ویژگی های وردپرس برای iPad [تصاویر]

iPad جدید اپل درست مثل سایر محصولات اپل ، یک هیاهو ایجاد می کند. بیش از 700000 نسخه در یک روز فروخته شد. وردپرس نسخه جدیدی از برنامه خود را با نام WordPress for iPhone / iPad OS 2.4 اعلام کرد. این اولین نسخه از برنامه WordPress است که با iPad Apple سازگار است.

هیچ ویژگی جدیدی به این برنامه اضافه نشده است. این اولین بار بود که وردپرس بدون ویژگی های اضافی نسخه منتشر می کرد. تمام آنچه را که می توانید در وردپرس 2.3 برای iPhone انجام دهید ، می توانید از طریق iPad انجام دهید – اما با رابط کاربری طراحی شده برای استفاده از املاک و مستغلات بزرگ صفحه جدید.

با استفاده از این برنامه جدید و صفحه بزرگ iPad ، اکنون می توانید از صفحه کلید بزرگتر روی صفحه (یا استفاده از صفحه کلید خارجی) برای تایپ کردن پست های بزرگتر خود استفاده کنید. این مطمئناً نوشتن پستهای طولانی وبلاگ را بسیار آسان خواهد کرد. همچنین می توانید نظرات را تعدیل ، ویرایش یا پاسخ دهید. صفحه بزرگ به شما کمک می کند تا نظرات انبوه را به سرعت تعدیل کنید.

برچسب گذاری جغرافیایی نیز در این نسخه فعال است. در صورت تمایل می توانید به کاربران خود اجازه دهید پست از آنجا ارسال شود. اما این ویژگی فقط با نسخه 3G iPad کار می کند.

عکسهای صفحه h4>

iPad for WordPress

iPad for WordPress

iPad for WordPress

iPad for WordPress

iPad for WordPress

iPad for WordPress

آیا برای خود آیپد تهیه می کنید؟ در کامنت ها با ما در میان بگذارید وقتی نسخه 3G در اواخر آوریل منتشر شود ، iPad دریافت خواهیم کرد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/wordpress-for-ipad-features-screenshots/.

دیدگاهتان را بنویسید