چرا باید همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید

با هر بار بروزرسانی جدید وردپرس ، چندین ایمیل از کاربران دریافت می کنیم که آیا به روزرسانی سایت وردپرس آنها ایمن است یا خیر. آیا از خود می پرسید که آیا باید وردپرس خود را به آخرین نسخه به روز کنید؟ آیا می خواهید جوانب مثبت و منفی بروزرسانی وردپرس را بدانید؟ در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چرا بسیار مهم است که شما همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید و همچنین به شما نشان دهیم که چگونه وردپرس را به درستی به روز کنید.

Update WordPress

وردپرس رایگان ، و توسط جامعه ای از توسعه دهندگان تهیه شده است. با هر نسخه جدید ، آنها اشکالات را برطرف می کنند ، ویژگی های جدید اضافه می کنند ، عملکرد را بهبود می بخشند و ویژگی های موجود را افزایش می دهند تا از استانداردهای جدید صنعت مطلع شوند.

بنابراین ، به عبارت دیگر ، وقتی سایت وردپرس خود را به روز نکنید ، امنیت وب سایت خود را به خطر می اندازید و ویژگی ها / پیشرفت های جدید را از دست می دهید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی بروزرسانی وردپرس بیندازیم.

1 امنیت h4>

مسلماً مهمترین دلیل امنیتی است که شما باید وب سایت وردپرس خود را به روز نگه دارید.

در حال حاضر وردپرس 23 درصد از کل وب سایت های جهان را تحت کنترل دارد. وردپرس به دلیل محبوبیت بسیار زیاد ، هدف محبوب هکرها ، توزیع کنندگان کد مخرب ، سارقان داده و می خواهد هکر شود.

CMS Marketshare

از آنجا که وردپرس منبع باز ، هر کسی می تواند کد منبع را مطالعه کند برای یادگیری و بهبود آن اما همچنین این بدان معنی است که هکرها می توانند آن را مطالعه کنند و راه هایی برای نفوذ به وب سایت ها پیدا کنند.

اکنون قسمت خوب این است که همه هکرها بد نیستند. تعداد زیادی هکر خوب نسبت به بد وجود دارد که به این معنی است که کارشناسان امنیتی در سراسر جهان می توانند کد را مطالعه کرده و اشکالات امنیتی را به درستی گزارش دهند. هر بار که یک آسیب پذیری امنیتی گزارش می شود ، تیم اصلی وردپرس با پشتکار تمام تلاش می کند تا یک به روزرسانی را که مشکل را برطرف می کند ، منتشر کند.

این بدان معنی است که اگر از آخرین نسخه وردپرس استفاده نمی کنید ، از نرم افزاری با آسیب پذیری های امنیتی شناخته شده استفاده می کنید. هکرها می توانند وب سایت های دارای نسخه قدیمی را جستجو کنند و شما ممکن است قربانی یک حمله پیچیده شوید.

نه تنها خود وردپرس ، افزونه ها نیز می توانند توسط هکرها مورد سو استفاده قرار گیرند. شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام افزونه ها ، تم ها و هسته اصلی وردپرس شما همیشه به روز هستند.

2. ویژگی های جالب جدید h4>

هر نسخه اصلی وردپرس دارای ویژگی های جدید و تغییرات در نرم افزار است. به عنوان مثال ، وردپرس 4.0 آمد با تجربه بهتر نصب پلاگین ، 4.1 a > ویرایش درون خطی تصویر را معرفی کرده ، و 4.2 با به روزرسانی سریعتر پلاگین همراه است.

WordPress 4.2 introduced faster plugin updates

حال اگر از نسخه قدیمی وردپرس استفاده می کردید ، تجربه وردپرس شما بسیار متفاوت از شخصی است که از آخرین نسخه استفاده می کند.

در استفاده آنلاین از وردپرس مشکلی خواهید داشت زیرا از نسخه قدیمی استفاده می کنید. کاربران در تالارهای گفتمان پشتیبانی وردپرس فرض می کند که شما از آخرین نسخه وردپرس استفاده می کنید.

3 سرعت h4>

Each new WordPress version improves performance

توسعه دهندگان وردپرس همیشه در تلاشند کارها را سریعتر انجام دهند. هر نسخه جدید با چندین عملکرد بهبود یافته است که باعث می شود وردپرس سریعتر و کارآمدتر شود.

به عنوان مثال ، وردپرس 4.2 عملکرد JS را برای منوهای پیمایش بهبود بخشید و وردپرس 4.1 سالات پیچیده را بهبود بخشید که به عملکرد سایت ها با استفاده از این سeriesالات کمک می کند.

از آنجا که سرعت عامل بزرگی در سئو است ، قطعاً باید وردپرس خود را به روز نگه دارید تا از حداکثر مزایای عملکرد اطمینان حاصل کنید.

4. رفع اشکالات h4>

Older WordPress versions may have bugs

با وجود آزمایش دقیق نسخه های اصلی وردپرس ، گاهی اوقات ممکن است اشکالات از طریق شکاف ها عبور کنند. به همین دلیل نسخه های به موقع جزئی وردپرس (مواردی که دارای X.X.X هستند) وجود دارد تا بتوانند آن را حساب کنند. به عنوان مثال ، آخرین به روزرسانی وردپرس 4.2.3 20 اشکال از نسخه 4.2 را برطرف کرده است.

حال اگر به انجمن های پشتیبانی وردپرس مراجعه می کنید و درخواست کمک می کنید ، اولین توصیه ای که خواهید گرفت به روزرسانی وردپرس است زیرا ممکن است این مشکل را برطرف کند. اگر اصرار دارید که وردپرس را به روز نکنید ، دیگر نمی توانید کمکی دریافت کنید.

5. سازگاری (یا نه) h4>

غالباً توسعه دهندگان افزونه و طرح زمینه ، بروزرسانی های خود را با انتشار عمده وردپرس انجام می دهند تا اطمینان حاصل کنند که از ویژگی ها و پیشرفت های تازه در دسترس استفاده می کنند.

اگرچه از بهترین روشها و استانداردهای کدگذاری پیروی نمی کنند ، در برخی موارد ، به روزرسانی می تواند پلاگینهای موجود شما را خراب کند.

به همین دلیل ضروری است که عنوان پشتیبان گیری معمولی از وردپرس .

به طور خلاصه ، تنها نکته منفی این است که در برخی موارد نادر سایت شما خراب می شود. اما نکته مثبت این است که شما باید:

  • بهبود امنیت وردپرس
  • ویژگی های جدید وردپرس را جالب کنید
  • تجربه سریعتر وردپرس
  • وب سایت وردپرس بدون اشکال
  • سازگاری بهتر

اکنون که می دانید چرا به روزرسانی سایت وردپرس شما مهم است ، بیایید نگاهی به نحوه به روزرسانی وردپرس بیندازیم.

نحوه به روز نگه داشتن سایت وردپرس خود h4>

به روزرسانی هسته ، افزونه ها و مضامین وردپرس خود هر زمان که به روزرسانی جدیدی برای آنها ارائه شود ، بسیار آسان است. وردپرس همراه با یک سیستم اعلان به روزرسانی داخلی است. هنگام ورود به داشبورد وردپرس ، تعداد به روزرسانی های موجود را برجسته می کند.

WordPress updates screen

تمام کاری که شما باید انجام دهید بازدید از صفحه داشبورد »به روزرسانی ها و نصب آن به روزرسانی ها است. این یک فرآیند با یک کلیک است.

با این وجود از آنجا که بسیاری از دارندگان وب سایت روزانه به داشبورد وردپرس خود وارد نمی شوند ، ممکن است حتی ندانند که به روزرسانی در دسترس است. خوشبختانه ، شما چند گزینه دارید.

