پیگیری تبدیل وردپرس به صورت ساده انجام شده است: راهنمای گام به گام

آیا می خواهید ویژگی های ردیابی تبدیل را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید؟

ردیابی تبدیل به شما کمک می کند تا تأثیر تلاش های بازاریابی خود را بسنجید و درک نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما را آسان تر می کند.

در این راهنما ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید ردیابی تبدیل را در وردپرس اضافه کنید و تبدیل های خود را مانند یک حرفه ای کامل ردیابی کنید.

How to set up conversion tracking in WordPress and WooCommerce

این یک راهنمای جامع برای ردیابی تبدیل وردپرس است ، بنابراین ما آن را به بخشهای مختلف تقسیم کرده ایم. در اینجا مواردی است که ما در این راهنما پوشش خواهیم داد:

پیگیری تبدیل چیست؟ h4>

ردیابی تبدیل ، توانایی ردیابی و اندازه گیری موفقیت تلاش های مختلف بازاریابی شما است.

بسته به کسب و کار شما ، عمل مورد نظر مورد نظر شما برای کاربران در وب سایت شما است.

  • برای فروشگاه آنلاین / وب سایت تجارت الکترونیک ، تبدیل می تواند یک خرید موفق باشد.
  • برای یک سایت خبری / وبلاگی ، این تبدیل می تواند یک اشتراک موفقیت آمیز در خبرنامه ایمیل .
  • برای یک وب سایت خدمات حرفه ای ، تبدیل می تواند کاربری باشد که فرم تماس .

به عبارت ساده ، ردیابی تبدیل به شما نشان می دهد که چگونه بسیاری از بازدید کنندگان وب سایت شما با موفقیت عمل مورد نظر را انجام می دهند.

چرا پیگیری تبدیل مهم است؟ h4>

ردیابی تبدیل از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به شما کمک می کند برای رشد تجارت خود تصمیماتی مبتنی بر داده بگیرید.

به عنوان مثال ، این به شما نشان می دهد که کاربرانی که از یک منبع ترافیکی خاص می آیند احتمال تبدیل آنها بیشتر است. سپس می توانید توجه خود را به دریافت ترافیک بیشتر از آن منبع خاص.

ردیابی تبدیل به شما کمک می کند تا کاربرانی را که به خوبی تبدیل نمی کنند کشف کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است یاد بگیرید که کاربران صفحه تماس را باز می کنند اما بسیاری از آنها قبل از ارسال فرم آن را رها می کنند. سپس می توانید فرم خود را با حذف قسمتهای غیرضروری آسان کنید ، آن را مکالمه کنید ، رنگ ها را تغییر دهید ، فرم جزئی را ارسال کنید ، و غیره.

اساساً ، برای سنجش موفقیت و شکست خود و سپس بهبود آنها برای رشد تجارت آنلاین خود ، به پیگیری تبدیل نیاز دارید.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم به چه ابزاری برای تنظیم ردیابی تبدیل در وردپرس نیاز داریم.

ابزاری که برای راه اندازی پیگیری تبدیل در وردپرس نیاز دارید h4>

اکثر کارشناسان بهینه سازی تبدیل بسیار به Google Analytics اعتماد دارند . این یک ابزار رایگان است که توسط Google ارائه شده است و به شما کمک می کند ترافیک وب سایت خود را ردیابی کنید.

این نشان می دهد که کاربران شما از کجا آمده اند و وقتی در وب سایت شما هستند چه کاری انجام می دهند.

اگر برای تبلیغ مشاغل خود از Google AdWords ، Facebook Ads ، Twitter Ads استفاده می کنید ، باید موارد مشابه را برای ردیابی تبدیل نیز تنظیم کنید.

این ممکن است پیچیده به نظر برسد ، اما شما فقط باید یک بار آن را تنظیم کنید و ما شما را در تمام مراحل راهنمایی خواهیم کرد.

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

تنظیم پیگیری تبدیل در Google Analytics

ابتدا باید Google Analytics را در وب سایت خود نصب کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از MonsterInsights است. این بهترین پلاگین Google Analytics در بازار است که همراه با ردیابی تجارت الکترونیکی ، ردیابی فرم و سایر ابزارهای ردیابی تبدیل داخلی است.

برای دسترسی به تجارت الکترونیکی و سایر ویژگی های ردیابی تبدیل به نسخه PRO پلاگین نیاز خواهید داشت. برای پیگیری اساسی ، نسخه رایگان نیز کار می کند.

