چرا تم های وردپرس نباید گزینه های SEO داشته باشند و چرا آنها وجود دارند؟

آیا تا به حال شنیده اید که افراد مضامین پیشنهادی را بخاطر “SEO مناسب” بودن توصیه می کنند؟ بله ، ما چندین موضوع را در این وبلاگ توصیه کرده ایم که آن را “SEO Friendly” می نامند. اما “SEO Friendly” به معنای واقعی چیست و برخی از مردم فکر می کنند که معنی آن چیست؟ در این مقاله ما نظر خود را در مورد اینکه چرا تم های وردپرس نباید گزینه های SEO داشته باشند و چرا دارند به اشتراک می گذاریم.

هدف یک موضوع چیست؟ برای خوب جلوه دادن (منظم و تمیز) ، بنابراین مردم می توانند به راحتی از سایت استفاده کنند. چگونه می توان یک تم را منظم و تمیز ساخت؟ جدا از همه رابط کاربری (UI) و عناصر بصری ، باید کد تمیز داشته باشید. این کد باید معنایی باشد و باید از استانداردهای وب پیروی کند. موضوعی که این کار را انجام می دهد ، تم “SEO Friendly” است. این همان چیزی است که وقتی می گوییم یک موضوع خاص SEO دوستانه است ، به آن نگاه می کنیم.

اکنون برخی فکر می کنند برای اینکه یک موضوع “دوستانه SEO” باشد ، باید دارای ویژگی های دیگری مانند Breadcrumbs ، SEO Options و غیره باشد اما این درست نیست. اگر دارای برچسب های متا ، آرد سوخاری و غیره باشید ، مطمئناً SEO شما را بهبود خواهد بخشید. با این حال ، برای یک موضوع مناسب برای SEO مناسب نیست.

پس چرا طراحان / توسعه دهندگان تم این کار را انجام می دهند؟ خوب این یک ترفند بازاریابی است. آنها به جای تمرکز انرژی خود برای تولید بهترین تم ممکن ، می توانند این تم را با مجموعه کوچکی از گزینه های SEO همراه کنند. همچنین برای همگام شدن با صنعت و رقبا است.

چرا تم های وردپرس نباید گزینه های SEO داشته باشند؟ با داشتن گزینه های جستجوگرها ، این شرکت ها به کاربران خود (مخصوصاً مبتدیان) بی ضرر می شوند. زیرا اگر کاربر هرگز تصمیم به تغییر مضامین خود بگیرد ، اگر این کار را انجام ندهد ، خطر از دست دادن تمام داده های جستجوگر جستجو برای پست های قدیمی را تنظیمات SEO را به درستی منتقل کنید. گزینه های SEO به وضوح در قلمرو پلاگین است که توسعه دهندگان تم باید از تجاوز به آنها جلوگیری کنند. عمدتا به این دلیل که گزینه های جستجوگرها آنها هرگز به اندازه افزونه ای کامل نمی شوند مانند SEO WordPress توسط Yoast (بیش از 1 میلیون بار بارگیری شده است). گزینه هایی مانند برچسب های nofollow ، تغییر مسیرها ، بدون شاخص ، نقشه های سایت و نمایه سازی موضوع را متورم می کند.

اگر یک شرکت موضوعی نمی خواهد از یک افزونه عالی مانند SEO WordPress توسط Yoast پشتیبانی کند ، آنها باید این مسئله را با پلاگین خود (نه تم های خود) حل کنند.

اکثر شرکت های مشهور پلاگین های مهم مانند SEO WordPress توسط Yoast یا بسته همه در یک سئو ، بنابراین در صورت فعال بودن این افزونه ها آنها به طور خودکار گزینه های سئو خود را ثبت می کنند. با این حال ، اگر آنها مجبور به انجام چنین کاری نباشند ، این کار بسیار ساده تر خواهد بود.

بروزرسانی: همانطور که در نظر آورده شد ، بهتر است اگر نویسندگان موضوع به سادگی از وابستگی های Theme / Plugin استفاده کنند. در اینجا مقاله ای عالی از اوتو وجود دارد که در مورد موضوع / صحبت می کند وابستگی های پلاگین .

نظرات شما چیست؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/why-wordpress-themes-should-not-have-seo-options-and-why-they-do/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35