وردپرس در مقابل متوسط ​​- کدام یک بهتر است؟ (مزایا و معایب)

کاربران اغلب از ما می پرسند که چرا باید بجای سایر خدمات وبلاگ نویسی رایگان مانند Blogger ، شبح ، Tumblr ، و غیره؟ Medium یک پلت فرم رایگان وبلاگ نویسی است که به سرعت در حال رشد است و به هر کسی اجازه می دهد داستان درست کند و فضای شخصی خود را در وب داشته باشد. در این مقاله ، ما WordPress vs Medium را با جوانب مثبت و منفی هر سیستم عامل مقایسه خواهیم کرد.

WordPress vs Medium - Which one is better?

مهم: لطفاً توجه داشته باشید که این مقایسه بین سایتهای WordPress.org خود میزبان و Medium است نه WordPress.com vs Medium. لطفاً راهنمای ما را در تفاوت بین WordPress.org خود میزبان در مقابل WordPress.com .

1 مالکیت محتوای شما h4>

Medium یک انجمن آنلاین رایگان است که در آن هر کسی می تواند داستان های خود را به اشتراک بگذارد. استفاده از آن آسان ، قابل اعتماد و دارای ویژگی های شبکه اجتماعی داخلی است.

با این حال ، شما Medium ندارید. این شرکت متعلق به “یک شرکت متوسط” است و آنها می توانند در هر زمان تصمیم بگیرند که آن را تعطیل کنند ، برنامه های جدید قیمت گذاری را اعلام کنند یا حساب شما را لغو کنند.

از طرف دیگر ، وردپرس به شما امکان می دهد محتوای خود را داشته باشید. از آنجا که وب سایت خود را میزبانی کنید ، کنترل کامل بر خود دارید داده ها و اینکه آنها را با چه کسانی به اشتراک می گذارید.

2. در حال تبدیل شدن به مارک شخصی خود h4>

Medium brand displayed on a Medium publication

وقتی از Medium استفاده می کنید ، نام تجاری آنها را به همراه داستان های خود تبلیغ می کنید. شما برای آن پول دریافت نمی کنید. اگر نویسنده مشهوری نیستید ، این احتمال وجود دارد که کاربران Medium حتی بدون اینکه نام شما را به خاطر بسپارند ، مطلبی را در Medium بخوانند.

Medium همچنین شبکه ای است که به معنای آن است که محتوای سایر نویسندگان اغلب به عنوان داستان های بعدی در زیر داستان شما نمایش داده می شوند. کاربران خود را برای خواندن مقالات توسط مارک ها و نویسندگان دیگر دور کنید.

در وردپرس ، شما کنترل کاملی بر نحوه تبلیغ برند خود دارید. با افزایش محبوبیت سایت ، شما به تنهایی تصمیم می گیرید که چگونه از محتوا و شناخت برند خود سود ببرید. مطالب و ایده های شما فقط با نام شما شناخته می شود.

از آنجا که تسلط کامل بر سایت وردپرس خود را دارید ، می توانید کارهای بسیار بیشتری را انجام دهید تا افزایش زمان کاربران در سایت شما .

3 امکانات طراحی h4>

Medium به شما امکان می دهد یک طرح برای انتشار خود انتخاب کنید. شما آرم ، رنگ پس زمینه یا تصویر خود را به عنوان اضافه می کنید. برای طرح می توانید طرح بندی مبتنی بر شبکه یا جریان را انتخاب کنید. استفاده از این ویرایشگر کشیدن و رها کردن بسیار آسان است و گزینه های شخصی سازی متعددی را ارائه می دهد.

با این وجود ، هنوز ظاهر انتشارات شما به انتخاب های موجود در Medium محدود می شود. شما نمی توانید طرح و طرح خود را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

از طرف دیگر ، هزاران مجانی و رایگان تم های وردپرس موجود است. این مضامین توسط متخصصان با طراحی های نوآورانه و گزینه های سفارشی سازی نامحدود طراحی شده اند.

WordPress themes offer unlimited design possibilities

وردپرس به شما امکان ساختن سایتی را می دهد که منحصر به فرد شما باشد. اگر می توانید کمی بیشتر هزینه کنید ، می توانید طراحان و توسعه دهندگان را برای ایجاد هر نوع وب سایت قابل تصور استخدام کنید.

4. آزادی حرکت h4>

Moving your blog

Medium به شما امکان می دهد داده های خود را در قالب HTML صادر کنید. این امر صادرات داده های خود را به سیستم عامل های دیگر مانند وردپرس دشوار می کند. پاسخ و پسندیدن مقالات شما قابل صادر نیست.