اگر از وردپرس 3.7 یا بالاتر استفاده می کنید ، به روزرسانی خودکار برای نسخه های جزئی (که مختص امنیت و رفع اشکال است) روشن می شود. برای نسخه های اصلی ، افزونه ها و همچنین مضامین می توانید به روزرسانی خودکار را روشن کنید.

متناوباً ، در صورت وجود به روزرسانی جدید برای سایت وردپرس خود ، می توانید اعلان های ایمیل را دریافت کنید.

اعلان های ایمیل را برای به روزرسانی ها در وردپرس دریافت کنید h4>

وقتی مشغول اداره مشاغل خود هستید ، ورود به سایت خود برای بررسی به روزرسانی معمولاً آخرین چیزی است که ذهن شما را درگیر می کند. آیا هر زمان که به روزرسانی در سایت های WordPress خود انجام می شود ، می توانید یک اعلان ایمیل دریافت کنید آسان تر نخواهد بود؟

خوب این ممکن است.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WP Updates Notifier . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه به تنظیمات »اطلاع دهنده به روزرسانی ها مراجعه کنید.

WordPress update notification plugin settings

این افزونه از cron وردپرس برای بررسی سایت شما برای هر روز بروزرسانی استفاده می کند. می توانید روزانه یک یا دو بار آن را تغییر دهید. وقتی به روزرسانی جدیدی در دسترس باشد ، این افزونه یک اعلان ایمیل برای شما ارسال می کند.

به طور پیش فرض به روزرسانی هسته وردپرس ، به روزرسانی های پلاگین و به روزرسانی های موضوع را بررسی می کند. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که بر روی دکمه ذخیره تنظیمات با ایمیل تست کلیک کنید.

اگر نامه الکترونیکی آزمایشی را از پلاگین دریافت نکردید ، راهنمای ما را در مورد نحوه رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

نصب خودکار به روزرسانی های وردپرس h4>

می توانید فرایند را حتی بیشتر خودکار کنید. وردپرس به شما امکان می دهد به روزرسانی خودکار نسخه های اصلی ، افزونه ها و مضامین را فعال کنید.

این گزینه خطرناک است اگر از . شرکت های میزبانی شده وردپرس به طور خودکار سایت شما را به نسخه های اصلی وردپرس به روز می کنند و در صورت خراب شدن ، مراقب آن هستند.

اگر به روزرسانی های خودکار را روشن کنید ، احتمال کمی وجود دارد که سایت شما خراب شود و برای حل سریع آن آنلاین نیستید. با این اوصاف ، اگر دوست دارید به روزرسانی خودکار را فعال کنید ، دو روش برای انجام آن وجود دارد (روش پلاگین و روش کد).

بیایید ابتدا به روش افزونه نگاهی بیندازیم.

ابتدا باید مدیر بروز رسانی آسان . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه باید به صفحه داشبورد »گزینه های بروزرسانی بروید.

Setting up WordPress automatic updates

اکنون باید به قسمت به روزرسانی خودکار بروید که می توانید به روزرسانی خودکار هسته ، پلاگین ها ، طرح زمینه ها و پرونده های ترجمه را فعال کنید. پس از پایان کار ، به سادگی تنظیمات خود را ذخیره کنید.

با استفاده از پرونده wp-config به روزرسانی خودکار را فعال کنید h4>

می توانید به سادگی با افزودن این خط به پرونده wp-config.php ، به روزرسانی های خودکار را برای هسته وردپرس فعال کنید.

define ('WP_AUTO_UPDATE_CORE' ، درست است)؛

اگر می خواهید مضامین و افزونه های خود را به صورت خودکار به روز کنید ، باید این مورد را به پرونده functions.php طرح زمینه یا پلاگین خاص سایت خود اضافه کنید.

add_filter ('plugin_update_ Auto'، '__return_true')؛
add_filter ('auto_update_theme'، '__return_true')؛

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چرا همیشه باید از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید از انتخاب متخصص ما 20 افزونه وردپرس برای سال 2015 باید داشته باشد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/why-you-should-always-use-the-latest-version-of-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید