چگونه آمار Word Count را با Word Stats بدست آوریم

هنگامی که وبلاگ خود را برای اولین بار راه اندازی می کنید ، نمی دانید که طی سالها چه خواهد شد. دیدن آماری مانند کل پست ها ، کل نظرات و غیره همیشه جالب است. اما اخیراً ما در یک پلاگین بسیار جالب قرار گرفتیم که تعداد کل کلمات وبلاگ شما را به همراه تعداد زیادی آمار دیگر به شما نشان می دهد. هنگام نوشتن یک پست ، وردپرس در پایین قسمت ویرایش پست تعداد کلمات را به شما نشان می دهد ، اما هیچ راهی آسان برای نمایش این تعداد به صورت عمومی یا حتی خصوصی وجود ندارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کل آمار شمارش کلمات را در وردپرس بدست آورید ، بنابراین می توانید شمارش کلمات را برای نویسندگان خاص ، انواع پست های خاص و موارد دیگر مشاهده کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Word Stats. پس از فعال شدن ، پلاگین پیوند Word Stats را در زیر داشبورد اضافه می کند. با کلیک بر روی آن می توانید به صفحه آمار شمارش کلمات بروید.

Word Stats

این پلاگین تعداد کل کلمات منتشر شده برای هر نوع پست خاص و همچنین نویسنده را به شما نشان می دهد. همچنین می توانید تعداد کلمات را از یک دوره زمانی خاص مشاهده کنید. این همچنین مهمترین کلمات کلیدی ذکر شده در مقالات شما را به همراه نشان دادن یک نمودار واقعا شسته و رفته را به شما نشان می دهد.

همچنین می توانید Word Stats را در ابزارک Right Now داشبورد خود مشاهده کنید.

Word Stats Dashboard

در صفحه ویرایش پست شما ، این افزونه قسمت پیش فرض شمارش کلمات را با برخی از اطلاعات بسیار مفید گسترش می دهد. ابتدا نمره خوانایی مقاله شما را به شما می دهد. همچنین فرکانس کلمات کلیدی هر کلمه کلیدی را به شما می گوید که می تواند برای نوشتن متن مناسب باشد.

Word Stat Post

یک صفحه تنظیمات برای افزونه Word Stats وجود دارد که کاملاً خود توضیحی است. می توانید آن را در قسمت تنظیمات »آمار Word پیدا کنید.

اگر می خواهید کل تعداد شمارش کلمات را در سایت خود برای کاربران خود نمایش دهید ، به سادگی به ابزارک Appearance »مراجعه کرده و ابزارک Total Word Counts را به مکان مناسب بکشید.

Word Stats Widget

پس از انجام این کار ، پلاگین تعداد کل کلمات نوشته شده در سایت شما را به همه کاربران نشان می دهد. این می تواند برای برخی از ما نویسندگان رقم خوبی باشد.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا کل آمار شمارش کلمات را در وردپرس بدست آورید. فکر می کنید نمایش کل کلمات مفید است یا انگیزشی؟ با گذاشتن نظر در زیر به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-get-word-count-stats-in-wordpress-with-word-stats/.

دیدگاهتان را بنویسید