ویدیو: دستی با Headway 3.0 Beta (واقعاً شگفت زده)

دیروز ، گرانت گریفیتس را از Headway در مورد جدیدترین نسخه بتا خود به ما گفت ، و او از ما خواست نگاهی بیندازیم. ما واقعاً از آنچه Headway در آن قرار دارد شگفت زده شده ایم. سیستم شبکه بسیار شگفت انگیز است. این کار واقعاً مبتدیان را قادر می سازد تا با استفاده از ویرایشگر بصری ، مضامین وردپرس سفارشی ایجاد کنند. یک فرآیند بدون کد واقعاً. همچنین یک API تم های قدرتمند کودک در کار وجود دارد که به توسعه دهندگان قالب کودک شخص ثالث اجازه می دهد قلاب های تصویری درون مضامین خود را ایجاد کنند ، بنابراین کاربران می توانند از یک تم کودک پیش ساخته استفاده کرده و آن را سفارشی کنند. سید را ببینید که با Headway 3.0 Beta بازی می کند.

مشترک شدن در WPBeginner

P.S. ساختار قیمت گذاری در حال حاضر در برنامه ابدی قرار دارد. ما به شدت توصیه می کنیم در حالی که می توانید پدربزرگ شوید زیرا آنها به مدل به روزرسانی / پشتیبانی سالانه منتقل می شوند.

برای دریافت 20٪ تخفیف بیشتر از کوپن “ wpbeginner ” استفاده کنید خرید بزرگراه.

به عنوان یادداشت ، تا گیج نشوید: هنوز همه دسترسی به بازی با Beta را ندارند. اگر گزینه شخصی را خریداری کنید ، دیگر توانایی دیدن این نسخه بتا را نخواهید داشت. نسخه بتا فقط برای خرید برنامه نویس محدود است. اما نسخه 3.0 در دسترس همه خواهد بود! این یک سرمایه گذاری فروخته شده برای آینده است.

اکنون پیشرفت کنید

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/video-hands-on-with-headway-3-0-beta-truly-amazed/.

دیدگاهتان را بنویسید