چرا هرگز نباید ویدئو را در وردپرس بارگذاری کنید

تصاویر ، صدا و ویدئو باعث غنی شدن وب می شود. افزودن فیلم به وب سایت شما مطمئناً به محتوای شما ارزش افزوده و احتمال واکنش مخاطبان نسبت به آن را افزایش می دهد. با این حال ، متوجه خواهید شد که بیشتر افرادی که از وردپرس استفاده می کنند ترجیح می دهند از سرویس اشتراک ویدیوی شخص ثالث مانند YouTube یا Vimeo برای بارگذاری فیلم های خود استفاده کنند. یکی از کاربران ما از ما پرسید که آیا می توانند در سایت وردپرس خود فیلم بارگذاری کنند. پاسخ مثبت است ، اما ما به شما توصیه نمی کنیم این کار را انجام دهید. در این مقاله ، ما به شما خواهیم گفت که چرا هرگز نباید ویدئو را در وردپرس بارگذاری کنید.

بارگذاری در مقابل جاسازی (تفاوتی وجود دارد) h4>

قبل از اینکه به شما بگوییم چرا هرگز نباید وردپرس را بارگذاری یا میزبانی کنید ، مطمئن شویم که همه متوجه شده اند که تفاوت بین بارگذاری و جاسازی وجود دارد.

بارگذاری یا میزبانی ویدئو به این معنی است که شما فیلم هایی را که در سایت خود بارگذاری می کنید در سایت خود بارگذاری می کنید. این بخشی است که ما توصیه می کنیم در برابر آن استفاده کنید.

جاسازی یک ویدئو به این معنی است که شما یک ویدیو را در سایت شخص ثالث مانند Youtube بارگذاری می کنید و سپس می توانید به راحتی آن را در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید . ما اکیداً به افراد توصیه می کنیم هر زمان که می توانند فیلم ها را تعبیه کنند.

اشتراک گذاری آسان h4>

جاسازی ویدئو در وردپرس آسان تر است. فقط با چسباندن URL در پست های وبلاگ خود می توانید ویدیوی بارگذاری شده در YouTube یا سایر سایت های اشتراک ویدیو را به اشتراک بگذارید. همچنین مدیریت یک کانال در YouTube آسان تر است. از طرف دیگر ، ایجاد ویدئو جدا از تصاویر و سایر آپلودها در وردپرس خیلی ساده نیست. می توانید ویدیوی خود را که در YouTube بارگذاری شده است به رسانه های اجتماعی برسانید و با مخاطبان گسترده تری تماس بگیرید. با بارگذاری ویدئوی خود در YouTube و سایر سایت های اشتراک ویدیو ، به اشتراک گذاری ویدیوی شما را برای بینندگان خود آسان می کنید. یکی دیگر از وب سایت های ما بیش از 11 میلیون بازدید ویدیو در Youtube دارد.

پهنای باند h4>

بارگذاری فیلم ها در وب سایت شما برای شما پهنای باند هزینه دارد. هزینه فیلم های با کیفیت بالاتر پهنای باند بیشتری دارد. اگر به کاربران اجازه می دهید آن را در وب سایت های خود جاسازی کنند ، هر بار که ویدیو در جای دیگری جاسازی می شود ، پهنای باند چند برابر می شود. برای مدیریت و نمایش فیلم های خود نیز احتمالاً باید افزونه های بیشتری اضافه کنید. این افزونه ها باعث افزایش بار سرور شما نیز می شوند. اگر در shared hosting hosting هستید ، پس احتمال این وجود دارد که میزبان وب سایت شما را به حالت تعلیق درآورد و به طور موقت آن را از بین ببرد.

قابلیت مشاهده و ترافیک h4>

بر اساس رتبه بندی الکسا ، YouTube در حال حاضر دومین موتور جستجو در جهان و سومین وب سایت پربازدید است. این به تنهایی بسیاری از دارندگان وب سایت را مجبور می کند فیلم های خود را در YouTube بارگذاری کنند. بارگذاری یک فیلم در YouTube می تواند نسبت به بارگذاری آن در وب سایت خود ، بینندگان بیشتری را به همراه داشته باشد. ویژگی های شبکه های اجتماعی YouTube و سایر وب سایت های اشتراک ویدیو می تواند باعث محبوبیت ویروسی فیلم های شما شود.

بهینه سازی کیفیت فیلم h4>

وقتی ویدیویی را در سایتهایی مانند YouTube یا داده های Vimeo ، آنها برای تجربه بهتر وب ، هر ویدئو را پردازش می کنند. بینندگان می توانند انتخاب کنند که آیا مایل هستند فیلم شما را با کیفیت HD یا با وضوح پایین تماشا کنند. همچنین این وب سایت ها سعی می کنند اتصال اینترنت کاربر و نوع دستگاه را به طور خودکار تشخیص دهند تا فیلم را با کیفیتی که برای بیننده بهترین است پخش کند. اگر فیلم خود را در وردپرس بارگذاری کنید ، دیگر این بهینه سازی ها را از دست می دهید و ویدیوی شما همانطور که هست نمایش داده می شود و برای شما پهنای باند بیشتری هزینه دارد و تجربه کاربر را از بین می برد.

امیدواریم که این مقاله به این س answeredال پاسخ داده باشد که چرا هرگز نباید ویدئویی را در وردپرس بارگذاری یا میزبانی کنید. اگر موردی برای اضافه کردن یا سوالی دارید ، در صورت تمایل می توانید در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/why-you-should-never-upload-a-video-to-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید