چگونه از خوانندگان بخواهیم که نماد بلاگ وردپرس شما را در iPhone اضافه کنند

اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه می توانیم اعلان کوچکی را که از کاربران آیفون آنها می خواهد یک بلوک ifon به صفحه اصلی خود اضافه کنند ، اضافه کنیم. این ویژگی به شدت توسط سایتهای معروف مانند TechCrunch و دیگران مورد استفاده قرار گرفت. اگر برای وبلاگ وردپرس خود طراحی بسیار واکنشی داشته باشید و تعداد زیادی کاربر موبایل داشته باشید ، پیاده سازی این روش برای شما منطقی است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از خوانندگان خود بخواهید که نماد وبلاگ وردپرس خود را در صفحه اصلی iPhone یا iPad خود اضافه کنند. این خوانندگان را ترغیب می کند که بیشتر از سایت شما بازدید کنند زیرا آنها با یک کلیک به وب سایت شما مشابه برنامه دسترسی دارند.

یادداشت سردبیر: لطفاً فقط در صورتی این کار را انجام دهید که سایت تلفن همراه شما عملکردی داشته و در واقع خوب به نظر برسد در غیر این صورت این موارد می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

Adding your WordPress website's icon on iPhone or iPad's home screen

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزودن به صفحه اصلی افزونه WP . پس از فعال شدن ، یک صفحه تنظیمات جدید تحت تنظیمات »گزینه های ATHS اضافه خواهد شد. صفحه تنظیمات به شما امکان می دهد رفتار و عملکرد این افزونه را کنترل کنید. در صفحه تنظیمات ، باید نماد وب سایت خود را اضافه کنید. شما می خواهید این نماد قابل شناسایی باشد زیرا این همان چیزی است که کاربران شما در صفحه اصلی خود می بینند. برای افزودن یک نماد به رسانه »افزودن موارد جدید در پانل سرپرست خود بروید. یک فایل تصویری با این ابعاد دقیق (144 × 144 پیکسل) بارگذاری کنید. URL این فایل تصویری را کپی کرده و در صفحه تنظیمات افزونه جای گذاری کنید.

Add to home screen plugin settings

هنگامی که این کار را انجام دادید ، دیگر خوب هستید. این افزونه در دستگاه های iPhone ، iPad و iPod touch کار خواهد کرد. با این حال ، این فقط در مرورگر سافاری کار خواهد کرد. هنگامی که یک کاربر از وب سایت شما بازدید می کند ، اعلانی را مشاهده می کند که از او می خواهد پیوند وبلاگ شما را به عنوان یک برنامه وب در دستگاه خود اضافه کند. آنها می توانند بر روی اعلان ضربه بزنند تا وب سایت شما را به عنوان یک برنامه وب نصب کنند. اگر در صفحه تنظیمات افزونه نمادی ارائه کرده باشید ، از آن بعنوان نماد صفحه اصلی استفاده می شود. در غیر این صورت ، یک عکس فوری از صفحه وب شما به عنوان نماد استفاده می شود.

Balloon notification asking users to install as web app

افزودن به صفحه اصلی افزونه وردپرس این گزینه را برای شما فراهم می کند که وب سایت خود را به جای مرورگر وب Safari در حالت برنامه تمام صفحه وب باز کنید. توصیه می شود حالت تمام صفحه را انتخاب کنید تا کاربرانی که قبلاً وبلاگ شما را اضافه کرده اند ، هر بار که به وب سایت شما مراجعه می کنند ، اعلامیه بالون را مشاهده نکنند. برای انجام این کار به صفحه تنظیمات »گزینه های ATHS بروید. به پایین به گزینه های پیمایش رفته و حالت تمام صفحه را از فهرست کشویی “انتخاب مرورگر خود” انتخاب کنید.

Set your wep app to open in fullscreen mode from home screen

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند اعلانی را اضافه کنید که از خوانندگان شما بخواهد نماد وبلاگ وردپرس خود را در iPhone خود اضافه کنند. نظر شما در مورد این اعلان های بالون چیست؟ آیا هرگز آنها را بر روی آیفون خود اضافه می کنید؟ آیا این را به سایت خود اضافه می کنید؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-ask-readers-to-add-your-wordpress-blog-icon-on-iphone/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35