چرا نمی توانم افزونه ها را در وردپرس اضافه یا نصب کنم؟

یکی از متداول ترین س questionsالاتی که مبتدیان وردپرس از ما می پرسند این است: “چرا نمی توانم افزونه هایی را در وردپرس اضافه کنم؟”. این معمولاً نحوه مشاهده کاربر از یک پیام ارتقا را دنبال می کند یا اینکه منطقه مدیر وی منوی افزونه ها را ندارد. اگر با این مسئله روبرو هستید ، در جای مناسب قرار دارید. در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چرا نمی توانید افزونه هایی را در وردپرس اضافه یا نصب کنید.

Why Can't I Add or Install Plugins in WordPress

1 شما در WordPress.com هستید h4>

WordPress.com یک سرویس میزبانی وبلاگ که نسخه محدودی از نرم افزار محبوب وردپرس خود میزبان را ارائه می دهد. راهنمای ما را در تفاوت بین WordPress.com در مقابل WordPress.org برای جزئیات بیشتر.

کاربران WordPress.com نمی توانند افزونه ها را نصب کنند مگر اینکه آن ها را به برنامه کاری ارتقا دهند که سالانه حدود 299 دلار هزینه دارد. اگر در یک برنامه رایگان ، شخصی یا حق بیمه هستید ، نمی توانید افزونه های شخص ثالث را نصب کنید.

WordPress.com plugins

اگر نمی خواهید 299 دلار در سال بپردازید ، پس می توانید وبلاگ خود را از WordPress.com به WordPress.org منتقل کنید . اگر برای انجام این کار به کمک نیاز دارید ، از میزبانی وردپرس و درون هسته وردپرس شما وجود دارد که مقدار حافظه ای را که اسکریپت PHP می تواند استفاده کند تعریف کنید. وقتی فرآیندی به این حد می رسد ، یا خاتمه می یابد یا خطایی از این قبیل ایجاد می کند:

خطای مهلک: اندازه حافظه مجاز 67108864 بایت خسته شد

رفع سریع این مشکل افزایش میزان حافظه PHP شماست. می توانید این کار را با افزودن این خط به عنوان پرونده wp-config.php :

 تعریف ('WP_MEMORY_LIMIT'، '256M')؛ 

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه رفع خطای تمام شده حافظه وردپرس .

3 محدودیت های نقش کاربر h4>

وردپرس با داخلی سیستم مدیریت نقش کاربر . گاهی اوقات توسعه دهندگان وب به مدیر” دسترسی به مشتریان خود ندارند. در عوض ، آنها یک حساب ویرایشگر برای آنها حساب ایجاد می کنند.

Administrator vs Editor dashboard in WordPress

فقط سرپرستان می توانند افزونه ها را در یک سایت وردپرسی نصب و فعال کنند. اگر شما مالک وب سایت هستید ، پس باید از سازنده خود بخواهید تا از داشتن مجوز مدیر اطمینان حاصل کند.

4. شما در یک شبکه چند سایته h4> هستید

دلیل احتمالی دیگر اینکه چرا نمی توانید منوی پلاگین ها را در وردپرس مشاهده کنید می تواند این باشد که سایت شما بخشی از شبکه چند سایته وردپرس ، و مدیر شبکه مورد منوی پلاگین ها را در سایت های شبکه غیرفعال کرده است .

Installing plugins on multisite network

تقریباً همان سناریو WordPress.com است. سرپرستان شبکه باید پایداری سرور را در نظر بگیرند ، امنیت وردپرس ، و موارد تعادل بار. برای حل این مشکل ، می توانید از سرپرست شبکه بخواهید پلاگین هایی را برای شما نصب کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به راهنمای ما در چرا همه افزونه ها را در نصب چندرسانه ای وردپرس نمی بینید

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چرا نمی توانید افزونه هایی را در وردپرس اضافه یا نصب کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید باید دارای افزونه های وردپرس باشد برای وب سایت شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/why-cant-i-add-or-install-plugins-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید