پلاگین های وردپرس چیست؟ و چگونه کار می کنند؟

غالباً کاربران مبتدی از ما می پرسند پلاگین های وردپرس چیست و چگونه کار می کنند؟ افزونه ها بخش مهمی از اکوسیستم وردپرس هستند و برای ساخت وب سایت های عالی با استفاده از وردپرس ضروری هستند. در این راهنمای مبتدیان ، توضیح خواهیم داد که افزونه های وردپرس چیست و چگونه کار می کنند؟

What Are WordPress Plugins? How Do They Work?

افزونه های وردپرس چیست؟ h4>

افزونه های وردپرس برنامه هایی هستند که به شما امکان می دهند ویژگی ها و قابلیت های جدیدی را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. دقیقاً به همان روشی که برنامه ها برای تلفن هوشمند شما انجام می دهند.

New plugins directory page on WordPress.org

در حال حاضر بیش از 48000 افزونه رایگان در فهرست افزونه WordPress.org . هزاران وب سایت دیگر از وب سایت های شخص ثالث مانند Github در دسترس است.

علاوه بر این ، هزاران افزونه های برتر WordPress نیز وجود دارد که توسط توسعه دهندگان و شرکتهایی مانند خود ما به فروش می رسد.

در سال 2003 ، وردپرس به عنوان ابزاری ساده برای کمک به شما شروع به کار کرد یک وبلاگ راه اندازی کنید . در طول سالها ، این سیستم به طور عمده به لطف افزونه ها به یک سیستم قدرتمند مدیریت محتوای و چارچوب برنامه تبدیل شده است

افزونه های وردپرس چه کاری می توانند انجام دهند؟ h4>

افزونه های وردپرس برنامه های نرم افزاری کوچکی هستند که در بالای نرم افزار وردپرس ادغام و اجرا می شوند. این به شما امکان می دهد تقریباً هر نوع وب سایتی را با وردپرس (نه فقط بلاگ ها) ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، می توانید:

یک جمله معروف در انجمن وردپرس وجود دارد: “افزونه ای برای آن وجود دارد”.

مهم نیست که در سایت وردپرس خود چه کاری انجام دهید ، این امکان وجود دارد. اگر این ویژگی در وردپرس پیش فرض موجود نباشد ، مطمئناً افزونه ای برای آن موجود است.

افزونه های وردپرس برای سئو را بهبود بخشید ، افزایش عملکرد ، فرم های تماس را اضافه کنید ، دکمه های رسانه های اجتماعی ، گالری ایجاد کنید و موارد دیگر.

افزونه ها می توانند کوچک باشند و فقط یک ویژگی کوچک را ارائه می دهند (مانند افزودن تصویر به نوار کناری ).

یا می توانند بسیار بزرگ باشند و به عنوان سکوی شخصی خود نیز عمل کنند (مثال: افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس یا افزونه های عضویت در وردپرس ).

افزونه های غنی از ویژگی های دیگر می توانند افزونه های افزودنی مخصوص به خود را داشته باشند تا آنها را گسترش دهید درست مانند گسترش وردپرس.

پلاگین های وردپرس چگونه کار می کنند؟ h4>

وردپرس به نوعی نوشته شده است تا سایر توسعه دهندگان بتوانند کد اختصاصی خود را در آن اضافه کنند. افزونه WordPress API مجموعه ای قوی از قلاب ها و فیلترها را ارائه می دهد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد قابلیت های موجود در وردپرس را تغییر دهند یا قابلیت های جدیدی اضافه کنند.

وردپرس همچنین به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا داده ها را در پایگاه داده WordPress ذخیره کنند. افزونه ها می توانند از انواع محتوای وردپرس استفاده کنند ، طبقه بندی ها ، و زمینه های سفارشی که به کاربران امکان می دهد انواع مختلف محتوا نه فقط پست و صفحات.

هر افزونه وردپرس نصب شده در سایت شما در پایگاه داده وردپرس شما ثبت شده است. در هر زمان که بخواهید می توانید آنها را فعال و غیرفعال کنید.

Installed WordPress plugins

پس از هر بار بازدید ، وردپرس به پایگاه داده متصل می شود ، نرم افزار اصلی را بارگیری می کند و سپس افزونه های فعال شما را بارگیری می کند. تمام این کد بر روی سرور شما پردازش شده و سپس به مرورگر کاربر ارسال می شود.

چگونه پلاگین های وردپرس را پیدا کنیم و آنها را نصب کنیم؟ h4>

با مراجعه به WordPress.org پوشه افزونه می توانید افزونه های رایگان WordPress را پیدا کنید > یا می توانید آنها را مستقیماً از طریق وردپرس خود پیدا کنید منطقه مدیر a >

به سادگی به صفحه پلاگین ها »افزودن موارد جدید بروید و با تایپ کردن نام پلاگین یا عملکردی که می خواهید اضافه کنید جستجو کنید.

