چه زمانی باید میزبانی وب وردپرس خود را تغییر دهید (7 شاخص اصلی)

آیا از میزبان وردپرس ارائه دهنده؟ مطمئن نیستید که باید میزبان ها را عوض کنید؟ در این مقاله ، ما 7 شاخص کلیدی را به شما ارائه خواهیم داد تا به شما کمک کند بدانید چه زمان تغییر میزبانی وب خود است.

Frustrated User

غلبه بر بزرگترین ترس h4>

بیشتر مبتدیان از تغییر میزبان نمی ترسند.

چرا؟ زیرا برای جابجایی یک وب سایت بدون هیچ گونه خرابی نیاز به دانش فنی دارد.

اگر تا حدودی باهوش هستید ، احتمالاً می توانید آموزش ما را در نحوه انتقال وردپرس به میزبان جدید بدون هیچ گونه خرابی . حتی به لطف BackupBuddy ، هنوز هم برای بسیاری از کاربران مبتدی ترسناک است.

خوشبختانه اکثر شرکتهای میزبان خوب سایت شما را برای شما مهاجرت می کنند (مخصوصاً اگر خوب بپرسید).

چقدر هزینه می گیرند؟ این به بزرگی سایت شما بستگی دارد. در بیشتر موارد ، رایگان است. بعضی اوقات ، ممکن است هزینه کمی بپردازید. اما این سرویس قطعاً در دسترس است حتی اگر تبلیغ نشود. فقط باید بپرسید .

حالا که از بزرگترین ترس خود راحت شدید ، بیایید نگاهی به 7 دلیل برای تغییر میزبان وب خود بیندازیم.

1 توقف غیرمنتظره مکرر h4>

Website Downtime

زمان های خرابی برای شهرت کلی شما (رتبه بندی SEO ، بازدید و غیره) مضر است. هیچ کس نمی خواهد از سایتی بازدید کند که نیمی از وقت آن باز نمی شود.

اگر سایت شما چندین بار در هفته خراب است ، این یک نشانه کاملاً واضح است که باید تغییر دهید.

چگونه تشخیص دهیم سایت شما خراب است؟ از آنجا که شما 24/7 از سایت خود بازدید نمی کنید ، شناختن آن بدون استفاده از سرویس نظارت دشوار است. خوشبختانه خدماتی مانند Pingdom در دسترس است که به شما در نظارت بر به روزرسانی سایت به صورت رایگان.

Uptime به آنلاین بودن سیستم سرور شما اشاره دارد. Downtime زمانی است که نمی توان به سرور شما دسترسی پیدا کرد. بنابراین اگر 99٪ uptime را مشاهده کردید ، به این معنی است که سایت شما در آن ماه خاموشی های جزئی را تجربه کرده است.

همیشه می توانید از کارمندان پشتیبانی میزبانی در مورد زمان خرابی که رخ داده است س askال کنید. اگر آنها قانع کننده نیستند ، وقت آن است که حرکت کنیم.

2. خطا در ایجاد اتصال پایگاه داده h4>

Error Establishing Database Connections

اگر مرتباً عنوان خطا در ایجاد اتصال پایگاه داده در سایت خود ، بنابراین این بدان معنی است که شما از سرورهای میزبان خود خارج شده اید یا پلاگین نامناسبی دارید.

در هر صورت ، پشتیبانی میزبان شما باید بتواند به شما کمک کند. اگر آنها نمی توانند به شما کمک کنند ، پس باید به شخصی که کمک می کند مراجعه کنید.

3 خطاهای سرور داخلی عجیب و غریب h4>

Internal Server Error in WordPress

خطای سرور داخلی یکی از رایج ترین خطاهای وردپرس است و شاید ناامید کننده ترین نیز باشد. پیام خطا به خودی خود قادر به نشان دادن کاربر به جهت درست برای رفع آن نیست.

اگر این خطاهای داخلی سرور در سایت شما بسیار مکرر شده اند ، این نشانه بدی است. خود را یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس پیدا کنید که می داند چگونه سرورهای خود را به درستی برای وردپرس پیکربندی کند.

4. تعلیق سایت h4>

Website Suspended

اکثر ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب حق دارند وب سایت شما را از بین ببرند ، به خصوص اگر فعالیت غیرقانونی در جریان باشد.

با این حال برخی از شرکتهای میزبان بدون اطلاع اعلان موارد احمقانه مانند پرخوری حسابها را به حالت تعلیق در می آورند.

میزبان شما باید به وب سایت شما اهمیت دهد زیرا در املاک و مستغلات دیجیتال خود به آنها اعتماد دارید. اگر یک شرکت میزبان بدون اطلاع رسانی سایت شما را به حالت تعلیق درآورد ، لازم است با آنها گفتگوی جدی داشته باشید.

اگر آن مکالمه به جایی نرسید ، وقت آن است که به شرکتی بروید که مراقب آن باشد.

همچنین مهم است پشتیبان گیری را انجام دهید زیرا برخی از میزبان ها داده های شما را گروگان می گیرند.

5. خدمات پشتیبانی از مشتری ضعیف h4>

Poor Customer Service

هرگز میزبانی با 100٪ سابقه خدمات عالی مشتری پیدا نخواهید کرد. فقط می توان همه را راضی نگه داشت. نیازی به گفتن نیست ، فقط بیشترین کینه توزترین کاربران نظرات میزبانی وب را ترک می کنند.

با این اوصاف ، خدمات خوب مشتری در مورد میزبانی وب بسیار مهم است.

شما باید س yourselfالات زیر را از خود بپرسید: آیا کارکنان پشتیبانی میزبانی شما سریع پاسخ می دهند؟ آیا آنها آگاه و مفید هستند؟

گاهی اوقات میزبانان کمک به وردپرس را انکار می کنند و ادعا می کنند خط مشی پشتیبانی آنها شامل نرم افزار نیست. اگر پشتیبانی خوبی دریافت نکردید ، وقت آن است که حرکت کنید.

6. سرعت صفحه آهسته h4>

Strangeloop Speed Case Study

سرعت یک فاکتور واقعاً مهم برای بهینه سازی سایت شما برای تجربه بهتر کاربر و رتبه بندی بالاتر جستجو است.

معمولاً سایتهای کند به دلیل درخواستهای زیاد یا کاربران زیاد در سرور ایجاد می شوند. در هر صورت ، میزبان شما باید بتواند به شما کمک کند تا دلیل کندی سایت خود را بفهمید.

اگر این مسئله درخواست های زیادی باشد ، می توان آن را با کمی تغییر برطرف کرد ، خواه از بین بردن یک افزونه یا بهینه سازی بیشتر سرور باشد. اما اگر تعداد کاربران زیاد باشد ، میزبان از شما می خواهد که برنامه خود را ارتقا دهید.

7. سایت شما از میزبان شما پیشی گرفته است h4>

Out Grown

اگر مدتی وبلاگ نویسی کرده اید ، احتمالاً سایت شما از میزبان شما بیشتر شده است. در یک بستر میزبانی مشترک ، سایت شما منابع سرور را با بسیاری از سایتهای میزبان شده در همان سرور به اشتراک می گذارد. در حالی که می توانید منابعی را که استفاده می کنید با استفاده از حافظه پنهان + CDN ، شما هیچ کنترلی بر روی سایر سایتها ندارید.

اگر سایت شما بسیار شلوغ تر از سایر سایتهای موجود در همان سرور است ، در واقع سرعت سایت های دیگر را کاهش خواهید داد. پس از آن بسیاری از ارائه دهندگان خدمات میزبانی مشترک بدون هیچ گونه اخطاری شروع به خاتمه دادن منابع شما می کنند.

اگر با مشکلی در سایت های کم سرعت روبرو شدید یا متوجه شدید که بیشتر وقت خود را صرف توضیح مشکل با پشتیبانی مشتری می کنید ، پس احتمالاً از میزبان خود بیشتر شده اید.

آماده تغییر وضعیت هستید؟ h4>

احتمال این است که اگر این مقاله را می خوانید ، احتمالاً فکر کرده اید که میزبان وب خود را تغییر دهید.

به دنبال میزبانی هستید که بتواند از پس همه سناریوها برآید ، از زمان مناسب استفاده کند و پشتیبانی عالی داشته باشد؟

ما توصیه می کنیم از استفاده کنید محل سایت ما اخیراً سایت برتر خود را ، List25 ، به سیستم عامل خود تغییر داده ایم.

سرورهای آنها برای اجرای وردپرس بسیار بهینه هستند ، حافظه پنهان داخلی ، پشتیبانی CDN را ارائه می دهند و پشتیبانی در صنعت (تجربه دست اول) واقعاً بهترین است.

از همه بهتر ، این بانک شما را نمی شکند زیرا آنها طرحی برای کاربران در هر سطح دارند. کاربران WPBeginner 60٪ تخفیف ویژه در Siteground دریافت می کنند.

اگر می خواهید به خرید بپردازید ، پس باید به دنبال موارد دیگر باشید ارائه دهندگان میزبانی وردپرس مانند Pagely و WPEngine .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند هرگونه تردید در مورد زمان مناسب تغییر میزبان وردپرس را در ذهن خود جای دهید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/when-should-you-change-your-wordpress-web-hosting-top-7-key-indicators/.

دیدگاهتان را بنویسید