلمات کلیدی دنباله طولانی مقدار جستجوی بیشتری نسبت به کلمات کلیدی پرطرفدار وجود دارد (70٪ از کل جستجوی جستجو شامل اصطلاحات طولانی است). بزرگترین مزیت دنبال کردن کلمات کلیدی long tail این است که می توانید فوراً شاهد افزایش بازدید باشید زیرا کلمات کلیدی long tail معمولاً از رقابت کمتری برخوردار هستند. این دلیل اصلی این بود که SEO طولانی دم همیشه بخشی از استراتژی ما بوده است.

بنابراین HitTail در همه اینها از کجا بازی می کند؟ برای طولانی ترین زمان ، ما از Google Analytics برای جمع آوری داده های کلمه کلیدی tail long که می توانستیم استفاده کردیم. اضافه کار با رشد سایت ما ، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی از طریق Google Analytics سخت و دشوارتر می شود. بارگیری لیست طولانی جداول نیز گزینه ای نبوده زیرا مانند اکثر افراد ، مجله داده نیستیم. این زمانی است که ما به دنبال یک روش جدید برای یافتن داده های دم طولانی و استفاده از آن هستیم.

HitTail چیست؟ h4>

HitTail یک نرم افزار ردیابی است که ردیابی می کند داده های جستجوی وب سایت شما برای کلمات کلیدی طولانی مدت کم عملکرد. وقتی کد پیگیری آنها را در سایت خود قرار دهید ، برای ضبط بازدیدهای جستجو و اطلاعات کلمات کلیدی ، بی سر و صدا در پس زمینه اجرا می شود. سپس HitTail تمام آن کلمات کلیدی را با استفاده از الگوریتم آنها تجزیه و تحلیل می کند تا لیستی از کلمات کلیدی دم بلند پیشنهاد شده را به شما ارائه دهد که باید بتوانید برای آنها رتبه خوبی داشته باشید. با استفاده از پیشنهادهای کلمات کلیدی ، باید بتوانید به راحتی ترافیک جستجوی خود را افزایش دهید.

نحوه راه اندازی HitTail در وردپرس h4>

قبل از این که پیش برویم و تصاویر مربوط به نحوه کار را نشان دهیم ، بهتر است نحوه راه اندازی HitTail در وردپرس را بیان کنیم. اولین کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام با HitTail . این یک سرویس پولی است که از 9.95 دلار در ماه شروع می شود. برنامه های موجود بر اساس میزان ترافیکی است که می گیرید ، بنابراین برای سایت های بزرگتر باید متناسب با آن پرداخت کنید. آنها یک دوره آزمایشی رایگان 21 روزه دارند که می توانید از محصول استفاده کرده و آزمایش کنید تا ببینید دوست دارید یا نه. داده ها به صورت بلادرنگ هستند ، بنابراین شما باید بتوانید در دوره آزمایشی به خوبی درک کنید که آیا HitTail مناسب شما است یا خیر.

بعد از ثبت نام ، یک کد رهگیری به شما داده می شود تا در سایت خود جای گذاری کنید. به دو روش می توانید HitTail را در سایت وردپرس خود ادغام کنید.

روش 1: کد رهگیری را کپی کرده و در فایل footer.php خود جای گذاری کنید. همچنین می توانید از ما استفاده کنید. افزونه Headers and Footers را وارد کنید تا آن کد را در سایت وردپرس خود اضافه کنید.

روش 2: می توانید از افزونه HitTail برای وردپرس . به سادگی افزونه را نصب و فعال کنید. وارد حساب HitTail خود شوید و به حساب »سایتها بروید.

HitTail Site ID

شناسه سایت را کپی کرده و در صفحه تنظیمات افزونه ها جای گذاری کنید.

HitTail Plugin Settings

هنگامی که این کار را انجام دادید ، با راه اندازی کار تمام می شود. کمی به آن فرصت دهید و مشاهده پیشنهادات کلمات کلیدی را شروع خواهید کرد. ما تنظیم کرده ایم که پیشنهادات کلمات کلیدی را روزانه از طریق ایمیل برای ما ارسال کنیم. در صورت تمایل می توانید آن را به صورت هفتگی تنظیم کنید.

نحوه استفاده از HitTail برای دریافت حداکثر مزایا h4>

پس از نصب HitTail ، به داشبورد HitTail خود وارد شوید و به برگه پیشنهادات بروید. لیستی از کلمات کلیدی را به همراه موتورهای جستجو که از آنجا ترافیک می آید مشاهده خواهید کرد.

HitTail Suggestions

لیستی از کلمات کلیدی را مرور کنید و ببینید آیا محتوای شما مرتبط است یا خیر. شما می توانید به راحتی مقاله یا صفحه فرود خود را تغییر داده و بهینه سازی کنید تا موقعیت رتبه بندی خود را برای یک کلمه کلیدی خاص بهبود ببخشید. بعضی اوقات حتی اگر برای یک مدت خاص رتبه بندی کنید ، مقاله ای که رتبه بندی می کنید دقیق ترین مقاله نیست. می توانید از آن داده ها برای ایجاد پست جدید در سایت خود استفاده کنید ، بنابراین می توانید مطالب مرتبط را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. این اغلب به شما امکان می دهد در عرض چند روز از موقعیت 8 به موقعیت 1 بروید.

در اینجا در WPBeginner ، ما از پیشنهادات کلید واژه HitTail برای بهبود مقالات موجود و همچنین دریافت ایده های جدید برای ارسال استفاده می کنیم. HitTail یک گزینه برای شما دارد که کلمه کلیدی را در لیست کارها علامت گذاری کنید. پس از تکمیل ، می توانید آن را به صورت تمام شده علامت گذاری کنید.

آنها همچنین این گزینه را دارند که می توانید برای نوشتن مقاله 400 کلمه ای مرتبط با کلمه کلیدی 19 دلار به آنها پرداخت کنید. ما این قسمت از خدمات آنها را امتحان نکرده ایم. صادقانه بگویم ، ما معتقدیم که هر چیزی که با تعداد کلمات محدود شود ، مواد با کیفیت نیست. اما این فقط نظر ما است. اگر تمایل دارید ، بیشتر از استقبال از خدمات نوشتن مقاله آنها خوشحال می شوید.

یکی دیگر از مواردی که ما با این پیشنهادات کلمه کلیدی دنباله بلند شروع به انجام آن کرده ایم این است که از آنها به عنوان لنگر در پیوندهای داخلی خود استفاده کنیم. اگر قبلاً نمی دانید ، پیوند داخلی برای افزایش بازدید از صفحه در وردپرس . همچنین به شما کمک می کند مبارزه با قراضه محتوا . استفاده از آن پیشنهادهای کلمه کلیدی long tail به عنوان بخشی از استراتژی پیوند داخلی شما می تواند بسیار مفید باشد.

به راحتی می توانید از پیشنهادات کلمه کلیدی long tail در اجرای مبارزات PPC خود (پرداخت به ازای هر کلیک) استفاده کنید ، اما ما چنین کاری نکرده ایم. عمدتا به این دلیل است که ما تبلیغات PPC را انجام نمی دهیم.

افکار ما درباره HitTail

اگر قبلاً نمی توانید بگویید ، ما HitTail را دوست داریم. عملکردی که ارائه می دهد شگفت انگیز است و در واقع به ما کمک می کند وبلاگ خود را رشد دهیم. اگر از HitTail استفاده می کنید ، هرگز نمی توانید ایده های پست را تمام کنید. چند مورد قابل استفاده وجود دارد که امیدواریم در آینده بهبود یابند.

یکی از آزار دهنده ترین قسمتهای استفاده از HitTail صفحه بندی کلمات کلیدی است. در حال حاضر ، فقط می توانید 15 کلمه کلیدی را در هر صفحه مشاهده کنید. این به این معنی است که شما باید کلیک زیادی کنید. برای افزودن به آن ، آنها فقط پیکانهای قبلی / بعدی را دارند. ما واقعاً آرزو می کنیم که آنها گزینه ای داشته باشند تا بتوانند به راحتی تعداد کلمات کلیدی موردنظر را برای نمایش در صفحه مرتب کنند. به عنوان مثال ، ما در کل صفحه 100 کلمه کلیدی را نمایش می دهیم. با توجه به اینکه گزینه صادرات به اکسل در دسترس است ، اگر بخواهید از لیست To Do آنها استفاده کنید امکان پذیر نیست.

مورد دیگری که آنها می توانند بهبود یابند ، روش روشنی برای افزودن کلمات کلیدی در لیست کارهای شما است. در حال حاضر فقط می توانید کلمات کلیدی را از برگه پیشنهادها در لیست کارهای خود اضافه کنید. اگر به لیست کامل کلمات کلیدی بروید ، ابتدا باید کلمات کلیدی را به پیشنهادها منتقل کنید تا بتوانید آن را در لیست کارها قرار دهید.

با توجه به اینکه ما زمینه طراحی داریم ، به نظر می رسید که این مسائل جزئی UI ما را آزار می دهد. با این حال ، عملکرد کلی این ابزار بیش از مسائل جزئی رابط کاربر است که ما آنها را دوست نداریم. ما دوست داریم از HitTail برای به دست آوردن ایده های پست جدید استفاده کنیم (بیش از 30 پست جدید آماده انتشار است). HitTail ابزاری عالی برای وبلاگ نویسان ، بازاریاب های اینترنتی ، سئوکاران و هر کسی است که می خواهد ترافیک جستجوی ارگانیک خود را افزایش دهد.

افکار نهایی h4>

اگر می خواهید ترافیک جستجوی ارگانیک خود را افزایش دهید ، پس باید روی استراتژی کلمه کلیدی دنباله دار خود کار کنید. مخاطبان شما هر روز هوشمندتر می شوند و آنها می دانند که چگونه جستجو کنند. بیشتر کاربران موارد مرتبط را جستجو می کنند و نتایج مرتبط را می خواهند. وقتی کسی بخواهد یک جفت کفش نایک بخرد ، قرار نیست به دنبال کفش باشد. آنها می خواهند نوع خاصی از کفش ها مانند “کفش های دویدن نایک” یا به طور خاص “بررسی های رایگان نایک را اجرا کنند” این نوع کاربری است که احتمال خرید محصول بیشتر است. اگر می خواهید ترافیک جستجوی ارگانیک خود را با استفاده از دم طولانی رشد دهید ، توصیه ما این است که استفاده از HitTail را شروع کنید .

اگر در گذشته از HitTail استفاده می کنید یا اکنون از HitTail استفاده می کنید ، نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-we-increased-our-organic-search-traffic-by-using-hittail/.

دیدگاهتان را بنویسید