چرا سایت وردپرس من از گوگل نمایه سازی نکرد؟ برای رفع آن چه کاری می توانم انجام دهم؟

موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک اکثر وب سایت ها در اینترنت هستند. دریافت نمایه سازی از Google می تواند بیشتر میزان بازدید شما را از بین ببرد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چرا سایت وردپرس شما از گوگل ایندکس شده است و برای رفع آن چه کاری می توانید انجام دهید؟

Why your site got deindexed from Google and how to fix it

بازیابی سایت وردپرس پس از دریافت نمایه سازی توسط گوگل h4>

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود Google سایتی را از فهرست جستجوی خود حذف کند. ما رایج ترین دلایل از بین بردن یکایک از وب سایت ها را مرور خواهیم کرد.

قبل از انجام این کار ، شما باید خودتان محتوای سایت خود را مرور کنید. اگر سایتی دارای محتوایی غیرقانونی و مضر باشد ، Google آن را در نتایج جستجو قرار نمی دهد. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های مدیر وب Google را درک کرده اید

با گفتن این موارد ، بیایید برخی از دلایلی را که ممکن است باعث شود گوگل یک سایت وردپرس را از فهرست خارج کند ، بررسی کنیم.

تنظیمات قابلیت مشاهده موتور جستجو در وردپرس را بررسی کنید h4>

وردپرس دارای گزینه ای برای مخفی کردن سایت شما از موتورهای جستجو است. هدف از این گزینه این است که صاحبان سایت بتوانند بدون دریافت ترافیک جستجو در سایت خود کار کنند.

این امکان وجود دارد که شما یا کاربر دیگری با مدیر a” > دسترسی سطح در وب سایت شما ممکن است به طور تصادفی این گزینه را فعال کرده باشد.

نگران نباشید ، به منطقه مدیر وردپرس خود وارد شوید وب سایت را انتخاب کرده و به صفحه تنظیمات »خواندن بروید. به پایین صفحه بروید ، در اینجا گزینه موتور جستجو را مشاهده خواهید کرد.

Search engine visibility option in WordPress Settings

بررسی کنید که علامت کادر کنار گزینه موتور جستجوگر برداشته نشده باشد. در صورت علامت گذاری ، باید علامت آن را بردارید و برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

سایت خود را با کنسول جستجوی Google بررسی کنید h4>

Google به مدیر وب اجازه می دهد ببیند Google چگونه وب سایت های خود را با Search Console (ابزارهای مدیر وب سابق) می بیند. اگر عنوان سایت وردپرس به کنسول جستجوی Google (ابزارهای مدیر وب سابق) ، پس اکنون می توانید این کار را انجام دهید.

پس از ورود به حساب کنسول جستجوی Google خود ، سه بخش اصلی وجود دارد که Google مستقیماً به شما اطلاع می دهد که چه مشکلی در سایت شما دارد.

Google webmaster tools

پیام ها: این جایی است که Google مستقیماً پیام هایی را درباره حساب کنسول جستجوی Google شما ارسال می کند.

خطاهای خزیدن: اگر به دلایلی Google نتواند وب سایت شما را به درستی خزیدن کند ، این صفحه ای است که این خطاها نشان داده می شود.

امنیت: در این صفحه ، Google اگر مسئله امنیتی را در وب سایت شما تشخیص دهد ، نشان داده می شود.

سایت خود را از نظر کد مخرب بررسی کنید h4>

یكی از رایج ترین دلایلی كه یك سایت می تواند از نمایه سازی مجدد برخوردار شود ، توزیع بدافزار است. اگر سایت وردپرسی هک شود ، هکرها می توانند اسکریپتی را نصب کنند که می تواند نرم افزارهای مخربی را روی مرورگرهای کاربران نصب کند.

افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند هشدار مرور ایمنی را در مرورگرهایی مانند Google Chrome مشاهده می کنند.

Malware warning in Google Chrome

تمیز کردن سایت هک شده وردپرس چندین مرحله دارد مانند یافتن فایلهای آلوده ، تمیز کردن آن یا جایگزینی آن.

به همین دلیل است که ما از Sucuri در همه وب سایت ما. در عرض 3 ماه Sucuri به ما کمک کرد تا 450،000 حمله وردپرس را مسدود کنیم .

برای کسانی که می خواهید این کار را به تنهایی انجام دهید ، نگاهی به راهنمای مبتدیان برای رفع مشکل سایت هک شده وردپرس .

ارتباط با Google

بعد از طی تمام مراحل ذکر شده در بالا ، می توانید با Google تماس بگیرید و از آنها بخواهید برای درج در فهرست خود در وب سایت شما تجدید نظر کنند.

در اینجا نحوه درخواست دوباره وارد کردن در فهرست جستجوی Google وجود دارد.

ابتدا اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از دستورالعمل های کیفیت وب مستر Google پیروی کرده است و وب سایت خود را کاملاً بررسی کرده اید.

اگر مطمئن هستید که وب سایت شما تمیز و ایمن است ، می توانید درخواست تجدید نظر .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بدانید که چرا سایت وردپرس شما از Google نمایه سازی نکرده و چگونه می توانید آن را برطرف کنید. همچنین ممکن است بخواهید از لیست ما 9 بهترین افزونه و ابزار جستجوگر WordPress که باید استفاده کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/why-my-wordpress-site-got-de-indexed-from-google-what-can-i-do-to-fix-it/.

دیدگاهتان را بنویسید