چه تعداد افزونه وردپرس باید نصب کنید؟ چه چیزهای زیادی وجود دارد؟

معمولاً خوانندگان از ما می پرسند که چند پلاگین وردپرس را باید در سایت خود نصب کنند؟ س realال واقعی که همه می خواهند بدانند این است که چند پلاگین زیاد است؟

از آنجا که در مورد افزونه های وردپرس ، و اینکه چگونه می توانند بر سرعت ، عملکرد و امنیت وب سایت تأثیر بگذارند ، تصورات غلط زیادی وجود دارد ، ما می خواهیم این موضوع را به طور جزئی برای کاربران غیر فنی خود توضیح دهیم.

در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چند افزونه وردپرس باید در سایت شما نصب شود. ما همچنین درمورد اینکه پلاگین ها چگونه می توانند بر روی وب سایت شما تأثیر بگذارند صحبت خواهیم کرد. هدف ما این است که به شما کمک کنیم یاد بگیرید چگونه وب سایت خود را با ترکیبی کامل از افزونه های وردپرس راه اندازی کنید.

How many WordPress plugins can you install on your website?

درباره پلاگین های وردپرس و نحوه عملکرد آنها h4>

قبل از اینکه عمق بیشتری پیدا کنیم ، بیایید کمی در مورد پلاگین های وردپرس و نحوه کار آنها صحبت کنیم.

افزونه های وردپرس مانند برنامه هایی برای وب سایت شما هستند. آنها به شما کمک می کنند ویژگی های جدید و عملکرد وب سایت را اضافه کنید مانند ساخت یک فروشگاه آنلاین ، افزودن فرم های تماس و موارد دیگر.

مانند خود وردپرس ، پلاگین ها نیز به زبان برنامه نویسی PHP نوشته می شوند. کد PHP در سرور میزبان وب سایت شما اجرا می شود و از منابع آن استفاده می کند.

به همین دلیل است که شما باید میزبانی خوب وردپرس را انتخاب کنید شرکتی که ابزارهای آسان برای مدیریت آن منابع و راه اندازی کارآمد وب سایت شما در اختیار شما قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای دقیق ما در مورد نحوه کار افزونه های وردپرس . اگر می خواهید حتی عمیق تر شوید ، نگاهی به عنوان نحوه عملکرد وردپرس در پشت صحنه (اینفوگرافیک).

از زمان وردپرس 1.2 (وقتی پشتیبانی از افزونه های وردپرس اضافه شد) ، افزونه ها برای کاربران یک نعمت است. وردپرس بدون پلاگین مانند فروشگاه اسباب بازی است که هیچ اسباب بازی ندارد. هیچ تفریحی نیست

چرا افزونه ها برای وب سایتهای وردپرس ضروری هستند h4>

Why you need plugins

گرچه هسته وردپرس یک چارچوب انتشار قوی ارائه می دهد ، این افزونه ها هستند که مسئولیت ایجاد بیشترین وردپرس را بیشتر به عهده دارند سازنده وب سایت محبوب در جهان.

تعداد افزونه های موجود در وردپرس طی سالهای گذشته رشد کرده است. در زمان نوشتن این مقاله ، بیش از 54000 افزونه رایگان وردپرس در فهرست رسمی افزونه ها وجود دارد.

به غیر از این افزونه های رایگان ، هزاران پلاگین های برتر WordPress نیز فروخته شده است توسط شرکتها و توسعه دهندگان شخص ثالث.

افزونه ها می توانند به شما کمک کنند بهبود سئو ، افزایش امنیت ، مدیریت کاربران و موارد دیگر. بدون استفاده از افزونه های وردپرس در وب سایت خود ، توسعه تجارت خود بسیار دشوار است.

چگونه پلاگین های وردپرس اعتبار نامطلوبی پیدا کردند h4>

How plugins got bad rep

هدف از افزونه ها گسترش وردپرس برای انجام تقریباً هر کاری است که تصور کنید. با این حال ، اکنون بسیاری از کاربران مبتدی احساس ترس یا خویشتنداری نسبت به پلاگین ها را داریم.

مردم نگران عملکرد ، امنیت ، قابلیت اطمینان و غیره هستند. این امر عمدتا به این دلیل است که طراحان ، توسعه دهندگان و تکنسین های پشتیبانی میزبان وب هنگام عیب یابی در وب سایت های مشتری واقعاً ناامید می شوند.

آنها با ناراحتی اظهار نظرهایی مانند like افزونه های کمتری دارند make یا ‘ این پلاگین ها هستند که سرعت سایت شما را کاهش می دهند .

A developer blaming plugins for slow site

این اظهارات در تمام شبکه های اجتماعی ، ملاقات های حضوری و کنفرانس ها طنین انداز شده است. بزرگترین مسئله در مورد این اظهارات ابهام آنها است.

چه چیزی کمتر است؟ چند افزونه وردپرس زیاد است؟

ما اعتقاد داریم که مشکل تعداد افزونه ها نیست بلکه کیفیت آن است.

شما می توانید ده ها افزونه وردپرس خوب در وب سایت خود بدون هیچ مشکلی اجرا کنید ، اما افزودن یک پلاگین با کد ضعیف می تواند سرعت وب سایت شما را کم کند.

وقتی این اتفاق می افتد و از شما برای کمک به عیب یابی درخواست می کنید ، تکنسین پشتیبانی شرکت میزبان یا توسعه دهنده دیگری مقادیر افزونه ها را مقصر می داند.

این منطقی است زیرا عیب یابی یک وب سایت با 5 افزونه بسیار ساده تر از عیب یابی یک وب سایت با 30 پلاگین است. تعداد افزونه ها کار آنها را سخت تر می کند.

بسیار مهم است که هرگونه توصیه های ناشی از ناامیدی را با کمی احتیاط انجام دهید.

شما باید با ادب از آنها بخواهید که مشخص کنند کدام پلاگین خاص باعث بروز این مسئله شده است زیرا صرفاً سرزنش مقدار آن نتیجه تنبلی است.

برای بیان این موضوع ، وب سایت WPBeginner ما در حال حاضر 62 افزونه فعال دارد و بارگیری آن بسیار سریع است.

اگر بخواهیم یک پلاگین بد اضافه کنیم که سرعت وب سایت را کاهش می دهد ، پس فقط باید آن یک پلاگین بد را غیرفعال کنیم (نه همه 62).

با این اوصاف ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه پلاگین ها می توانند جنبه های مختلف وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهند.

چگونه افزونه های وردپرس روی سرعت و عملکرد وب سایت تأثیر می گذارند h4>

WordPress plugins and website performance

افزونه های وردپرس انواع مختلفی دارند و هرکدام متفاوت بر عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارند.

پلاگین هایی وجود دارند که عمدتا قسمت جلویی آنها را تحت تأثیر قرار می دهند. به عنوان مثال ، افزونه های سازنده صفحه ، فرم های تماس ، گالری ها ، اسلایدرها و غیره

سپس افزونه هایی وجود دارد که عمدتا برای انجام وظایف در قسمت back-end یا administrator ساخته می شوند. به عنوان مثال ، افزونه های پشتیبان وردپرس ، پلاگین های سرمقاله ، فرآیندهای مختلف پس زمینه و غیره

افزونه هایی نیز وجود دارند که در همه جا اجرا می شوند از جمله منطقه سرپرست و قسمت جلویی. به عنوان مثال ، پلاگین های جستجوگرها ، افزونه های فایروال وردپرس و موارد دیگر.

تأثیر یک افزونه وردپرس بر سرعت و عملکرد وب سایت به محل بارگیری این افزونه بستگی دارد.

به عنوان مثال ، افزونه هایی که فقط زمانی بارگیری می شوند که شما در منطقه مدیر وردپرس کارهای خاصی انجام می دهید ، بر عملکرد وب سایت شما تأثیر نمی گذارد.

از طرف دیگر ، پلاگین هایی که در قسمت جلویی بارگیری می شوند احتمالاً رد پای عملکرد بیشتری دارند.

همچنین افزونه هایی که فرایندهای معمول پس زمینه مانند بررسی لینک شکسته ، نظارت بر 404 و غیره را انجام می دهند نیز می توانند عملکرد کلی وب سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

افزونه ها می توانند از طریق موارد زیر بر عملکرد سایت شما تأثیر بگذارند:

  • انجام درخواستهای اضافی HTTP – ممکن است برای برخی از افزونه ها (به طور عمده نسخه های جلویی) نیاز به یک ظاهر طراحی شده یا اسکریپت های مناسب باشد. به همین دلیل ، آنها ممکن است پرونده های اضافی JS و / یا CSS را اضافه کنند. بارگذاری این پرونده ها نیاز به ایجاد درخواستهای اضافی HTTP دارد که زمان بارگذاری صفحه شما را کند می کند.
  • س Quالات DB اضافی – برخی از افزونه ها ممکن است س databaseالات پایگاه داده شما را افزایش دهند. به عنوان مثال ، افزونه هایی برای نمایش پست های محبوب ، پست های مرتبط ، یا هر چیز دیگری که عناصر پایگاه داده را بکشد و آن را در قسمت جلویی نمایش دهد.
  • فرآیندهای پس زمینه و نوشتن پایگاه داده – برخی از افزونه ها می توانند منابع سرور زیادی را هنگام اجرای فرایندهای پس زمینه مانند بررسی لینکهای خراب ، نظارت و ضبط تجزیه و تحلیل مانند نمایش پست ها و غیره ، جذب کنند. li >

اکثر افزونه های خوب وردپرس فقط در صورت لزوم پرونده های اضافی را بارگیری می کنند و تماس های پایگاه داده را به حداقل می رسانند. با این حال ، گاهی اوقات فقط اجتناب ناپذیر است.

خوشبختانه بهینه سازی هایی برای بیشتر موارد در دسترس است. بیایید نگاهی بیندازیم به یک راه حل کوتاه مدت و بلند مدت برای این مسائل.

قبل از انجام این کار ، ابتدا اطمینان حاصل کنید که حافظه پنهان در سایت وردپرسی شما فعال است . بدون حافظه پنهان ، وب سایت شما همیشه کند است.

اکنون ، به سراغ بهینه سازی های دیگر برویم.

رفع مشکل اضافی درخواستهای HTTP

افزونه ها باید درخواستهای اضافی HTTP (به عنوان مثال پرونده JS و CSS) را برای کار کردن در جعبه اضافه کنند. به عنوان مثال ، وقتی یک پلاگین فرم تماس را نصب می کنید ، می خواهید که آن نیز کار کند و ظاهر خوبی داشته باشد.

مردم از درخواستهای اضافی HTTP شکایت دارند در حالی که بعضی اوقات به آنها ضروری نیست. در اینجا شکل غیر مدل شده به نظر می رسد.

Contact form without styling

اکثر کاربران آن را دوست ندارند ، حتی برخی فکر می کنند خراب است. خوب ، این دقیقاً همان اتفاقی خواهد افتاد که در فرم تماس درخواستهای اضافی HTTP برای بارگذاری پرونده های CSS و JS اضافه نشود.

به طور خلاصه ، سبک ها و اسکریپت های اضافی برای عملکرد صحیح پلاگین مورد نیاز است.

سه راه برای بهینه سازی مسئله درخواستهای اضافی HTTP وجود دارد. همه آنها به دانش کد نویسی و دانش وردپرس نیاز دارند ، اما روش اراده قطعاً آسان تر از بقیه است.

اولین روش لغو ثبت سبک ها و اسکریپت های اضافی است که توسط این پلاگین بارگیری می شوند. پس از آن می توانید سبک های پلاگین را در پرونده style.css قالب خود ترکیب کرده و اسکریپت های پلاگین را در پرونده اصلی JavaScript تم خود ترکیب کنید.

روش دوم بارگذاری مشروط سبکها / اسکریپتهای پلاگین در صفحات مورد نیاز آنها است.

ما قبلاً در مقاله خود در مورد عنوان غیر فعال کردن اسکریپت ها و صفحه های سبک اضافی که افزونه های وردپرس اضافه می کنند .

درمورد افرادی که کد آگاهی ندارند ، می توانید از یک پلاگین caching premium مانند WP Rocket که به شما امکان می دهد فایلها را با یک کلیک کوچک و ترکیب کنید. این در بیشتر موارد کارساز است ، اما در بعضی موارد می تواند با افزونه های خاص درگیری ایجاد کند.

با این گفته ، شما باید درک کنید که چند درخواست اضافی HTTP آنقدر که فکر می کنید قابل توجه نیستند. ما در اینجا در مورد میلی ثانیه صحبت می کنیم. با این وجود اگر افزونه های زیادی دارید که درخواست های اضافی HTTP را اضافه می کنند ، این بهینه سازی به شما امکان می دهد چند ثانیه از زمان بارگیری خود را اصلاح کنید.

بسیاری از صاحبان مشاغل غیرتکنیک به سادگی از توسعه دهنده WordPress را استخدام کنید قابل کدگذاری برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود (که سرمایه گذاری ارزشمندی است).

اکنون که درخواستهای HTTP را پوشش دادیم ، بیایید نگاهی به پرسشهای اضافی DB بیندازیم.

رفع سوالات اضافی پایگاه داده و فرایندهای پس زمینه

برخی از افزونه ها ممکن است بار سرور پایگاه داده شما را افزایش دهند. وردپرس خود به خوبی وظیفه خود را در ذخیره کردن درخواست ها انجام می دهد و اکثر افزونه های کدگذاری شده مشکل خاصی ایجاد نمی کنند.

با این حال ، اگر وب سایت پر بازدید دارید ، استفاده از افزونه های مبتنی بر پایگاه داده می تواند به یک مسئله تبدیل شود ، به خصوص اگر منابع سرور مناسبی نداشته باشید.

به عنوان مثال اگر یک وب سایت عضویت یا فروشگاه آنلاین با WooCommerce ، در این صورت تعداد زیادی از درخواست های لغو نشده را ارائه می دهید. در این سناریو تنها گزینه واقعی استفاده از راه حل مدیریت شده میزبانی وردپرس یا حتی یک راه حل تخصصی راه حل میزبانی WooCommerce .

اکنون برخی از افزونه ها وجود دارد که به شدت از منابع استفاده می کنند و شما باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید.

به عنوان مثال ، افزونه هایی وجود دارند که قابلیت های مختلف تجزیه و تحلیل را در وردپرس اضافه می کنند مانند برخی از افزونه های انتخاب ایمیل ، افزونه آمار وب سایت ، پلاگین ردیابی بازدیدها و غیره. این پلاگین ها به طور ناکارآمد در هر بار بارگیری صفحه به پایگاه داده می نویسند وب سایت خود را کم کنید.

می توانید تجزیه و تحلیل ها را به صورت مقیاس پذیرتر با افزونه هایی مانند Google Analytics برای WordPress توسط MonsterInsights یا آمار Jetpack .

می توانید فرم های انتخاب ایمیل را با ردیابی مقیاس پذیرتر با افزونه هایی مانند OptinMonster یا با استفاده از فرم های ثبت نام از مورد علاقه خود > خدمات بازاریابی از طریق ایمیل .

همچنین افزونه هایی وجود دارد که خطاهای 404 را رصد می کند و پیوندهای خراب را ردیابی می کند که می تواند بار سنگینی ایجاد کند و منابع سرور را تحت فشار قرار دهد. به جای استفاده از آن افزونه ها ، باید از خدمات ابری شخص ثالث مانند Ahrefs یا SEMRush a > که پیوندهای خراب را به طور خودکار ردیابی می کند و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر در مورد SEO را نیز ارائه می دهد.

اگر یک راه حل برتر نمی خواهید ، می توانید از یک ابزار رایگان مانند بررسی لینک شکسته که به شما امکان می دهد هر بار 300 صفحه را از نظر لینک های خراب بررسی کنید.

وردپرس چگونه امنیت را تحت تأثیر قرار می دهد h4>

How plugin can impact WordPress security

امنیت یکی دیگر از نگرانی های مهم هنگام نصب افزونه های وردپرس است. بسیاری از کاربران نگرانند که داشتن افزونه های بیشتر باعث آسیب پذیری سایت آنها می شود.

درست است که یک افزونه وردپرس با کد نادرست می تواند توسط هکرها مورد سو استفاده قرار گرفته و سایت شما را آسیب پذیر کند. با این حال ، تقریباً در مورد هر نرم افزاری که وجود دارد نیز صدق می کند.

نظارت ها قطعاً اتفاق می افتد. با این حال ، بهترین قسمت در مورد منبع باز این است که بسیاری از افراد از این نرم افزار استفاده می کنند ، این باعث می شود آسیب پذیری سریعتر کشف و برطرف شود.

با استفاده از افزونه امنیتی وردپرس مانند سوكوری . آنها هزاران وب سایت را اسکن می کنند و به شما کمک می کنند بیشتر مشکلات امنیتی را با یک پلاگین آسیب پذیر دریافت کنید.

همچنین می توانید با بهبود . به شما این امکان را می دهد تا قبل از هرگونه آسیب پذیری توسط هکرها ، لایه های امنیتی اضافه کنید.

افزونه ها و قابلیت اطمینان WordPress

An abandoned plugin

برخی از افراد نگران قابلیت اطمینان یک پلاگین هستند. اگر پلاگین متوقف شود چه می شود؟ اگر به روزرسانی ها کند باشد چه می کنید؟

قسمت زیبا درباره اکوسیستم وردپرس منبع باز این است که همیشه گزینه های دیگری وجود دارد.

اگر از یک افزونه معروف استفاده می کنید ، احتمال قطع شدن آن وجود ندارد. اگر چنین باشد ، شخص دیگری احتمالاً آن را چنگ می زند و به توسعه خود ادامه می دهد. این قدرت منبع باز است. وردپرس نیز به همین منوال وجود دارد (سیستم عامل قبلی b2 / cafelog نامیده می شد).

تا زمانی که افزونه هایی با سابقه خوب و نویسندگان معتبر انتخاب کنید ، خوب خواهید شد.

آیا می توانم با افزودن قطعه کد از افزونه ها خودداری کنم؟ h4>

مقالاتی در سراسر وب وجود دارد که به شما نشان می دهد: “چگونه XYZ را در وردپرس بدون پلاگین انجام دهیم” (مانند این یکی ).

هدف این مقاله ها دلسرد کردن استفاده از افزونه ها نیست بلکه نشان دادن نحوه یادگیری کد است. در اصل سه روش وجود دارد که می توانید قطعه کد را به سایت خود اضافه کنید. می توانید آنها را به پرونده functions.php خود اضافه کنید. “https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/what-w چرا- و-چگونه-ایجاد-ایجاد-سایت-خاص-wordpress-plugin/” عنوان = “چه ، چرا و چگونه- برای ایجاد پلاگین ویژه سایت وردپرس “> افزونه اختصاصی سایت ، یا از یک افزونه برای افزودن قطعه کد سفارشی .

صرف نظر از اینکه روشی را انتخاب می کنید ، افزودن قطعه کد به وب سایت شما همان تأثیر افزونه مستقل را دارد.

اگر قطعه های کد مشابه پلاگین را نصب کنید ، اساساً بدون نصب پلاگین ، آن را اجرا می کنید. نکته منفی این است که برای آن کد به روزرسانی افزونه یا اصلاحات امنیتی دریافت نخواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به راهنمای ما در افزونه وردپرس در مقابل پرونده توابع.php کدام یک بهتر است.

چند افزونه وردپرس باید نصب کنید؟ چه تعداد افزونه وردپرس زیاد است؟ h4>

How many plugins to install

برای راه اندازی وب سایت و رونق کسب و کار خود باید به تعداد لازم افزونه وردپرس نصب کنید.

به طور متوسط ​​داشتن حداقل 20 تا 30 افزونه برای یک وب سایت تجاری بسیار معمول است.

اگر از وردپرس کاملاً بالقوه استفاده می کنید و از ویژگی های پیشرفته بسیاری برخوردار هستید ، این تعداد به راحتی می تواند به 50+ برسد.

به عنوان مثال ، در اینجا تعداد افزونه های فعال در وب سایت های ما وجود دارد:

این تعداد باید تأکید کند که تعداد افزونه ها نیستند که وب سایت شما را کند می کنند.

با تعداد زیادی افزونه مشکلی نخواهید داشت ، به شرطی که از افزونه های با کیفیت بالا که از استانداردهای کدگذاری وردپرس پیروی می کنند استفاده می کنید.

در اینجا نتیجه عملکرد وب سایت ما از طریق Pingdom است.

WPBeginner Homepage Pingdom

علی رغم استفاده از ده ها افزونه و قطعه کد سفارشی ، وب سایت ما هنوز در نیم ثانیه بارگیری می شود (479 میلی ثانیه).

چگونه بهترین افزونه های وردپرس را انتخاب کنیم؟ h4>

یکی از سوالات متداول کاربران ما این است که “چگونه بهترین افزونه ها را برای وب سایت خود انتخاب کنم؟”

اگر به دنبال یک افزونه رایگان هستید ، فقط آن را از پوشه افزونه WordPress.org بارگیری کنید. فهرست رسمی افزونه وردپرس همچنین انتخاب پلاگین های خوب را آسان می کند.

How to Find the Best WordPress Plugin

می توانید رتبه بندی و بررسی یک افزونه را مشاهده کنید که توسط سایر کاربران وردپرس ارائه شده است. همچنین می توانید آخرین زمان به روزرسانی این افزونه و تعداد وب سایت های نصب شده را مشاهده کنید.

از طرف دیگر ، اگر به دنبال یک افزونه ممتاز هستید ، مطمئن شوید که آنها از معتبر شرکت وردپرس یا توسعه دهنده. اگر مطمئن نیستید ، به دنبال بررسی ها و توصیفات بگردید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای کامل ما در نحوه انتخاب بهترین افزونه های وردپرس .

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، پس از انتخاب متخصص ما از افزونه های ضروری وردپرس که هر وب سایت باید داشته باشد. همچنین می توانید دسته بندی افزونه های WordPress WPBeginner را که در آن ما به طور منظم بهترین افزونه های وردپرس را به اشتراک می گذاریم و نحوه استفاده از آنها

امیدواریم این مقاله به س yourالات شما درباره اینکه چند افزونه وردپرس باید نصب کنید پاسخ داده باشد. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را ببینید رفع شایع ترین افسانه های وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/how-many-wordpress-plugins-should-you-install-on-your-site/.

دیدگاهتان را بنویسید