چه چیزی است: اندازه تصویر بند انگشتی

Thumbnail Size یک ویژگی تم داخلی وردپرس است که به طراحان و توسعه دهندگان قالب اجازه می دهد اندازه تصاویر کوچک را برای تصاویر بارگذاری شده توسط کاربران تعریف کنند. غالباً کاربران تصور می کنند که اندازه تصویر بند انگشتی فقط در ریز عکسها یا تصاویر برجسته اعمال می شود. این درست نیست. اندازه تصویر کوچک برای هر تصویری که در وردپرس خود بارگذاری می کنید اعمال می شود. اندازه تصویر بندری به عنوان اندازه های اضافی تصویر بهتر تعریف می شود.

طراحان و توسعه دهندگان می توانند از یکی از اندازه های تعریف شده در صفحه وردپرس تنظیمات »رسانه استفاده کنند یا اندازه تصویر اضافی خود را تعیین کنند. هنگامی که اندازه جدیدی تعریف شد ، هنگام بارگذاری تصویر ، وردپرس به طور خودکار کپی از هر اندازه را تولید می کند. به طور خودکار اندازه های جدیدی برای تصاویر قبلاً بارگذاری شده تولید نمی کند. با این حال ، پلاگین هایی مانند Regenerate Thumbnails وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها اندازه های جدیدی را برای همه تصاویر بارگذاری شده قبلی ایجاد کنید.

انتقاداتی نسبت به این ویژگی وجود دارد. منتقدان می گویند اگر چندین اندازه تصویر و تصاویر زیادی در سایت خود داشته باشید ، این ویژگی می تواند فضای زیادی را بر روی دیسک سخت مصرف کند. متأسفانه این انتقاد دقیق است. اگر تصاویر زیادی دارید ، می خواهید اندازه تصاویر را در سایت خود محدود کنید یا به راحتی هزینه فضای میزبانی وب بیشتری را پرداخت کنید.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید