چرا همه افزونه ها را در نصب چندرسانه ای وردپرس مشاهده نمی کنید

یکی از کاربران اخیراً از ما س whyال کرده است که چرا نمی توانند برخی از افزونه های خود را در شبکه چند سایته وردپرس . پس از نصب افزونه ها ، دیگر نتوانستند آنها را در صفحه پلاگین ها در شبکه چند سایته خود قرار دهند. در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چرا همه افزونه ها را در نصب چند سایته وردپرس نمی بینید ، و چطور می توانید این مشکل را برطرف کنید.

Managing plugins on WordPress multisite

وردپرس چند سایت به شما امکان می دهد چندین سایت را با استفاده از یک سایت اجرا کنید نرم افزار وردپرس. می توانید تم ها و پلاگین ها را برای همه سایت ها در آن شبکه چند سایته نصب کنید.

هنگام ورود به عنوان مدیر فوق العاده در سایت اصلی چند سایت وردپرس ، دو صفحه پلاگین متفاوت وجود دارد.

اولین صفحه افزونه به شما امکان می دهد افزونه ها را فقط در سایت اصلی خود فعال کنید ، اما به شما اجازه نصب پلاگین های جدید را نمی دهد.

صفحه دوم افزونه ها در زیر سایتهای من »افزونه های مدیر شبکه» افزونه ها قرار دارد ، به شما امکان می دهد افزونه ها را برای کل شبکه خود مدیریت کنید.

Site and Network Plugins menus

برای نصب یک افزونه در چند سایت وردپرس ، باید به سایت های من »افزونه های مدیر شبکه» افزونه ها مراجعه کنید.

Adding a new plugin in a WordPress multisite network

در صفحه افزونه های شبکه ، روی دکمه add new کلیک کنید تا افزونه جدیدی نصب شود.

Adding a new plugin in WordPress multisite

پس از نصب ، پیوندی برای فعال کردن افزونه در شبکه مشاهده خواهید کرد. به محض فعال سازی افزونه ، این افزونه در دسترس همه سایتهای شبکه چند سایته شما قرار خواهد گرفت.

سرپرستان سایت فردی نمی توانند آن را غیرفعال یا حذف کنند. به همین دلیل پلاگین های فعال شده در شبکه در سایت ریشه شما یا صفحه افزونه های هر سایت کودک نشان داده نمی شوند.

Network activate plugin

اگر بعد از نصب تصمیم گرفتید افزونه را فعال نکنید ، می توانید این افزونه را در صفحه افزونه های سایت ریشه خود مشاهده کنید. از این صفحه می توانید افزونه را فقط برای سایت ریشه فعال کنید.

Activating a plugin for an individual site on a multisite network

پلاگین ها در زیرمجموعه های یک شبکه چند سایته h4>

هنگام راه اندازی شبکه چندرسانه ای وردپرس ، به طور خودکار Super Administrator می شوید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا پلاگین ها و تم ها را برای همه سایت های دیگر در شبکه نصب کنید.

سرپرستان سایت برای یک سایت جداگانه در شبکه شما قابلیت به روزرسانی ، نصب یا حذف پلاگین ها را ندارند. به همین دلیل مدیران سایت حتی منوی افزونه ها را در نوار مدیر خود نمی بینند.

No plugins page for a subsite in a WordPress multisite

اما اگر شبکه افزونه ای را فعال کنید ، مدیران سایت می توانند تنظیمات افزونه را برای سایت خود پیکربندی کنند.

WordPress SEO settings on a subsite of a multisite network

افزودن منوی افزونه ها برای سایتهای کودک در چند سایت وردپرس h4>

برای فعال کردن منوی پلاگین برای هر سایت ، باید به داشبورد Network Admin بروید.

Switching to network admin dashboard

در داشبورد سرپرست شبکه ، از تنظیمات »تنظیمات شبکه بازدید کنید. به پایین صفحه بروید و کادر تأیید فعال کردن منوی افزونه ها را مشاهده خواهید کرد.

Enabling plugins menu for individual sites

این همه ، تنظیمات خود را ذخیره کنید و سایت های جداگانه اکنون می توانند منوی پلاگین ها را ببینند. همچنین آنها می توانند افزونه های نصب شده را مشاهده و برای سایت خود فعال کنند.

توجه: سرپرستان فردی سایت نمی توانند افزونه های فعال شده در شبکه را مشاهده کنند.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا درک کنید چرا همه افزونه ها را در نصب چند سایت وردپرس نمی بینید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی افزودن / حذف صفحات پیش فرض در چند سایت وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/why-do-you-not-see-all-plugins-on-wordpress-multisite-installs/.

دیدگاهتان را بنویسید