چگونه ابزارک های متن را در وردپرس رنگارنگ تر و کمتر کسل کننده کنیم

ابزارک های نوشتاری به شما امکان می دهند اطلاعات اضافی را به نوار کناری وبلاگ خود یا هر قسمت ویجت دیگر اضافه کنید. بیشتر افراد از ابزارک های متنی در وردپرس استفاده می کنند تا کمی در مورد خود ، وب سایت معرفی کنند یا از آن برای افزودن کد کوتاه درون ابزارک ها . ابزارک های متنی معمولاً بسیار کسل کننده و کسل کننده هستند زیرا با عنصر نوار کناری دیگر ترکیب می شوند. در این مقاله سریع ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه ابزارک های متن را رنگارنگ تر و جالب تر کنید. هدف این است که آنها را در نوار کناری برجسته کنید ، بنابراین بازدید کنندگان شما بیشتر به آن توجه می کنند.

colorful blue text widget

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ابزارک متن رنگارنگ . پس از فعال شدن ، به Appearance »Widgets بروید. در آنجا ویجت متن رنگارنگ را در پانل ابزارک های موجود مشاهده خواهید کرد. ابزارک متن رنگارنگ را به نوار کناری خود بکشید و رها کنید (همان منطقه ویجت).

Colorful text widget options

تنظیمات ویجت بسیار ساده هستند. شما می توانید آن را مانند هر ابزارک متن دیگر استفاده کنید. تنها کار اضافی که باید انجام دهید افزودن سبک ویجت در آخرین گزینه است. ویجت همراه با چند سبک ساخته شده از برخی از رنگ های اصلی است. سبک رنگی را که می خواهید استفاده کنید کپی کرده و آن را جای گذاری کنید. همچنین می توانید سبک های خود را در پرونده style.css از طرح زمینه خود ایجاد کنید.

اگر CSS را نمی دانید و فقط می خواهید یک رنگ سفارشی اضافه کنید ، روش ساده تری برای این کار وجود دارد. موارد زیر را فقط در style.css طرح زمینه خود کپی و جایگذاری کنید:


// ** رنگ پس زمینه و حاشیه را با ارزش های خود جایگزین کنید ** //

.ctw-custom {

background-color: #cccccc؛
حاشیه: 1px solid # 1b1b1b؛
شعاع مرز: 10px؛
-moz-border-شعاع: 10px؛
-شعاع مرز وب-کیت: 10px؛
شعاع مرزی: 10px
حاشیه: 0 0 25px؛
سرریز: پنهان
بالشتک: 20px؛
رنگ: # 000؛

}

اکنون برای استفاده از این سبک در ابزارک خود از .ctw-custom در گزینه سبک ویجت Colorful Text Widget استفاده کنید. شما می توانید چندین سبک سفارشی از خود ایجاد کنید. فقط css را کپی کنید ، .ctw-custom را به چیز دیگری تغییر نام دهید و مقادیر رنگ پس زمینه و حاشیه را تغییر دهید. امیدواریم این نکته سریع به شما کمک کند تا ابزارک های متن را سرگرم کننده و برجسته تر کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/text-widgets-colorful-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید