چگونه ایمیل رمز عبور فراموش شده یا تغییر یافته را در وردپرس غیرفعال کنیم

اخیراً یکی از کاربران ما پرسید آیا راهی برای غیرفعال کردن اعلان های ایمیل رمز عبور گمشده / تغییر یافته در وردپرس وجود دارد؟ به طور پیش فرض ، وردپرس به طور خودکار اعلان ایمیل را برای هر مدیر دیگری هنگام ارسال هر کاربر دیگری ارسال می کند -in-wordpress / “title =” نحوه بازیابی رمز فراموش شده در وردپرس “> رمزعبور آنها را مجدداً تنظیم می کند با استفاده از لینک رمز عبور گمشده. اگر سایتی را با تعداد زیادی از کاربران اداره می کنید ، ممکن است آزاردهنده باشد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اطلاعیه های ایمیل رمز عبور گمشده / تغییر داده شده را در وردپرس غیرفعال کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد یک افزونه وردپرس مخصوص سایت است. یک افزونه اختصاصی وردپرس به شما امکان می دهد هر کد سفارشی را برای تغییر یا گسترش عملکرد وردپرس در سایت خود اضافه کنید. ما دستورالعمل های مفصلی در مورد چرایی و نحوه ایجاد یک افزونه وردپرس مخصوص سایت .

هنگامی که افزونه وردپرس مخصوص سایت خود را ایجاد کردید ، باید این دو خط را به افزونه خود اضافه کنید.

if (! function_exists ('wp_password_change_notification'))) {
    عملکرد wp_password_change_notification () {}
}

تغییرات خود را ذخیره کرده و سپس افزونه مخصوص سایت خود را فعال کنید.

این همه است. هر زمان که کاربر گذرواژه خود را تغییر داد ، وردپرس ارسال اعلان های ایمیل شما را متوقف می کند.

اجازه دهید کد را برای شما توضیح دهیم. وردپرس دارای عملکرد داخلی wp_password_change_notification واقع در پرونده /wp-includes/pluggable.php است. این عملکرد وظیفه ارسال آن اعلان های ایمیل را در هنگام بازنشانی رمز عبور توسط کاربر بر عهده دارد.

این دو خط کد عملکرد داخلی را نادیده می گیرد و به جای ارسال ایمیل ، به وردپرس دستور می دهد هیچ کاری انجام ندهد.

ممکن است از خود بپرسید که چرا این کد را در توابع.php پرونده؟

چون کار نمی کند. وردپرس قبل از فایل functions.php طرح زمینه ، پرونده pluggable.php را بارگیری می کند ، بنابراین نمی توانید عملکردهای تعریف شده در pluggable.php را در پرونده functions.php طرح زمینه خود نادیده بگیرید. به همین دلیل شما باید این کد را در یک افزونه مخصوص سایت جایگذاری کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند اعلان های ایمیل تغییر رمز عبور را در سایت وردپرس چند کاربره خود غیرفعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به نحوه غیرفعال کردن اعلان های ایمیل کاربر جدید ، یا نحوه خاموش کردن اعلان های نظر در وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-disable-lostchanged-password-emails-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید