چه چیزی است: iFrame

iFrame یک فریم درون خطی است که در داخل یک صفحه وب برای بارگذاری یک سند HTML دیگر در داخل آن استفاده می شود. این سند HTML همچنین ممکن است حاوی JavaScript و / یا CSS باشد که در زمان تجزیه برچسب iframe توسط مرورگر کاربر بارگیری می شود.

کاربران وردپرس هنگامی که می خواهند چیزی را از یک منبع خارجی در سایت وردپرس خود جاسازی کنند ، اغلب با iframes مواجه می شوند. متداول ترین مثال برای کد جاسازی iframe ، کد تعبیه شده ویدیوی YouTube است که به این شکل است:


در مثال بالا ، برچسب iframe پخش کننده ویدیوی YouTube را با شناسه ویدیوی ارائه شده در کد بارگیری می کند. این پارامترهای دیگری نیز تعریف شده است ، مانند ارتفاع ، عرض ، مرز فریم و غیره. این پارامترها توسط اسکریپت استفاده می شود که پخش کننده ویدیوی YouTube را بارگیری می کند.

بسیاری از وب سایت های شخص ثالث دیگر ممکن است برای قرار دادن عناصر خاص در وب سایت های خود ، کد تعبیه شده iframe را در اختیار کاربران قرار دهند. معمولاً ارائه دهندگان خدمات تجزیه و تحلیل وب ، وب سایت های رسانه های اجتماعی و سایت های اشتراک ویدیو ، کدهای تعبیه شده را در قالب iframe به کاربران ارائه می دهند.

احتیاط: به کاربران توصیه می شود هنگام احتیاط از آنها بخواهند کد iframe را در وب سایت خود جاسازی کنند. شما فقط باید یک کد iframe را از طریق منبع معتبری در وب سایت خود تعبیه کنید و در مورد هویت وب سایت اطمینان دارید. بعضی اوقات ممکن است هکرها کد iframe را در یک سایت وردپرسی به عنوان درب پشتی بگذارند. این کد در iframe بارگذاری می شود و دسترسی از راه دور هکرها به یک سایت هک شده وردپرس را فراهم می کند.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35