وردپرس کجا تصاویر را در سایت شما ذخیره می کند؟

آیا فکر می کنید وردپرس تصاویر را در کجای وب سایت شما ذخیره می کند؟ بسیاری از کاربران مبتدی از ما پرسیده اند که وردپرس چگونه تصاویر را ذخیره می کند و برای ساماندهی موثرتر کتابخانه رسانه خود چه کاری می تواند انجام دهد. در این مقاله ، نحوه ذخیره تصاویر توسط وردپرس در سایت شما را توضیح خواهیم داد.

Where does WordPress store images on your site

وردپرس چگونه تصاویر را ذخیره می کند؟ h4>

وردپرس دارای یک سیستم داخلی برای مدیریت بارگذاری های رسانه ای شما مانند تصاویر ، فیلم ها ، موسیقی ، اسناد و غیره است. این سیستم به شما امکان می دهد پرونده ها را از کتابخانه رسانه وردپرس خود بارگذاری ، مدیریت ، ویرایش و حذف کنید.

Media Library view in WordPress admin area

به طور پیش فرض ، وردپرس تمام تصاویر و بارگذاری های رسانه ای شما را در پوشه / wp-content / uploads / در سرور شما ذخیره می کند. همه بارگذاری ها در پوشه های یک ماهه و یک ساله سازماندهی می شوند.

به عنوان مثال ، تمام پرونده های رسانه ای شما که در مارس 2016 بارگذاری شده اند در این موارد ذخیره می شوند:

/ wp-content / uploads / 2016/03 /

با اتصال به سایت وردپرس خود می توانید این پوشه ها را با استفاده از سرویس گیرنده FTP .

FTP view of uploads directory of a WordPress site

وردپرس همچنین اطلاعات مربوط به بارگذاری تصاویر شما را در پایگاه داده اضافه می کند. اطلاعات مربوط به بارگذاری های شما به عنوان پیوست نوع پست در زیر جدول پست ها.

Database entry for attachment post type as seen in phpMyAdmin

وقتی تصاویر را در پست ها / صفحات یا هر نوع پست سفارشی دیگری وارد می کنید ، وردپرس همچنین اطلاعات را در جدول متا پست ذخیره می کند.

وقتی تنظیم کنید تصویر برجسته که به عنوان عکس کوچک نیز شناخته می شود ، وردپرس این اطلاعات را به عنوان کلید متا _thumbnail_id ذخیره می کند و آنها را در جدول postmeta پایگاه داده خود ذخیره می کند.

Thumbnail ID meta key stored in postmeta table

حذف پرونده های خود از سرور با استفاده از FTP client آنها را از سرور شما حذف می کند ، اما آنها را از پایگاه داده WordPress حذف نخواهد کرد. این تصاویر همچنان در سایت وردپرس شما به عنوان تصاویر شکسته ظاهر می شوند.

به طور مشابه ، اگر منابع مربوط به بارگذاری تصاویر و رسانه های خود را از پایگاه داده حذف کنید ، وردپرس نمایش آنها را در کتابخانه رسانه متوقف می کند. حتی اگر تمام تصاویر شما دست نخورده و در سرور شما ذخیره شده باشد.

تغییر نحوه ذخیره تصاویر و آپلودهای رسانه توسط وردپرس h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس به شما امکان تغییر مکان بارگذاری از وردپرس را نمی دهد منطقه مدیر . تنها تغییری که می توانید ایجاد کنید غیرفعال کردن پوشه های ماه و سال با مراجعه به صفحه تنظیمات »رسانه است.

Organizing uploads in months and year based folders

به سادگی کادر کنار گزینه em بارگذاری های من را در پوشه های ماه و سال سازماندهی کنید ’ را بردارید و تغییرات خود را ذخیره کنید. وردپرس شروع به ذخیره سازی پرونده های شما به طور مستقیم در پوشه / wp-content / uploads / می کند.

کاربران پیشرفته وردپرس می توانند به جای مکان پیش فرض از یک فهرست بارگذاری سفارشی استفاده کنند. به راهنمای ما در مورد نحوه تغییر مکان بارگذاری پیش فرض رسانه در وردپرس .

سازماندهی تصاویر خود در وردپرس h4>

وردپرس به شما اجازه نمی دهد هنگام بارگذاری تصاویر از پوشه های سفارشی استفاده کنید. این امر باعث می شود تا کاربران نتوانند تصاویر خود را در یک ساختار مبتنی بر پوشه سازماندهی کنند.

با این حال ، می توانید از برچسب گذاری تصویر برای سازماندهی بارگذاری رسانه های وردپرس خود استفاده کنید. افزونه های گالری وردپرس مانند گالری Envira با آلبوم ها و برچسب های تصویر.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید وردپرس تصاویر را در سایت شما کجا ذخیره می کند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/where-does-wordpress-store-images-on-your-site/.

دیدگاهتان را بنویسید