چه جدید در وردپرس 4.7

وردپرس 4.7 همین چند ساعت پیش منتشر شد. این آخرین نسخه مهم سال 2016 است که برخی پیشرفت های جدید هیجان انگیز و چندین رفع اشکال را به همراه دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چه موارد جدیدی در وردپرس 4.7 وجود دارد و بعد از به روزرسانی وب سایت های خود ، کدام ویژگی ها را باید امتحان کنید.

What's new in WordPress 4.7

4.7 نسخه اصلی وردپرس است و مگر اینکه در سرویس میزبانی شده وردپرس ، شما باید به صورت دستی این به روزرسانی را شروع کنید.

مهم: ایجاد یک پشتیبان گیری کامل از وردپرس قبل از شروع به روزرسانی.

بیست هفده – یک موضوع پیش فرض جدید h4>

Twenty Seventeen - The new default theme in WordPress 4.7

وردپرس 4.7 آخرین نسخه سال است. این یک رسم وردپرس است که هر سال یک موضوع پیش فرض جدید به نام سال منتشر می کند.

با بیست هفده ملاقات کنید.

این تم پیش فرض زیبا با تمرکز بر روی وب سایت های تجاری استفاده کنید. حتی برای کمک به کاربران جدید دارای محتوای مبتدی است > وب سایت وردپرس را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید.

Twenty Seventeen به اندازه کافی انعطاف پذیر است و می تواند به عنوان تم وبلاگ نیز. شاید نکته قابل توجه در مورد Twenty Seventeen واضح باشد تایپوگرافی ، که در همه صفحه ها عالی به نظر می رسد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به تصاویر برجسته بزرگ ، فیلم و تصاویر هدر تمام صفحه و طراحی زیبا و همراه اول اشاره کرد. همه این عناصر ، Twenty Seventeen را به عنوان یک موضوع شروع کننده عالی برای هر نوع وب سایتی تبدیل کرده است.

پشتیبانی از هدر ویدئو در وردپرس 4.7

Video headers support

وردپرس 4.7 پشتیبانی از هدر ویدیو را برای تم ها به ارمغان می آورد. بسیاری از تم های رایگان و برتر از قبل به کاربران اجازه می داد فیلم های تمام صفحه . ویژگی هدر ویدئو ادغام آن با برنامه پیش نمایش زنده را برای توسعه دهندگان قالب آسان می کند.

کاربران می توانند فیلم های خود را در قالب mp4 بارگذاری کنند یا یک ویدیوی YouTube اضافه کنند. توصیه می کنیم با استفاده از YouTube ویدیویی اضافه کنید. به مقاله ما در مورد اینکه چرا باید هرگز فیلم را در سایت وردپرس خود بارگذاری نکنید .

پشتیبانی محتوای شروع کننده برای تم ها h4>

Starter content added by Twenty Seventeen theme in WordPress 4.7

برخی از مضامین برتر وردپرس به مشتریان خود اجازه می دهد هنگام خرید یک مضمون ، محتوای مبتدی را وارد کنند. هدف از این محتوا راه اندازی فوری سایتی برای کاربران دارای محتوای ساختگی است که بعداً می توانند برای رفع نیازهای خود ویرایش کنند.

وردپرس 4.7 عملکرد مشابهی را برای هسته و مضامین وردپرس به ارمغان می آورد. اکنون تم ها می توانند به طور خودکار محتوای شروع را در سایت های تازه اضافه کنند.

یک کاربر فقط باید از تنظیم کننده تم بازدید کند و محتوای شروع کننده نمایش داده می شود. با این حال ، تا زمانی که کاربر روی دکمه ذخیره کلیک نکند ، این محتوای شروع ذخیره نخواهد شد.

پیش نمایش PDF در وردپرس 4.7

PDF thumbnail previews in WordPress 4.7

وردپرس 4.7 پیش نمایش تصاویر کوچک را برای پرونده های PDF ایجاد می کند و آنها را در کتابخانه رسانه نمایش می دهد. قبلاً ، هنگامی که یک سند PDF را اضافه می کردید ، وردپرس یک نماد سند عمومی را نشان می داد. کاربران باید از افزونه های PDF استفاده کنند. برای پیش نمایش تصویر بند انگشتی.

این ویژگی هنگام بارگذاری تصویری برای صفحه اول سند PDF ایجاد می کند. این تصویر سپس در اندازه های مختلف ذخیره می شود و در کتابخانه رسانه ، پنجره بازشو رسانه و صفحات پیوست نمایش داده می شود.

میانبرها را در پیش نمایش Customizer ویرایش کنید h4>

Edit shortcuts in WordPress themes

وردپرس 4.7 همچنین “ویرایش میانبرها” را در پیش نمایش سفارشی سازی به ارمغان می آورد. این میانبرهای ویرایش نمادهای آبی کوچکی هستند که روی موارد قابل ویرایش در پیش نمایش زنده طرح زمینه شما قرار می گیرند.

این برای کاربران جدید که اکنون می توانند فقط برای ویرایش موردی اشاره و کلیک کنند بسیار مفید خواهد بود.

اگر میانبرهای ویرایش برای موضوع خود را نمی بینید ، تعجب نکنید. این یک ویژگی جدید است و ممکن است با موضوع فعلی شما در دسترس نباشد.

افزودن CSS سفارشی در پیش نمایش زنده h4>

Custom CSS support in WordPress 4.7

گاهی اوقات ممکن است لازم باشد سریعاً CSS به سایت وردپرس شما. پیش از این شما مجبور بودید CSS سفارشی را به موضوع خود اضافه کنید یا تم کودکانه . وردپرس 4.7 به شما امکان می دهد CSS سفارشی را مستقیماً با استفاده از Customizer اضافه کرده و پیش نمایش زنده تغییرات خود را مشاهده کنید.

با این حال ، این CSS سفارشی مختص قالب WordPress است که شما در حال ویرایش آن هستید. اگر می خواهید CSS سفارشی خود را بدون استفاده از کدام موضوع استفاده کنید ، راهنمای ما را در نحوه افزودن CSS سفارشی در وردپرس .

کنترل زبان مدیر h4>

Users can switch admin area language from their profiles in WordPress 4.7

وردپرس 4.7 به کاربران امکان می دهد تا منطقه مدیر تغییر وضعیت دهند. زبان از نمایه کاربری آنها. شما هنوز هم باید قبل از اینکه کاربران بتوانند زبانها را تغییر دهند> آنها را نصب کنید.

پیشرفت ویرایشگر در وردپرس 4.7

Post editor changes in WordPress 4.7

ویرایشگر پست در وردپرس جایی است که کاربران بیشتر وقت خود را صرف ایجاد محتوا می کنند. هر نسخه وردپرس تلاش می کند با آسان تر و بصری تر کردن ، ویرایش را بهبود بخشد.

وردپرس 4.7 تغییرات مهمی را در ویرایشگر ایجاد می کند. اکنون کاربران می توانند میانبرهای صفحه کلید در راهنمای ابزار و منوهای کشویی.

منوی انتخاب پاراگراف و عنوان اکنون در نوار بالا ظاهر می شود. دکمه زیر خط برداشته شده است ، و دکمه های خط شیب دار و خط افقی به میله سینک آشپزخانه منتقل می شوند.

تحت تغییرات هود h4>

وردپرس 4.7 تغییرات جالب توجهی را نیز برای توسعه دهندگان ایجاد می کند. در اینجا برخی از موارد زیر کاپوت وجود دارد.

الگوهای ارسال نوع در وردپرس 4.7

وردپرس دارای الگوهای صفحه سفارشی که به کاربران و توسعه دهندگان قالب اجازه می دهد تا طرح های مختلفی برای صفحات در WordPress ایجاد کنند. 4.7 این قابلیت را برای همه انواع پست ها از جمله انواع پست های سفارشی ( # 18375 )

نقاط پایانی محتوای API استراحت

نقاط پایانی API به WordPress 4.7 راه پیدا می کنند. ( # 38373 )

تغییر مکان

اگر محتوای وب سایت شما در محلی متفاوت از آنچه در منطقه مدیر تنظیم شده است نمایش داده شود ، وردپرس نوار ابزار را به زبان صفحه محتوا نشان می دهد. ( # 26511 )

Alt Text قابل دسترسی برای تصاویر

وردپرس به طور خودکار از نام پرونده به عنوان عنوان و متن جایگزین برای تصاویر اضافه شده در وردپرس. اگر کاربر هنگام آپلود تصویر تغییری در عنوان یا زمینه های متن alt ایجاد نکند ، از 4.7 شروع می شود ، اکنون قسمت متن alt را خالی می گذارد. ( # 34635 )

امیدواریم این مقاله موارد خوبی را در وردپرس 4.7 به شما ارائه دهد. ما به خصوص از سرصفحه های ویدیویی بسیار هیجان زده هستیم و میانبرها را در سفارشی ساز ویرایش می کنیم. از چه چیزی هیجان زده اید؟

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/whats-new-in-wordpress-4-7/.

دیدگاهتان را بنویسید