هیچ سنی برای شروع پروژه دیجیتالی خود در اینترنت وجود ندارد – مصاحبه با ماکسی مارتینز

سلام عمر ، خوشحالم که می توانم برای اولین بار به شما سلام کنم و فرصتی برای شنیدن مصاحبه خود (که قبلاً صحبتهای آنتونیو جی را می شنیدید) داشته باشید

به شما می گویم که در ملاقات آنتونیو در پایتخت فدرال (یا شهر بوینس آیرس) فرصتی برای ملاقات با ماسی داشتم. من این موضوع را روشن خواهم کرد زیرا بوینس آیرس نیز یکی از بزرگترین استانهای آرژانتین است)

گوش دادن به مصاحبه شما با ماکسی با س questionsالاتی که به استخوان (حتی تا استخوان) رفتند و غنی سازی را پیدا کردم (در واقع ، من از این نظر استفاده می کنم تا ماکسی متوجه شود که من نیز به دنبال او خواهم بود تا با او مصاحبه کنم)

من یک استاد هنرهای پلاستیکی هستم که از دانشکده هنرهای زیبا فارغ التحصیل شده ام – دانشگاه ملی لاپلاتا و سن ماکسی را به کودکان آموخته ام و تصدیق می کنم که مورد آنها بی نظیر است. پسرانی که در سن او در اینجا هستند در آرژانتین ، معمولاً ذهن خود را در جاهای دیگر دارند.

من یک بار جمله ای را خواندم: “هیچ کس جوانی شما را تحقیر نمی کند ، اما یک نمونه باشید (…)” و ماکسی حتی برای من در 41 سالگی نمونه و الهام بخشی است.

جوانی او (در واقع نوجوانی) طراوت و انگیزه نسل های جدید را به او می بخشد که جهان را متفاوت می بینند.

صحبت با آنتونیو جی. به او گفتم وقتی فکر کردم که به دنبال یک مربی باشم ، توانستم Franck Scipión را انتخاب کنم! (من آن را به عنوان مثال آوردم زیرا یکی از دوره های وی را انجام داده ام) با این حال ، ترجیح دادم به دنبال آنتونیو که 13 سال از من جوان تر است (فراتر از موفقیت او) به ظاهر جوان او علاقه مند باشم.

من سریع آموختم که امروز همه ما از همه بازخورد می گیریم و همانطور که در پایان مصاحبه گفتید ، پیش بینی می کنم اگر ماکسی پروژه خود را ادامه دهد ، پس از چند سال او یک معیار در بخش خواهد بود و در رویدادهای DNX برای جهان.

عمر من به شما مصاحبه را تبریک می گویم (مدت زمان برای من ایده آل است زیرا من می توانم در هنگام اتوبوس یا لحظه ای قبل از خواب به آن گوش دهم)

من از اینجا به بعد مصاحبه های شما را رعایت می کنم! من از شهر موربها ، گهواره قهرمانان (Estudiantes de La Plata) سلام صمیمانه ای برای شما ارسال می کنم ?

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/entrevista-maxi-martinez/

.

دیدگاهتان را بنویسید