به سادگی افزونه MonsterInsights را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه اطلاعات آماری »گزارشات در قسمت مدیریت وردپرس بازدید کنید. با راه اندازی جادوگر راه اندازی ، از شما خواسته می شود MonsterInsights را تنظیم کنید.

Launch MonsterInsights set up wizard

برای اتصال سایت WordPress خود به Google Analytics با استفاده از MonsterInsights دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه نصب Google Analytics در وردپرس .

اکنون که Google Analytics را نصب کردید ، بیایید ردیابی تبدیل را در وب سایت خود تنظیم کنیم.

روشن کردن ردیابی تبدیل تجارت الکترونیکی پیشرفته h4>

ردیابی تجارت الکترونیکی به شما کمک می کند ببینید کدام محصولات در سایت شما عملکرد خوبی دارند ، کدام محصولات مورد بررسی قرار می گیرند اما خریداری نمی شوند و چه عواملی بیشترین درآمد را برای شما به همراه دارد.

Google Analytics دارای ردیابی تجارت الکترونیکی پیشرفته است که برای اکثر وب سایت های تجارت الکترونیکی از جمله ووکامرس . با این حال ، باید آن را به صورت دستی برای وب سایت خود فعال کنید.
مرحله

مرحله 1. تجارت الکترونیکی پیشرفته را در Google Analytics روشن کنید

ابتدا باید ردیابی تجارت الکترونیکی پیشرفته را در حساب Google Analytics خود فعال کنید. به داشبورد Google Analytics خود بروید و وب سایت خود را انتخاب کنید.

از اینجا ، باید روی دکمه Admin واقع در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید.

Switch to Google Analytics admin

در صفحه بعدی ، تنظیمات مختلف Google Analytics را مشاهده خواهید کرد. در زیر ستون «مشاهده» ، روی پیوند «تنظیمات تجارت الکترونیکی» کلیک کنید:

Google Analytics eCommerce settings

پس از آن ، باید گزینه های “Enable eCommerce” و “Enable Enhanced Commerce” را روشن کنید.

Enable eCommerce tracking in Google Analytics

Google Analytics اکنون ویژگی گزارش تجارت الکترونیکی را برای حساب شما روشن می کند.

مرحله 2. ردیابی تجارت الکترونیکی را در MonsterInsights روشن کنید

MonsterInsights با یک افزونه تجارت الکترونیکی همراه است که به شما امکان می دهد ردیابی تبدیل تجارت الکترونیکی را به درستی در Google Analytics تنظیم کنید.

با کلیه تجارت الکترونیک برتر کار می کند بسترهای نرم افزاری برای وردپرس از جمله WooCommerce ، MemberPress ، LifterLMS و بارگیری آسان دیجیتال .

ابتدا برای نصب و فعال سازی افزونه تجارت الکترونیکی باید از صفحه Insights »Addons بازدید کنید.

Install eCommerce addon

پس از آن ، باید از صفحه Insights »تنظیمات بازدید کرده و به تب تجارت الکترونیکی بروید. از اینجا ، باید گزینه “Use Enhanced Ecommerce” را روشن کنید.

Turn on enhanced eCommerce tracking in MonsterInsights

MonsterInsights به طور خودکار نرم افزار تجارت الکترونیک شما را شناسایی کرده و ردیابی تجارت الکترونیکی پیشرفته را برای فروشگاه شما فعال می کند.

توجه: روند دستی اضافه کردن ردیابی تبدیل تجارت الکترونیکی جای بسیاری برای خطا دارد ، بنابراین اکیداً توصیه می کنیم از افزونه ای مانند MonsterInsights استفاده کنید.

مشاهده گزارشات ردیابی تبدیل تجارت الکترونیک h4>

اکنون که ردیابی تبدیل تجارت الکترونیکی را در وب سایت خود فعال کرده اید. بیایید ببینیم که چگونه این گزارشات را مشاهده کرده و از آنها برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد تجارت خود استفاده می کنیم.

گزارش های تبدیل تجارت الکترونیکی در MonsterInsights

نگران نباشید ، به صفحه Insights »گزارش ها در قسمت مدیریت WordPress بروید و سپس به تب تجارت الکترونیکی بروید.

Ecommerce reports in MonsterInsights

در بالا ، مهمترین معیارهای تبدیل خود ، نرخ تبدیل ، معاملات ، درآمد و میانگین مقدار سفارش را مشاهده خواهید کرد.

در زیر آن لیستی از محصولات برتر خود را با مقدار ، درصد فروش و درآمد کل مشاهده خواهید کرد. این به شما نشان می دهد که کدام محصولات در فروشگاه شما عملکرد خوبی دارند.

در مرحله بعدی ، منابع برتر تبدیل خود را با تعداد بازدید ، سهم تبدیل و درآمد مشاهده خواهید کرد. می توانید ببینید که کدام منبع درآمد بیشتری برای شما به ارمغان می آورد و منابع ترافیکی چندان موثر نیستند.

Conversion sources

MonsterInsights همچنین گزارشات مربوط به رفتار خریداران را با تعداد دفعات افزودن و حذف محصولات به سبد خرید به شما نشان می دهد.

این همه داده نیست. در Google Analytics می توانید این گزارشات را حتی بیشتر بررسی کنید.

گزارش های تبدیل تجارت الکترونیکی در Google Analytics

به سادگی از داشبورد Google Analytics خود بازدید کرده و از ستون سمت چپ روی تبدیل ها »تجارت الکترونیک کلیک کنید.

Google Analytics eComerce Conversions report

بخش نمای کلی مهمترین آمار مانند درآمد ، نرخ تبدیل ، معاملات و مقدار متوسط ​​سفارش را ارائه می دهد.

برای مشاهده گزارشات مختلف می توانید بیشتر تمرین کنید. به عنوان مثال ، می توانید به گزارش رفتار و خرید خرید مراجعه کنید تا ببینید که چگونه کاربران به صفحه تبدیل دسترسی پیدا می کنند. همچنین می توانید دریابید که چه چیزی آنها را در آخرین لحظه از انجام معامله متوقف کرده است.

Google Analytics checkout behavior report

روشن کردن ردیابی تبدیل فرم در Google Analytics

همه وب سایت ها از یک پلت فرم تجارت الکترونیکی برای انجام تجارت استفاده نمی کنند. به عنوان مثال ، یک وب سایت رستوران ممکن است از فرم تحویل سفارش ایجاد کنید ، یا ممکن است یک سالن از فرم رزرو استفاده کند.

بسیاری از مشاغل از فرم های تماس برای گرفتن سرنخ از وب سایت خود استفاده می کنند. بسیاری از اخبار و وبلاگ ها از یک خبرنامه ایمیل برای تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشترک استفاده می کنند.

برای ردیابی آنها ، باید ردیابی تبدیل فرم را در Google Analytics فعال کنید.

MonsterInsights دارای یک افزونه Forms است که به شما امکان می دهد به راحتی تبدیل فرم ها را در سایت وردپرس خود ردیابی کنید. با همه افزونه های فرم WordPress شامل WPForms ، فرم های جاذبه ، فرم تماس 7 و بیشتر.

به سادگی به صفحه Insights »Addons بروید. به پایین به افزونه “Forms” بروید و سپس روی دکمه Install کلیک کنید.

Install forms addon

پس از فعال شدن ، باید از صفحه Insights »تنظیمات بازدید کرده و به برگه« تبدیل ها »بروید.

Form conversion settings

MonsterInsights به طور خودکار افزونه فرم وردپرس شما را شناسایی می کند و همچنین ردیابی فرم های مختلف وردپرس را در سایت شما شروع می کند.

مشاهده گزارشات تبدیل فرم خود

اکنون می توانید گزارشات تبدیل فرم خود را در منطقه مدیر وردپرس خود مشاهده کنید.

به صفحه Insights »گزارشات بروید و به برگه« اشکال »بروید.

Forms conversion reports

در وب سایت خود لیستی از فرم ها را با نمایش ها ، نرخ تبدیل و نرخ تبدیل آنها مشاهده خواهید کرد.

همچنین می توانید بر روی دکمه “مشاهده گزارش کامل فرم ها” کلیک کنید که شما را به وب سایت Google Analytics می رساند. این همه تبدیل فرم شما را به عنوان رویدادهای جداگانه نشان می دهد.

Form events tracking in Google Analytics

تنظیم اهداف پیگیری تبدیل در Google Analytics

تاکنون نحوه ردیابی تجارت الکترونیکی و شکل گیری تبدیل ها را شرح داده ایم.

اگر می خواهید به صورت دستی اهداف تبدیل را تنظیم کرده و آنها را در Google Analytics ردیابی کنید ، چه می کنید؟

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید کاربرانی را که از یک صفحه خاص بازدید می کنند به عنوان یک تبدیل در نظر بگیرید. از آنجا که ارسال فرم یا معامله تجارت الکترونیکی نیست ، به عنوان تبدیل در گزارش های شما ظاهر نمی شود.

Google Analytics به شما امکان می دهد اهداف خود را ایجاد کرده و تبدیل آنها را ردیابی کنید. بیایید نحوه راه اندازی و پیگیری آنها را در وب سایت خود ببینیم.

به داشبورد Google Analytics بروید و روی برگه “مدیر” در پایین سمت چپ کلیک کنید. سپس ، در ستون View ، روی اهداف کلیک کنید.

Goals in Google Analytics admin view

اکنون برای تنظیم هدف جدید باید روی دکمه + هدف جدید کلیک کنید.

Google Analytics new goal

اگر قبلاً صنعت را برای وب سایت خود انتخاب کرده اید ، ممکن است یک بخش الگو را در اینجا ببینید. می توانید این مورد را نادیده بگیرید و روی دکمه سفارشی رادیو در زیر کلیک کنید. سپس ادامه را کلیک کنید.

Google Analytics create custom goal

  • مقصد: این ردیابی می کند که آیا بازدید کننده ای به یک صفحه خاص رفته است. این می تواند یک صفحه تشکر یا هر صفحه تبدیل در سایت شما باشد.
  • مدت زمان: این مدت زمانی را که بازدید کننده در وب سایت شما گذرانده است ، ردیابی می کند. زمان بیشتر در وب سایت به معنای تعامل بیشتر است.
  • صفحات / صفحات نمایش در هر جلسه: این تعداد بازدیدکنندگان را به طور متوسط ​​در سایت شما بررسی می کند.
  • رویداد: این می تواند انواع موارد مانند کلیک دکمه ها ، پخش فیلم ها و بارگیری ها را ردیابی کند. کمی بیشتر از سایر گزینه ها نیاز به تنظیم دارد.

انواع مقصد و رویداد معمول ترین نوع هدف برای بیشتر مشاغل است.

برای این آموزش ، ما هدف “مقصد” را برای ردیابی بازدیدکنندگانی که صفحه تشکر ما را پس از پر کردن فرم مشاهده می کنند ، ایجاد می کنیم.

ابتدا نامی برای هدف خود ارائه دهید. باید چیزی معنی دار باشد تا بتوانید به راحتی آن را در گزارش های Google Analytics خود شناسایی کنید. «مقصد» را به عنوان نوع هدف خود انتخاب کنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

Choose goal type

اکنون می توانید آخرین قسمت URL را که می خواهید به عنوان مقصد ردیابی کنید ، تهیه کنید.

به عنوان مثال ، اگر صفحه شما این است:
https://www.example.com/thank-you-for-booking/

سپس باید وارد شوید:
/ Thank-you-for-booking /

در زیر آن ، به صورت اختیاری می توانید مقداری را برای تبدیل اضافه کنید. اگر افرادی در حال تکمیل فرم پرداخت هستند ، یا اینکه می دانید به طور متوسط ​​هر لید برای شما چقدر ارزش دارد این منطقی است.

اگر می خواهید یک قیف ، مانند مشتری را که از طریق مراحل پرداخت خارج می شود ردیابی کنید ، می توانید این کار را به عنوان بخشی از هدف مقصد نیز انجام دهید. این می تواند به شما کمک کند مناطقی را که می خواهید بهبود ببخشید مشخص کنید.

هنگامی که از هدف خود راضی بودید ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید. سپس باید هدف خود را در جدول ذکر کنید. می توانید آن را ویرایش کنید ، خاموش و روشن کنید یا اهداف بیشتری در اینجا ایجاد کنید.

Goals in Google Analytics

مشاهده تبدیلات هدف خود در Google Analytics

اکنون که هدف خود را ایجاد کرده اید ، به Google Analytics اجازه می دهد برخی از داده ها را جمع آوری کند. پس از آن ، می توانید گزارش تبدیل هدف خود را در داشبورد Google Analytics مشاهده کنید.

نگران نباشید ، به اهداف »تبدیل ها> بروید و سپس روی نمای کلی کلیک کنید.

