چگونه از نظرات تحمیل کننده در وردپرس جلوگیری کنیم

یكی از مواردی كه ما در سایت خود متوجه شدیم این بود كه گروهی از اسپمرها با استفاده از نام كاربری و ایمیل كاربر ثبت شده خود اظهار نظر می كردند. اگر فردی ایمیل شما را رد و بدل کرده باشد ، پیدا کردن آنها هر دو نسبتاً آسان است. این به یک کاربر تصادفی اجازه می دهد تا با استفاده از نام کاربر ثبت شده نظر بدهد. بنابراین ممکن است به نظر برسد که “سید بلخی” در حال اظهار نظر بود ، زمانی که این یک تقلب بود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از اظهار نظر شیعیان در وردپرس جلوگیری کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی این پلاگین به نام Impostercide . خودشه. اکنون این افزونه کار می کند.

از “امضای” نظر با آدرس ایمیل یا نام کاربری کاربران ثبت شده توسط همه کاربران غیرمجاز جلوگیری می کند.

برای کسانی که نمی دانند چرا این مهم است ، در اینجا یک توضیح کوچک است. معمولاً نظر کاربر جدید بدون نیاز به تأیید در انتظار تعدیل در مقابل نظرات کاربر ثبت شده است. سپس هرزنامه نویس می تواند از نام کاربری یا آدرس ایمیل کاربر ثبت شده در نظرات استفاده کند تا همان gravatar را بدست آورد و پیوندی را در نظرات خود اضافه کند. برای سایت های پر بازدید ، مجری حتی ممکن است به طور تصادفی آن را از دست بدهد زیرا آواتار آشنا به نظر می رسد. برای کاربران سایت نیز بسیار پنهان کننده است.

با این افزونه ، وقتی یک متقلب سعی در انجام این کار دارد ، صفحه ای مانند این به آنها نشان داده می شود:

“نام ارائه شده (XYZ) متعلق به یک کاربر ثبت شده است. لطفاً برای ارسال نظر وارد شوید. ”

این افزونه هیچ کد پف کرده ای را به سایت شما اضافه نمی کند. این یک پلاگین ساده است که فقط کار می کند. Impostercide افزونه را برای WordPress دریافت کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-prevent-imposter-comments-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید