چرا برای وبلاگ وردپرس خود به CDN نیاز دارید؟ [اینفوگرافیک]

ما در حال دریافت تعداد زیادی درخواست برای آموزش دقیق نحوه سرعت بخشیدن به وبلاگ وردپرس هستیم در ارائه های گذشته ، ما درباره CDN بسیار تأکید کرده ایم ، اما هنوز هم به نظر می رسد که ما خودمان را به اندازه کافی روشن نمی کنیم. بسیاری از مبتدیان هنوز نمی دانند CDN چیست ، زیرا دائماً از ما این سال پرسیده می شود: “آیا اگر CDN دریافت کنم باز هم به میزبانی احتیاج دارم؟” این تا حدودی تقصیر ماست که همه چیز را روشن نکرده ایم. به ما توجه شد که هر وقت درباره CDN می نویسیم ، همیشه اصول را نادیده می گیریم. بنابراین در این مقاله سعی خواهیم کرد CDN چیست و چرا شما برای وبلاگ وردپرس خود به CDN نیاز دارید

بروزرسانی: فقط برای روشن کردن ، CDN چیزی است که علاوه بر داشتن حساب میزبانی وب از آن استفاده می کنید زیرا به سرعت بخشیدن به کارها کمک می کند. CDN جایگزین حساب میزبانی وب نمی شود. شما هنوز هم نیاز به ارائه دهنده میزبانی مانند SiteGround ، Bluehost و غیره

اینفوگرافی h2>

What is a CDN and Why you need a CDN

CDN چیست؟ h2>

CDN مخفف Content Delivery Network (شبکه تحویل محتوا) است که شبکه ای از سرورها است و محتوای استاتیک پنهان شده را از وب سایت ها بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر به کاربران تحویل می دهد. کاملا گیج کننده است؟ بیایید آن را با کلمات ساده تر تجزیه کنیم.

به طور معمول وقتی کاربری به وبلاگ وردپرس شما می آید ، به سرور میزبان وب شما هدایت می شود (یعنی HostGator ). سرور میزبان وب شما در یک مکان مرکزی یعنی هوستون ، TX واقع شده است. بنابراین هر کاربر در وب سایت شما برای مشاهده وب سایت خود به این سرور یک دسترسی دارد. اکنون اگر حجم بالایی از ترافیک دارید ، می توانید سرور خود را بیش از حد بارگذاری کنید که منجر به کند شدن سایت بارگیری یا حتی خرابی سرور می شود. اینجاست که CDN به کار شما می آید زیرا شبکه ای از سرورها است ، اما مهمتر از همه این سرورها در دنیا پخش می شوند. وقتی از CDN استفاده می کنید ، محتوای ثابت شما در حافظه پنهان شده و در همه این سرورها ذخیره می شود. محتوای ثابت شامل تصاویر ، صفحات سبک (پرونده های css) ، جاوا اسکریپت ها ، Flash و غیره است. اکنون وقتی کاربر از سایت شما بازدید می کند (سرور اصلی) ، فناوری CDN آنها را به نزدیکترین سرور به مکان خود هدایت می کند.

به عنوان مثال: اگر سرور اصلی شما در Houston، TX و شخصی از دورهام انگلیس سعی کند به آن دسترسی پیدا کند ، سپس به نزدیکترین سرور ممکن است در لندن هدایت شود. این تعداد رازهای اینترنتی مورد نیاز برای انتقال فایلهای ثابت به کاربر نهایی شما را محدود می کند.

مجاورت کاربر با وب سرور شما در زمان بارگذاری تأثیر دارد. با استقرار محتوای خود در چندین سرور پراکنده جغرافیایی ، می توانید صفحات خود را از نظر کاربر سریعتر بارگذاری کنید. این زمانی است که CDN به کار شما می آید. به عبارت ساده تر ، هرچه سرور CDN به مکان کاربر شما نزدیکتر باشد ، کاربر سریعتر به محتوا می رسد.

چرا برای وبلاگ وردپرس خود به CDN نیاز دارید؟ h2>

اگر بخش فوق را بخوانید ، می توانید به وضوح ببینید که داشتن CDN می تواند تأثیر بسزایی در وب سایت شما بگذارد. در زیر برخی از مزایایی که با استفاده از CDN در سایت خود دیده ایم آورده شده است:

  • سرعت – هنگامی که ما از CDN در سایت خود استفاده کردیم ، سرعت سایت افزایش یافت.
  • مقاومت در برابر خرابی – با تشکر از شما برای به اشتراک گذاشتن مقالات ما ، ما در برخی از مقالات خود جنجال زیادی را از رسانه های اجتماعی دریافت کرده ایم. اگر برای CDN و حافظه پنهان مناسب نبود راه اندازی ، وب سایت ما چندین بار خراب می شود. CDN به ما امکان می دهد به جای داشتن 100٪ ترافیک به سرور اصلی ، بار را به چندین سرور توزیع کنیم بنابراین احتمال خراب شدن آن کمتر است.
  • تجربه کاربری بهبود یافته – از زمانی که شروع به استفاده از CDN کردیم ، متوجه کاهش نرخ پرش در سایت خود شده ایم. علاوه بر این ، ما همچنین در بازدید از صفحه و تعداد صفحات مشاهده شده توسط هر کاربر افزایش یافته ایم. بنابراین واضح است که یک سایت سریع به معنای بهبود تجربه کاربری است.
  • بهبود در سئو – گوگل به صراحت اعلام کرده است که سایت های سریعتر در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند. ما یک بار که سایت خود را در بهینه سازی انجام داده ایم ، رتبه سایت خود را بالاتر دیده ایم.

ما از MaxCDN در سایت ما ، و آنها شگفت انگیز هستند. ما با افرادی از آشنا شده ایم MaxCDN به صورت حضوری و همچنین در پشتیبانی بسیار عالی هستند. همچنین می توانید 25٪ تخفیف بگیرید MaxCDN خرید کنید:” wpbeginner “. برای دریافت کوپن های بیشتر ، کوپن های WPBeginner وردپرس را بررسی کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/why-you-need-a-cdn-for-your-wordpress-blog-infographic/.

دیدگاهتان را بنویسید