Searching for plugins from WordPress admin area

وردپرس در فهرست افزونه ها جستجو می کند و افزونه های موجود را در یک لیست نمایش می دهد. شما باید نتایج را بررسی کنید و روی دکمه install now در کنار افزونه ای که می خواهید نصب کنید کلیک کنید.

Reviewing and installing plugin from search results

با این حال ، نتایج جستجو در قسمت سرپرست وردپرس همیشه مفید نیستند زیرا فقط به افزونه های رایگان محدود می شوند. بیشتر مبتدیان به سختی می توانند تصمیم بگیرند که کدام افزونه برای این کار بهتر است.

روش دیگر جستجوی توصیه های پلاگین و آموزش ها در سایتهایی مانند WPBeginner.com است. ما یک بخش افزونه های WordPress دارید که می توانید بهترین پلاگین های WordPress را که به طور کامل در اختیار داریم پیدا کنید. آزمایش و بررسی شد.

همچنین می توانید افزونه های وردپرس را در انتخاب ویرایشگر ما از عنوان بهترین افزونه های وردپرس برای وب سایتهای تجاری یا پلاگینهایی را که در وب سایت خود استفاده می کنیم در طرح WPBeginner .

س FAالات متداول بیشتر در مورد پلاگین های وردپرس h4>

نمی توانم افزونه ها را در وبلاگ وردپرس خود مشاهده یا نصب کنم؟

احتمالاً شما از WordPress.com استفاده می کنید. فقط می توانید افزونه های وردپرس را در وب سایت های WordPress.org که خود میزبان هستند نصب کنید. به راهنمای ما در مورد تفاوت خود میزبان وردپرس مراجعه کنید. org در مقابل وبلاگ WordPress.com رایگان .

چند افزونه وردپرس زیاد است؟

یک تصور غلط در بین کاربران این است که افزونه های زیاد می توانند وب سایت آنها را کند کنند. هرگز افزونه های زیادی هستند که سرعت سایت شما را کم می کنند. این همیشه پلاگین هایی با کدگذاری ضعیف است که عملکرد را پایین می آورد. برای جزئیات بیشتر به راهنمای ما در چند افزونه وردپرس باید نصب کنید؟ .

آیا باید افزونه هایی را که با نسخه وردپرس امتحان نشده اند نصب کنم؟

گاهی اوقات نویسندگان افزونه های رایگان پرونده های افزونه خود را در هر نسخه جدید وردپرس به روز نمی کنند. به سادگی چون اگر کارساز باشد ، دیگر نیازی به به روزرسانی آن ندارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به مقاله ما در نصب افزونه هایی که با نسخه وردپرس شما آزمایش نشده اند .

چگونه می توان از بین افزونه های رایگان و پولی یکی را انتخاب کرد؟

هزاران افزونه رایگان وجود دارد و احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید یک افزونه رایگان پیدا کنید که عملکردی مشابه پلاگین پولی داشته باشد. اگر برای شما مفید است ، پس از آن استفاده کنید.

لطفاً به خاطر داشته باشید که افزونه های رایگان همانگونه که هستند ارائه می شوند ، بدون ضمانت و هیچ وعده پشتیبانی. نویسنده پلاگین می تواند در هر زمان که بخواهد کار با یک افزونه را متوقف کند.

اگر احساس می کنید به پشتیبانی زیادی احتیاج دارید و به روزرسانی منظم می خواهید ، افزونه های پولی کار بسیار بهتری در این زمینه انجام می دهند.

ما در همه وب سایت های خود از ترکیبی از افزونه های رایگان و غیر رایگان استفاده می کنیم.

چگونه می توانم از افزونه های رایگان وردپرس پشتیبانی بگیرم؟

افزونه های رایگان وردپرس بدون قول پشتیبانی ارائه می شوند. با این حال ، اکثر افزونه های خوب از طریق انجمن های رسمی پشتیبانی وردپرس پشتیبانی محدود محدودی را برای پلاگین های خود ارائه می دهند. به سادگی از صفحه افزونه بازدید کرده و روی برگه پشتیبانی کلیک کنید تا س tabال شما ارسال شود.

Getting support for free WordPress plugins

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، توصیه می کنیم نگاهی به راهنمای ما در نحوه درخواست صحیح پشتیبانی از وردپرس و دریافت آن .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بدانید پلاگین های وردپرس چیست و چگونه کار می کنند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای مبتدیان ما را در نحوه انتخاب بهترین افزونه وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/what-are-wordpress-plugins-how-do-they-work/.

دیدگاهتان را بنویسید