چگونه با استفاده از وبلاگ وردپرس شغل پیدا کنیم

این یک پست مهمان است توسط Jeszlene Zhou (jeszlenefirstcommjob)

در دنیای رسانه های جدید ، که استخدام کنندگان به طور فزاینده ای در حال مشاهده پروفایل های شبکه های اجتماعی و استعدادهای شگفت انگیز آنلاین هستند ، یک وبلاگ به شما امکان می دهد اطلاعات آنلاین کارفرمایان بالقوه خود را با هدایت آنها به یک صفحه متمرکز کنترل کنید. این یک روش عالی برای بیان ابتکار عمل ، نمایش مجموعه مهارت های خود ، ارتقا، سطح خود ، افزایش اندازه شبکه و افزایش شانس خود برای دستیابی به آن شغل رویایی است.

انتخاب موضوع وبلاگ خود h4>

یک وبلاگ عالی با یک موضوع شروع می شود و در اینجا سه ​​دسته وجود دارد که برای جویندگان کار بسیار مفید است.

بی شرمانه

Tom Wants a Job

تام یک شغل می خواهد بسیار دور است شخصی ترین وبلاگ جویای کار که با آن روبرو شده ام ، حتی عنوان یک درخواست بی معنی و صریح برای کار نیست. به حداکثر رساندن استفاده از زبانه ها ، تام کاوی صفحاتی را برای مشخصات ، رزومه ، نمونه کارها و اطلاعات تماس خود ایجاد کرده است ، تا هر استخدام کننده ای درک کاملی از سابقه حرفه ای و “شخصی” کارمند بالقوه داشته باشد.

– نکته: نمونه کارهایی از دستاوردهای خود ایجاد کنید ، مانند استفاده از عکس برای نشان دادن یا برجسته کردن لحظات پروژه های قبلی خود در کنار توضیح مختصر.

نمایش

The Showing

از آنجا که نمایش بهتر از گفتن است ، چرا مجموعه مهارت های خود را از طریق یک وبلاگ به سبک “How To” به نمایش نگذارید؟ دانش خود را با آموزش ترفندهای مربوط به معاملات خود ، استفاده از تصاویر و نمایش گام به گام ، به دانش خود نشان دهید. این همچنین می تواند به صورت مرور ، تفسیر یا بازتاب اخبار یا رویدادهای مرتبط با صنعت باشد. پس از همه ، اگر می توانید نحوه انجام یک کار را به درستی نشان دهید ، به طور غیر مستقیم درک خود را نشان می دهید.

– نکته: در مورد کارگاه یا کنفرانسی که اخیراً در آن شرکت کرده اید بحث کنید تا ثابت کنید چقدر در زمینه ارتقا knowledge دانش خود در زمینه تخصص خود فعال هستید.

ظریف

به خصوص برای هنرمندان ، نویسندگان و ارتباطات این وبلاگ می تواند در مورد هر چیزی باشد و بسیار پایدار است. موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و از وبلاگ خود برای نمایش غیرمستقیم مهارت های عکاسی ، توانایی ویرایش ، نوشتن خلاقانه کپی ، قابلیت های تبلیغاتی ، قدرت شبکه ، دانش دیجیتال / وب 2.0 ، شخصیت پر تحرک و موارد دیگر استفاده کنید!

– نکته: بسیاری از سرگرمی ها برای صنایع خاص مطلوب تلقی می شود (به عنوان مثال یک دونده ماراتن اغلب دارای استقامت و استقامت ، ویژگی های قابل انتقال به دنیای مالی تلقی می شود) ، بنابراین خارج از چارچوب فکر کنید ، اما همچنین به فکر استراتژیک باشید.

Jeszlene Comments

برای بسیاری از دانشجویان ، شروع بلاگ خود با WordPress.com بسیار مقرون به صرفه است ، با این حال اگر می خواهید کنترل بیشتری بر روی طرح زمینه داشته باشید ، افزونه ها و غیره اضافه کنید ، احتمالاً به یک وبلاگ وردپرس خود میزبان نیاز دارید. ( برای مشاهده نمودار مقایسه ای به این اینفوگرافیک مراجعه کنید ). اگر به دنبال ایده های تم هستید ، WPBeginner یک مقاله خوب در مورد نحوه انتخاب یک تم کامل .

استفاده از وبلاگ خود h4>

اکنون که یک موضوع وبلاگ دارید و احتمالاً چند پست دارید ، در اینجا چند نکته برای استفاده از وبلاگ خود برای شغل خود آورده شده است.

  • پیوند وبلاگ خود را به رزومه ، نمایه LinkedIn و امضای ایمیل خود اضافه کنید.
  • پیوندهایی به LinkedIn ، Twitter و سایر سایت های رسانه های اجتماعی خود به وبلاگ خود اضافه کنید و از این سیستم عامل ها برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید.
  • با نوشتن نظرات جذاب در مورد پست های وبلاگ خود ، با سایر وبلاگ نویسان که دارای منافع مشترک هستند ، رهبران فکر در صنعت حرفه ای و شرکت های شما ارتباط برقرار کنید.
  • برای فعال کردن Pingbacks پیوندهایی به وبلاگ ها و وب سایت ها ایجاد کنید.
  • برای سایر وبلاگ ها پست های مهمان بنویسید یا از وبلاگ نویسان مهمان دعوت کنید تا در مورد شما بنویسند.
  • از وضعیت بلاگر خود برای حضور در کنفرانس ها یا رویدادهای شبکه استفاده کنید.

یک وبلاگ می تواند کانون خوبی برای حضور شما در شبکه های اجتماعی باشد ، اما موفقیت همچنان بر اساس ایده های خلاقانه ، سطح دانش ، شخصیت زیبا ، تمایل به بیرون آمدن از بازار کار و توانایی خود است ترویج. با این وجود ، حضور مناسب در شبکه های اجتماعی به شما مزیت رقابتی نسبت به متوسط ​​جویندگان کار را می دهد و در این بازار کاملاً رقابتی ، هر بیت اهمیت دارد. منتظر چی هستی؟ حضور وب اجتماعی خود را کنترل کنید و اکنون یک وبلاگ ایجاد کنید .

Jeszlene Zhou یک متخصص ارتباطات ، دانشجو و وبلاگ نویس در اولین ارتباط شغلی است جایی که او به بررسی تاکتیک ها می پردازد و نکاتی را برای رسانه ها و کارجویان ارتباطات ارائه می دهد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-find-a-job-using-a-wordpress-blog/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35