چرا باید از تم ها و پلاگین های پوچ شده وردپرس خودداری کنید (9 دلیل)

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما از ما س ifال کرده است که آیا استفاده از مضامین و افزونه های پوچ وردپرس مشکلی ندارد؟ تم ها و پلاگین های پوچ شده نسخه های دزدی دریایی محصولات برتر وردپرس است. در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چرا باید از تم ها و افزونه های خنثی شده وردپرس جلوگیری کنید ، به خصوص اگر در مورد وب سایت خود جدی هستید.

Why you must avoid nulled WordPress themes and plugins

تم ها و افزونه های پوسته پوسته شده WordPress چیست؟ h4>

تم ها و افزونه های پوسته شده وردپرس نسخه های دزدی دریایی از تم ها و پلاگین های پرداخت شده وردپرس هستند که بصورت غیراخلاقی در اینترنت توزیع می شوند

افرادی که توزیع مجدد موارد خنثی شده را استدلال می کنند از آنجا که وردپرس و سایر کارهای مشتق شده (مانند پلاگین ها و مضامین) تحت GPL ، کپی و توزیع آن کاملاً درست است.

گرچه این درست است ، اما این اغلب با هزینه زیادی همراه است. این امر نه تنها باعث شرکتهای خوب وردپرس برای از دست دادن پول ، اما مهمتر از همه امنیت و یکپارچگی وب سایتها را با استفاده از این تم ها و افزونه های پوچ وردپرس به خطر می اندازد.

بله ، اغلب این تم ها و افزونه های پوچ دلیل هک شدن وب سایت های شما هستند.

در اینجا برخی از مهمترین دلایلی وجود دارد که شما باید از استفاده از افزونه ها و پوسته های پوسته وردپرس در وب سایت خود جلوگیری کنید.

1 امنیت h4>

WordPress security

افزونه ها و تم های پوسته شده وردپرس برای معروف هستند که بدافزار حمل می کنند.

کد مخرب می تواند برای پوشاندن از بین پرونده های مختلف گسترش یابد و این امر شناسایی و رفع مشکل هنگام هک شدن وب سایت شما.

همچنین می توانید داده های سایت خود را در روند هک از دست بدهید. نکته آخر اینکه سایت شما ممکن است برای توزیع بدافزار از موتورهای جستجو نمایه سازی کند.

2. حریم خصوصی h4>

Privacy

پوسته های پوسته وردپرس و پلاگین ها می توانند انواع مختلفی از کد مخرب را در خود پنهان کنند. این می تواند شامل کدی باشد که اطلاعات سایت وردپرس شما را می دزدد و آن را در دسترس وب سایت های تاریک برای هکرها قرار می دهد.

این اطلاعات ممکن است شامل نام کاربری ، آدرس ایمیل و گذرواژه های شما باشد. اگر فروشگاه آنلاین یا وب سایت عضویت ، سپس اطلاعات شخصی مشتریان شما نیز می تواند در معرض خطر باشد.

تشخیص این نوع هک ها دشوار است و ممکن است به دلیل عملکرد عادی سایت وردپرس مورد توجه قرار نگیرد.

3 برای سئو h4> مضر است

Bad for SEO

تم ها و افزونه های وردپرس دزدی دریایی می توانند SEO وردپرس کاملاً مضامین و افزونه های وردپرس خنثی شده می توانند پیوندهای اسپم را به وب سایت شما اضافه کنند یا کاربران شما را ربوده و به وب سایت های بد هدایت کنند.

این فعالیت ها توسط چشم انسان به سختی قابل تشخیص هستند زیرا پیوندها به خوبی در کد پنهان شده اند. هنگام ورود به حساب وردپرس خود به احتمال زیاد مجدداً هدایت نخواهید شد. با این حال ، موتورهای جستجو به سرعت متوجه این موضوع می شوند و با پایین آوردن رتبه بندی جستجوی شما یا نمایه سازی کامل وب سایت ، وب سایت شما را جریمه می کنند.

برای بازیابی رتبه بندی سئو وب سایت خود باید ماه ها وقت صرف کنید و حتی گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید یک وب سایت جدید بسازید از ابتدا.

4. مسائل حقوقی h4>

Legal issues

بسیاری از تم ها و افزونه های وردپرس منبع باز هستند ، اما برخی از آنها با مجوزهای مختلف به فروش می رسند. این بدان معنی است که برخی از قسمتهای کد توسط قوانین حق چاپ محفوظ است و اگر از تم یا افزونه خنک شده وردپرس استفاده می کنید ، مجوز قانونی برای این کار ندارید.

مضامین دزد دریایی وردپرس می تواند منجر به سرقت داده ها ، از بین رفتن داده ها یا توزیع مواد غیرقانونی شود. همه اینها می تواند منجر به مراحل قانونی شود که در نهایت می توانید مبالغ هنگفتی به وکلا بپردازید.

5. دسترسی به بروزرسانی ها h4> وجود ندارد

No access to updates

بیشتر تم ها و افزونه های وردپرس به طور مرتب برای رفع اشکالات ، افزودن ویژگی های جدید و بستن مشکلات امنیتی ، به روزرسانی می کنند. تم ها و افزونه های پوسته شده وردپرس نمی توانند آن به روزرسانی ها را دریافت کنند زیرا کلید مجوز معتبری ندارند.

این سایت وردپرس شما را با نسخه منسوخ شده ای روبرو می کند که ممکن است حشره دار و ناامن باشد. وردپرس خود به طور مرتب نسخه های جدیدی را منتشر می کند و گاهی اوقات تم ها و افزونه ها باید به روز شوند تا با آخرین تغییرات سازگار باشند. از آنجا که تم یا افزونه nulled نمی تواند به روز شود ، وب سایت شما ممکن است شروع به بد رفتاری کند یا غیرقابل دسترسی شود.

برای جزئیات به روزرسانی وردپرس ، به مقاله ما در مورد چرایی همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید و نحوه مدیریت به روزرسانی وردپرس

6. پشتیبانی و مستندات h4>

No access to support

حتی باتجربه ترین کاربران وردپرس برای استفاده صحیح از مضامین و افزونه های برتر وردپرس به پشتیبانی و مستندات نیاز دارند.

توسعه دهندگان این محصولات وقت زیادی را صرف تهیه پشتیبانی و ایجاد اسناد برای کاربران خود می کنند. آنها حتی متخصصان پشتیبانی را استخدام می کنند تا به سالات پاسخ دهند و به طور مرتب آموزش های جدید اضافه کنند.

اگر از پوسته یا افزونه وردپرس خنثی شده استفاده می کنید ، پس خودتان هستید. درصورت نیاز به کمک ، نمی توانید از توسعه دهندگان بخواهید تا به شما کمک کنند. همچنین به اسناد و مدارس دسترسی ندارید زیرا این موارد فقط برای مشتریان پولی در دسترس است.

7. دسترسی به ویژگی های جدید h4>

No new features

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، مضامین و افزونه های وردپرس به طور منظم به روز می شوند و اغلب این به روزرسانی ها دارای ویژگی های جدیدی هستند. اگر از یک محصول دزد دریایی وردپرس استفاده می کنید ، نمی توانید به روزرسانی خودکار دریافت کنید و حتی نمی دانید ویژگی های جدیدی در دسترس است.

این ویژگی های جدید می تواند وب سایت شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد و به شما کمک کند کسب درآمد آنلاین بیشتر . با این حال ، شما کاملاً از این تغییرات بی اطلاع خواهید بود و با یک نسخه منسوخ گیر خواهید شد.

8. استفاده غیراخلاقی از نوآوری دلسرد می شود h4>

No innovation

اکنون برخی ممکن است استدلال کنند که این یک نرم افزار کوچک است و من این کار را می کنم زیرا در حال حاضر توانایی پرداخت هزینه آن را ندارم. با این حال ، این کد کوچک نتیجه مهارت ، استعداد و سخت کوشی کسی است. با استفاده از یک نرم افزار خنثی شده ، از این توسعه دهندگان پول می گیرید.

توسعه دهندگان نه تنها وقت خود را صرف نوشتن کد می کنند ، بلکه مجبورند پشتیبانی ، ایجاد مستندات ، ایجاد یک وب سایت ، استخدام کارمندان پشتیبانی و هزینه های زیادی را برای اداره کار خود ارائه دهند. استفاده از نرم افزار nulled به تجارت آنها لطمه می زند و در نهایت ضرر می کنند.

این اقدامات غیراخلاقی ممکن است توسعه دهندگان را از ایجاد محصولات نوآورانه جدید که می تواند به نفع میلیون ها کاربر باشد ، منصرف کند.

9. فراوانی گزینه های رایگان h4>

Plenty of free WordPress themes and plugins

دلیلی ندارد که کسی از تم ها و افزونه های پوچ وردپرس استفاده کند. مهم نیست کدام قالب و پلاگین وردپرس را انتخاب می کنید ، همیشه بیش از یک گزینه رایگان مناسب برای آنها وجود دارد.

در حقیقت ، بسیاری از افزونه های برتر WordPress دارای نسخه رایگان محدود برای کمک به شما در شروع کار هستند. به ؟ با نسخه رایگان WPForms Lite شروع کنید . نیاز به Google تجزیه و تحلیل ؟ نسخه رایگان MonsterInsights را امتحان کنید .

برای مضامین وردپرس ، نگاهی به انتخاب متخصص ما در بهترین تم های رایگان وردپرس که به اندازه یک تم برتر مناسب هستند.

WordPress.org هزاران افزونه و تم رایگان دارد. برخی از آنها حتی از بسیاری از محصولات برتر نیز بهتر هستند. مهمتر از همه ، شما می توانید از آنها به صورت قانونی و بدون بار وجدان خود و بدون تأثیر منفی بر جامعه وردپرس استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چرا باید از افزونه ها و پوسته های پوچ وردپرس پرهیز کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در عنوان هزینه ساخت وب سایت وردپرس با نکاتی در مورد نحوه صرفه جویی در هزینه.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/why-you-must-avoid-nulled-wordpress-plugins-themes/.

دیدگاهتان را بنویسید