وردپرس خود را با 600 گزینه طراحی بدون کدگذاری در Catalyst سفارشی کنید

اغلب هنگام خرید تم وردپرس ، معمولاً با یک موضوع همراه است که دارای برخی موارد قابل تنظیم از طریق وردپرس است. برخی از ارائه دهندگان طرح زمینه مانند تغییر دادن اکنون با فروش تنوع رنگی متعدد با یک خرید تم ، نگاه خلاقانه ای به شما نشان می دهد ، بنابراین می توانید از یک موضوع (رنگ های مختلف) برای سایت های مختلف استفاده کنید. اما این هنوز کنترل زیادی به شما نمی دهد زیرا شما یک تم را با تغییرات رنگ از پیش تعریف شده دریافت می کنید. افرادی که در موضوع Catalyst حضور دارند جذابیتی کاملاً منحصر به فرد را برای کاربرانشان فراهم می کنند. هنگام خرید Catalyst ، 22 پوسته مختلف علاوه بر تم اصلی با قیمت فقط یک موضوع دریافت می کنید. اکنون این پوسته ها فراتر از تنوع رنگی هستند. در این مقاله ، ما به شما یک نمای کلی از Catalyst Theme ارائه می دهیم که از قبل با 600 گزینه بدون کدگذاری طراحی شده است که به شما امکان می دهد پوست خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

شما می توانید همه موارد را از سربرگ ، بسته بندی ، بدنه ، ناوبری ، محتوا ، نوار کناری ، ابزارک ها ، پودر سوخاری ، نویسنده و همه موارد تا پایین صفحه شخصی سازی کنید. در زیر نمونه ای از پنل سرپرست آورده شده است:

Catalyst Admin Screenshots

مشاهده همه عکسهای صفحه مدیر

فقط با داشتن این ویژگی ، تم Catalyst یک موضوع مناسب برای هر بازاریاب وابسته یا وبلاگ نویسی است که به فکر راه اندازی محصولات است. تقریباً می توانید صفحات فرود سفارشی و کل سایت ها را بدون دانستن نحوه کدگذاری ایجاد کنید. جدا از این ، شما همچنین ویژگی های جالب دیگری مانند: را دریافت می کنید

جامع ترین کنترل قلم ارائه شده در قالب WordPress!

Catalyst / a> Theme به طور کامل با Google Font Directory API ادغام شده است ، و گزینه های بیشتری را برای تایپوگرافی ایمن در وب در سایت های شما ایجاد می کند. گزینه کنترل قلم جهانی به همراه گزینه لغو سفارشی برای داشتن قلم های سفارشی فقط برای موارد خاص وجود دارد.

بهینه سازی کامل سئو

Catalyst تمام گزینه های SEO را که هر موضوعی نیاز دارد ، فراهم می کند. با این وجود توصیه می کنیم از افزونه SEO WordPress توسط Yoast استفاده کنید .

یک ابزار ساخت CSS سفارشی که کد سفارشی را برای شما می نویسد!

شما نگران نوشتن CSS نیستید ، فقط باید بدانید که چه می خواهید و نحوه کپی / چسباندن کد ایجاد شده به صورت خودکار از CSS Builder و در شیار مناسب در سایت خود. p >

تعدادی ویژگی دیگر وجود دارد که می توانید در وب سایت تم Catalyst .

در زیر نسخه های نمایشی برخی از پوسته های تم Catalyst وجود دارد

Catalyst Theme Demos

در عرض چند دقیقه می توانید پوستی از پوست خود ایجاد کنید.

تم Catalyst دارای دو بسته مجوز شخصی است که با قیمت 97 دلار و نسخه Developer با قیمت 174 دلار دریافت می شود. اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که می خواهد بدون نوشتن یک خط کد ، بتواند به راحتی ظاهر و حالت سایت خود را اصلاح کند ، تم کاتالیست برای شما مناسب است.

اکنون تم Catalyst را بخرید

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/customize-your-wordpress-with-600-no-coding-design-options-in-catalyst/.

دیدگاهتان را بنویسید