Tracking goal conversions in Google Analytics

مانند همه گزارش های Google Analytics ، می توانید سفر بازدیدکننده را مشاهده کرده و بینش عمیق تری پیدا کنید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای کامل ما در تنظیم اهداف در Google Analytics

پیگیری تبدیل Google Ads در Google Analytics

اگر Google Ads (قبلاً Google AdWords) را برای وارد کردن ترافیک هدفمند به وب سایت خود اجرا می کنید ، ممکن است بخواهید آن تبدیل ها را ردیابی کنید.

راه اندازی آن کمی پیچیده است اما ما مرحله به مرحله شما را راهنمایی خواهیم کرد.

مرحله 1. Google Ads را به حساب تجزیه و تحلیل خود پیوند دهید

به داشبورد Google Analytics خود وارد شوید و روی دکمه مدیر در گوشه سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید. بعد ، روی ستون “پیوند Google Ads” در زیر ستون “ویژگی” کلیک کنید.

Link to your Google Ads account

بعد ، از شما خواسته می شود حساب Google Ads خود را انتخاب کنید. حساب Google که برای Analytics خود استفاده می کنید همچنین باید به حساب Google Ads شما دسترسی داشته باشد.

در بخش “پیکربندی پیوند” عنوانی برای این گروه پیوند ارائه کنید و سپس همه داده های وب سایت را روشن کنید.

سرانجام ، می توانید کادر کنار گزینه “اشتراک گذاری داده های تجزیه و تحلیل من با حساب های پیوندی Google Ads” را علامت بزنید. با این کار می توانید اهداف Google Analytics خود را در Google Ads ردیابی کنید.

برای ذخیره تغییرات خود ، روی دکمه حساب پیوند کلیک کنید.

هنگامی که به حساب Google Ads خود پیوند دادید ، تجزیه و تحلیل به طور خودکار ردیابی Google Ads شما را شروع می کند.

مرحله 2. پیگیری تبدیل را در Google Ads فعال کنید

اگر فروشگاه اینترنتی تجارت الکترونیکی را راه اندازی می کنید ، می خواهید ردیابی تبدیل را در حساب Google Ads خود نیز فعال کنید. این به شما کمک می کند بودجه تبلیغات خود را با درآمد حاصل از آن تبلیغات مقایسه کنید.

وارد حساب Google Ads خود شوید و روی دکمه “Tools & Settings” در نوار بالا کلیک کنید. از اینجا ، باید پیوند “تبدیل” را در بخش اندازه گیری انتخاب کنید.

Ad conversion measurement

در مرحله بعد ، باید “وب سایت” را انتخاب کنید ، در مورد اینکه چه چیزی می خواهید ردیابی کنید ، باید “وب سایت” را انتخاب کنید.

Track conversions in Google Ads

پس از آن ، از شما خواسته می شود ردیابی تبدیل خود را پیکربندی کنید. یک دسته گزینه در دسترس است. به عنوان مثال ، می توانید خریدها را ردیابی کنید ، به سبد خرید ، آگهی ها ، ثبت نام و غیره اضافه کنید.

Track sales generated by ads

همچنین می توانید برای هر تبدیل مقدار ثابت یا مقدار متوسط ​​ارائه دهید.

هنگامی که از تنظیمات خود راضی بودید ، بر روی دکمه “ایجاد و ادامه” کلیک کنید.

بعد ، از شما خواسته می شود کد رهگیری را در وب سایت خود نصب کنید. شما باید گزینه “نصب برچسب خودتان” را انتخاب کنید.

Install the tag yourself

از اینجا ، باید گزینه “برچسب سایت جهانی در همه صفحات HTML شما نصب نشده باشد” را انتخاب کنید .

پس از آن ، کدی را که روی صفحه مشاهده می کنید کپی کرده و در یک ویرایشگر متن مانند Notepad جایگذاری کنید.

در مرحله بعد ، شما باید درج سرصفحه ها و پاورقی ها . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه تنظیمات »درج سرصفحه ها و پاورقی ها بروید. از اینجا ، باید کدی را که قبلاً کپی کرده اید در قسمت عنوان قرار دهید.

Add Google Ads tracking code in WordPress

اکنون می توانید بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید. حساب Google Ads شما اکنون پیگیری تبدیل را فعال کرده است.

مشاهده گزارشات تبدیل Google Ads در Google Analytics

ردیابی تبدیل Google Ads شما اکنون در گزارش های Google Analytics شما شروع می شود. می توانید آنها را در قسمت کسب> کمپین ها »کمپین های پرداختی مشاهده کنید.

Tracking paid keywords in Google Analytics

از پارامترهای UTM برای ردیابی تبدیل در Google Analytics استفاده کنید h4>

پارامترهای UTM برچسب های خاصی هستند که می توانید به URL ها اضافه کنید تا اطلاعات مهم را به Google Analytics منتقل کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید کاربرانی را که از یک آگهی خاص می آیند ردیابی کنید ، می توانید پارامترهای UTM را به این شکل به URL آگهی خود اضافه کنید:

https://yourwebsite.com/special-offer/؟utm_source=ads&utm_medium=cpc&utm_content=bfad

همچنین می توانید از پارامترهای UTM در هر مکانی که می خواهید URL های خود را به اشتراک بگذارید استفاده کنید. به عنوان مثال ، خبرنامه ایمیل ، توییت ها ، کمپین های پیامکی و موارد دیگر.

https://yourwebsite.com/special-offer/؟utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=jan_sale

MonsterInsights ساخت URL با پارامترهای UTM را بسیار آسان می کند. به سادگی به صفحه Insights »Tools بروید و URL خود را در زیر سازنده URL اضافه کنید.

MonsterInsights URL builder tool

نگران نباشید ، پارامترهای UTM را که می خواهید استفاده کنید وارد کنید و به طور خودکار URL را تولید می کند که می توانید در مبارزات خود استفاده کنید.

مشاهده گزارشات پارامتر UTM در Google Analytics

اکنون می توانید تبدیل کمپین های خود را در داشبورد Google Analytics خود پیگیری کنید. کافی است به گزارش اکتساب »کمپین ها» همه کمپین ها بروید.

Google Analytics campaign tracking

کمپین های شما در اینجا نشان داده می شوند و می توانید برای آزمایش بیشتر روی هر یک از آنها کلیک کنید.

Viewing your campaign data in Google Analytics

راه اندازی پیگیری تبدیل Facebook در وردپرس h4>

فیس بوک با میلیاردها کاربر فعال بزرگترین وب سایت رسانه های اجتماعی روی کره زمین است. به همین دلیل است که تبلیغات فیس بوک گاهی اوقات ساده ترین راه برای دستیابی به مخاطبان بسیار جذاب است.

حال ، اگر تبلیغات فیس بوک را اجرا می کنید ، ممکن است بخواهید با پیگیری تبدیل برای تبلیغات فیس بوک خود ، میزان عملکرد تبلیغات خود را ببینید.

بیایید ردیابی تبدیل Facebook را در وب سایت وردپرس خود تنظیم کنیم.

نصب Facebook Pixel در وردپرس

ابتدا باید به مدیر تبلیغات Facebook مراجعه کنید وب سایت را انتخاب کنید و از فهرست بالا گزینه “مدیر رویداد” را انتخاب کنید.

Facebook event manager

بعد ، باید از ستون سمت چپ روی دکمه “افزودن منبع جدید داده” کلیک کنید و سپس “Facebook Pixel” را انتخاب کنید.

Facebook data source

مدیر تبلیغات Facebook اکنون یک Pixel منحصر به فرد برای حساب تبلیغات شما ایجاد می کند. اکنون برای ادامه باید روی دکمه “تنظیم Pixel” کلیک کنید.

Set up pixel

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که در آن شما باید گزینه “افزودن دستی کد پیکسل به وب سایت” را انتخاب کنید.

Manually add pixel code to a website

بعد ، یک قطعه کد مشاهده خواهید کرد که باید آن را کپی کرده و در یک ویرایشگر متن ساده مانند دفترچه یادداشت جایگذاری کنید.

Copy Facebook Pixel code

اکنون باید این برگه مرورگر را باز بگذارید و در یک برگه جدید به قسمت مدیریت سایت وردپرس خود دسترسی پیدا کنید.

در مرحله بعد ، شما باید درج سرصفحه ها و پاورقی ها . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه تنظیمات »درج سرصفحه ها و پاورقی ها بروید. از اینجا ، باید کد پایه Facebook Pixel را در قسمت هدر جایگذاری کنید.

Paste Facebook pixel base code

اکنون می توانید بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.

پس از نصب کد پایه پیکسل فیس بوک ، به برگه تنظیم Facebook Pixel برگردید.

اکنون می توانید بر روی دکمه ادامه کلیک کنید تا کد بعدی را دریافت کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار با وارد کردن URL وب سایت خود و سپس انتخاب رویدادهایی که می خواهید ردیابی کنید.

Enter your website URL

اکنون Facebook وب سایت شما را در یک برگه مرورگر جدید باز می کند. برای تنظیم رویدادهایی که می خواهید ردیابی کنید ، می توانید دستورالعملهای روی صفحه را دنبال کنید.

Track events using Facebook events tool

مشاهده گزارشات ردیابی تبدیل فیس بوک

فیس بوک تجزیه و تحلیل عمیق برای تبلیغات شما و پیکسل فیس بوک ارائه می دهد. کافی است از وب سایت Facebook Analytics بازدید کرده و پیکسل Facebook خود را انتخاب کنید برای مشاهده گزارشات تبدیل

Facebook analytics

تنظیم پیگیری تبدیل توییتر در وردپرس h4>

اگر برای تبلیغ تجارت خود Twitter Ads را اجرا می کنید ، برای اندازه گیری موفقیت تبلیغات خود باید پیگیری تبدیل Twitter را تنظیم کنید.

به سادگی وارد حساب Twitter Ads حساب خود شوید و روی پیوند ابزارها »ردیابی تبدیل کلیک کنید.

با این کار شما به ردیابی تبدیل تنظیم شده برای تبلیغات Twitter خود خواهید رسید. روی دکمه “ایجاد برچسب وب سایت برای ردیابی تبدیل” کلیک کنید.

Generate Twitter site tag

در صفحه بعدی ، کد برچسب وب سایت را مشاهده خواهید کرد. باید این کد را کپی کرده و در یک ویرایشگر متن مانند Notepad جایگذاری کنید.

Copy Twitter conversion tracking website tag

اکنون ، باید به قسمت مدیریت وب سایت وردپرس خود برگردید.

اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، پیش بروید و درج سرصفحه ها و پاورقی ها .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه تنظیمات »درج سرصفحه ها و پاورقی ها بروید. اکنون می توانید کد رهگیری تبدیل توییتر را در قسمت بدنه جایگذاری کنید.

Paste Twitter conversion tracking code

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

هنگامی که کد رهگیری تبدیل را با موفقیت نصب کردید ، می توانید گزارش ها را در صفحه پیگیری تبدیل در حساب Twitter Ads خود مشاهده کنید.

بهینه سازی نرخ تبدیل برای افزایش فروش h4>

هنگامی که ردیابی تبدیل ها را در وب سایت خود شروع کردید ، مرحله بعدی بهبود نرخ تبدیل است.

شگفت زده خواهید شد که چطور چیزهای کوچک می توانند تأثیر زیادی در کسب و کار شما بگذارند.

بهترین راه برای بهبود تبدیل های خود استفاده از OptinMonster است. این بهترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل در بازار است و به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید.

OptinMonster دارای ابزاری مانند پنجره های پنجره سبک ، تشک خوش آمدگویی تمام صفحه ، تایمر شمارش معکوس ، جعبه های کشویی و موارد دیگر.

OptinMonster campaigns

با هر ایمیل ادغام می شود خدمات بازاریابی و با همه سیستم عامل های تجارت الکترونیک محبوب کار می کند.

قوانین نمایش OptinMonster به شما امکان می دهد پیام های هدفمند را در زمان دقیق به مشتریان خود نشان دهید و آنها را وادار به تصمیم گیری در مورد خرید کنید.

OptinMonster popup preview

به عنوان مثال ، اگر متوجه شوید که مشتریان بدون انجام اقدامی از صفحه محصول خارج می شوند ، در صورت تمایل به خروج می توانید به آنها تخفیف دهید.

به همین ترتیب ، می توانید کمپین های حساس به زمان را برای ایجاد جلوه FOMO اجرا کنید و در جهت صحیح مشتریان قرار بگیرید.

برای نکات کاربردی بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی راه های بازیابی WooCommerce فروش سبد خرید رها شده .

امیدواریم این راهنما در راه اندازی پیگیری تبدیل در وردپرس به شما کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه ما را با بهترین خدمات تلفن تجارت و بهترین سازندگان صفحه کشیدن و رها کردن برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/wordpress-conversion-tracking-made-simple-a-step-by-step-guide/.

دیدگاهتان را بنویسید