چگونه اعداد را از URL های وردپرس حذف کنیم

اخیراً یکی از خوانندگان ما از طریق پست الکترونیکی از ما س askingال کرده است که چگونه می توان اعداد را از آدرس وردپرس و صفحه وردپرس خلاص کرد. به طور پیش فرض ، وردپرس از شناسه های پست (اعداد) به جای متن زیبا کلمات کلیدی در URL ها استفاده می کند. این برای سئو بد است. در موارد دیگر ، وردپرس -2 در مقابل آدرس پست ، صفحه ، دسته یا برچسب شما اضافه می کند که به نظر می رسد در مقابل کاربران بد است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از URL ها در وردپرس خلاص شوید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ساختار URL پیوند ثابت h4>

وردپرس از ساختار URL دوستانه سئو . تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت را در صفحه منطقه مدیر و یک ساختار URL برای سایت خود انتخاب کنید. تعدادی گزینه در دسترس است. ما توصیه می کنیم یک ساختار URL انتخاب کنید که عنوان پست شما را در URL نشان دهد زیرا از نظر SEO مناسب است و به دیگران کمک می کند سایت شما را در موتورهای جستجو کشف کنند. پس از راه اندازی پیوندهای مجازی باید تغییرات خود را ذخیره کنید.

Setting up permalinks in WordPress

اکنون وردپرس به طور خودکار URL ها را برای همه پست های قبلی شما نیز تغییر می دهد. اگر URL های قدیمی را در جایی پست کرده اید نگران نباشید زیرا WordPress به طور خودکار آن کاربران را به URL های جدید هدایت می کند.

Slug سفارشی h4>

اگرچه اکنون از Permalinks زیبا استفاده می کنید ، ممکن است هنوز بخواهید از اعداد موجود در URL پست خود خلاص شوید. رایج ترین دلیل این امر زمانی است که شما در حال انتشار پستی هستید که عنوان ندارد.

به یاد داشته باشید ، وردپرس متن را برای نمایش در URL از عنوان پست شما انتخاب می کند ، بنابراین اگر پست شما عنوان ندارد ، وردپرس از شناسه پست در URL استفاده می کند. می توانید به صورت دستی به وردپرس بگویید که به جای شماره پست در URL از چه چیزی استفاده کند.

درست در زیر عنوان پست ، URL پست خود را با یک دکمه ویرایش در کنار آن مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی دکمه ویرایش ، URL قابل ویرایش است. این قسمت قابل ویرایش post-slug نامیده می شود. می توانید متنی را که می خواهید از آن به عنوان پست پست استفاده کنید در URL وارد کنید.

توجه: فقط می توانید حروف ، اعداد و خط تیره را در حلقه حلقه URL اضافه کنید.

Editing post slug in WordPress

پست ها و صفحات تکراری h4>

حتی بعضی اوقات حتی وقتی حلزون سفارشی را ویرایش می کنید ، -2 همچنان در URL های شما اضافه می شود. به عنوان مثال شما یک صفحه جدید در مورد صفحه ایجاد کرده اید ، و URL شما به این شکل است:

http://yoursite.com/about-2/

حالا آیا نمی خواهید از شر این -2 خلاص شوید و به سادگی آن را به صورت / about / داشته باشید. این مشکل زمانی رخ می دهد که شما از همان حلزون حرکت کرده اید و قبلاً استفاده کرده اید.

تمام پست ها و صفحات خود را بررسی کنید تا ببینید هیچ کدام از موارد مشابه تلفن همراه وجود ندارد (به عنوان مثال در مورد /). اگر یکی را پیدا کردید ، باید آن را حذف کنید مگر اینکه از آن استفاده کنید. بیشتر اوقات ، صفحه فعالی با همان حلزون حرکت نمی یابید.

این زمانی است که شما باید در پوشه حذف شده ها جستجو کنید. هنگامی که یک پست یا صفحه وردپرس را حذف می کنید ، به طور کامل حذف نمی شود. به مدت 30 روز قبل از اینکه برای همیشه حذف شود ، در سطل زباله قرار دارد. این کار برای انجام گزینه ای انجام می شود که در صورت حذف تصادفی مورد حذف شده ، آن را بازیابی کنید.

تا وقتی پست یا صفحه در سطل زباله باقی بماند ، نمی توان از Slug دوباره استفاده کرد. بنابراین اگر می خواهید از / About / Slug دوباره استفاده کنید ، پس باید صفحه About را که در پوشه سطل زباله نشسته است ، حذف کنید. پس از انجام این کار ، باید بتوانید مانند روش نشان داده شده در حلزون حرکت خود را ویرایش کنید و از -2 خلاص شوید.

این تکنیک برای دسته ها و برچسب ها نیز کاربرد دارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بتوانید اعداد را از URL های وردپرس خلاص کنید. برای بازخورد و س questionsال ، می توانید نظرات خود را در زیر بگذارید یا در با ما بپیوندید توییتر و Google+

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-remove-numbers-from-wordpress-urls/.

دیدگاهتان را بنویسید