تنظیمات هدایت مجدد از Medium به WordPress تقریباً غیرممکن است. حتی اگر از یک دامنه سفارشی در Medium استفاده می کنید ، باز هم باید برای هر داستان در سیستم عامل جدید خود به صورت دستی یک تغییر مسیر دهید.

به عنوان یک پلت فرم منبع آزاد ، وردپرس به شما آزادی می دهد برای انتقال تمام مطالب خود با استفاده از افزونه های وارد کننده می توانید داده های خود را از وردپرس وارد یا صادر کنید.

همچنین می توانید کاربران و نظرات را وارد و صادر کنید. وردپرس همچنین دارای افزونه های پشتیبان که به شما امکان می دهد بازیابی و سایت خود را به یک میزبان جدید منتقل کنید یا حتی نام دامنه جدید .

5. گزینه های پشتیبانی h4>

Medium دارای مستندات گسترده و سیستم پشتیبانی مبتنی بر بلیط است. در حال حاضر ، پشتیبانی برای همه کاربران رایگان است. پاسخ ها توسط پرسنل متوسط ​​ارائه می شود و زمان پاسخ آنها به تعداد درخواست های پشتیبانی در انتظار بستگی دارد.

وردپرس یک پروژه جامعه محور است. بیش از 26٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تأمین می کند. پشتیبانی رایگان جامعه از طریق وب سایت WordPress.org در دسترس است. (مراجعه کنید به: چرا وردپرس رایگان است؟ )

WordPress.org support

جدا از آن ، پشتیبانی وردپرس را در تعداد بیشماری سیستم عامل شخص ثالث مانند StackExchange ، YouTube ، SitePoint و غیره خواهید یافت. به راهنمای ما در نحوه درخواست صحیح پشتیبانی از وردپرس و دریافت آن .

WPBeginner خود بزرگترین سایت منابع وردپرس برای مبتدیان است. ما صدها راهکار آموزشی ، فیلم ها و راهنماهای گام به گام برای ایجاد هر نوع وب سایت با وردپرس. راهنمای ما را در نحوه استفاده بیشتر از منابع رایگان WPBeginner .

6. امنیت h4>

Medium یک بستر کاملاً میزبانی شده است ، به این معنی که دیگر نگران نرم افزار نخواهید بود. محتوای شما توسط سرورهای متوسط ​​بسیار امن ارائه می شود. اطلاعات خصوصی شما با استفاده از اقدامات امنیتی استاندارد صنعت ، ایمن نگه داشته می شود.

وردپرس یک پلتفرم میزبان خود است. این بدان معنی است که شما مسئول ایمنی و امنیت وب سایت خود هستید. وردپرس به دلیل پاسخ سریع به مسائل امنیتی با بروزرسانی های فوری که به طور خودکار در میلیون ها سایت وردپرسی نصب می شود ، مشهور است.

WordPress security

در WPBeginner ، ما از Sucuri استفاده می کنیم تا از سایت خود در برابر حملات مخرب محافظت کنیم. نگاهی به نحوه Sucuri به ما کمک کرد 450،000 حمله را در مدت 3 ماه مسدود کنیم .

7. آینده h4>

Medium یک شرکت خصوصی متعلق به “A Medium Corporation” است. در حال حاضر ، این شرکت گزینه های کسب درآمد محدودی را دارد که با مشارکت با مارک های منتخب برای ناشران کمتری ارائه شده است. ما به طور قطعی نمی دانیم که آینده Medium چیست. این می تواند زنده بماند و درآمد کسب کند ، یا ممکن است مانند ده ها سرویس میزبانی محتوای رایگان دیگر قبل از آن از بین برود.

وردپرس یک پروژه منبع باز است که توسط جامعه ای متشکل از هزاران توسعه دهنده و کاربر مستقل مدیریت می شود. بنیاد وردپرس از آزادی های قانونی وردپرس محافظت می کند که اطمینان حاصل می کند پروژه حتی در صورت ترک توسعه دهندگان اصلی از پروژه نیز ادامه خواهد یافت.

بیش از 13 سال است که وجود دارد و به بزرگترین سیستم مدیریت محتوا در جهان تبدیل شده است. به راحتی می توان گفت که وردپرس برای سالهای آینده در دسترس خواهد بود.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در عنوان وردپرس کیست و وردپرس چگونه درآمد کسب می کند؟

برای شروع با وردپرس آماده هستید؟ راهنمای گام به گام ما را در نحوه راه اندازی وبلاگ وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند جوانب مثبت و منفی WordPress vs Medium را مقایسه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنماهای ما را در مشاهده کنید تصورات غلط رایج در مورد وردپرس و چرا وردپرس رایگان است؟

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/wordpress-vs-medium-which-one-is-better-pros-and-cons/.

دیدگاهتان را بنویسید