ویدئو: افزودن منوی دوم به قالب بیست ده وردپرس

موضوع Twenty Ten فقط با یک منوی پیش فرض همراه است که در عنوان موجود است. با این وجود موضوع به لطف استفاده از Register_nav_menus () همچنین از چندین منو پشتیبانی می کند. . در اینجا یک نکته سریع در مورد نحوه استفاده از این عملکرد و افزودن منوی دوم به موضوع Twenty Ten آورده شده است.

پخش صفحه را تماشا کنید h2>

Functions.php

فایل توابع.php را باز کرده و به دنبال موارد زیر بگردید:

 // این مضمون از wp_nav_menu () در یک مکان استفاده می کند. 

خط بعدی جایی است که می بینیم از menu_nav_men () استفاده می شود . همانطور که مشاهده می کنید این عملکرد یک آرایه را می پذیرد.

 Register_nav_menus (آرایه (
'اولیه' = & gt؛ __ ("پیمایش اولیه" ، "بیست") ،
)) ؛ 

اولیه: این یک کلید یا نام منو است ، این نام باید در آرایه منحصر به فرد باشد

__ ("پیمایش اولیه"): این قسمت اصلی کلید ، یا توصیف منو است

برای افزودن منوی دوم کافیست کلید دیگری (نام منو) اضافه کرده و مقداری را به آرایه اختصاص دهید (توضیحات را وارد کنید). در اینجا مثالی از شکل ظاهری آن هنگام افزودن منوی دوم وجود دارد:

Register_nav_menus (آرایه (
'اولیه' = & gt؛ __ ("پیمایش اولیه" ، "بیست") ،
'ثانویه' = & gt؛ __ ("ناوبری ثانویه" ، "بیست") ،
))

از این روش می توان در ایجاد تم های رایگان دیگر یا تم های کودک نیز استفاده کرد. اگر سوالی دارید ، در صورت تمایل در نظر بپرسید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/adding-a-second-menu-to-the-twenty-ten-theme/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35