چند بار سعی کرده اید که به تنهایی شکل بگیرید؟
من شخصاً ، بارها و بارها
نتایج؟
در مورد من … کاملاً پوچ است.
امروز می خواهم موضوعی مانند نوشتن متن را لمس کنم ، که بسیار جالب و ضروری است ، اما تاکنون در وبلاگ کم کاری کرده ام.
برای کسانی که کاملاً بی تجربه هستند ، نوشتن مطالب عبارت است از: تکنیک ها و استراتژی های نوشتن متون خود به روشی م moreثرتر و متمرکز بر دستیابی به نتایجی که می خواهید با هر کلمه ، هر عبارت یا هر عنوان بدست آورید.
من در این زمینه متخصص نیستم ، اما ایده یا نظریه ای دارم که می خواهم از طریق این تشبیه بین نوشتن (خوب) متن وب سایت شما و انجام تمرینات بدنی به شما انتقال دهم.
بیایید ببینیم آیا می توانم شما را در مورد مزایای آن متقاعد کنم ?
چه اتفاقی می افتد وقتی خودتان ورزش می کنید h2>
افرادی هستند که اراده زیادی دارند اما موارد زیر برای اکثر ما اتفاق می افتد.
ما می خواهیم فرم بدنی خود را بهبود بخشیم و می گوییم: “ من فردا ورزش را شروع می کنم “.
و منظور من این نیست که ما این کار را انجام نمی دهیم یا آن را ترک می کنیم ، بلکه این کار را اشتباه انجام می دهیم.
شما برای دویدن یا پیاده روی یک روال معمول تعیین می کنید ، در خانه برخی از تمرینات شخصی را که در YouTube دیده اید انجام می دهید … اما ترتیب و کنسرتی وجود ندارد.
ما آموزش لازم برای دانستن نداریم:
- کدام تمرینات صحیح است
- کدام یک برای بدن ما بهترین هستند
- چه تعداد تکرار باید انجام دهیم
- برای چه مدت
- نحوه بهینه سازی هر تمرین
به همین دلیل هفته ها و ماه ها می گذرد … و ما تقریباً یکسان به نظر می رسیم.
اکنون ، اگر مربی شخصی داشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
این شخص می داند چه کاری انجام دهد.
این می تواند فرم جسمی فعلی شما را ارزیابی کرده و متابولیسم و فیزیوژنومی شما را ارزیابی کند.
از آنجا تمرینات خاصی را شروع کنید که واقعاً باعث می شود در زمان و روش مناسب به نتایج خوبی برسید.
این برای من با نوشتن متن اتفاق می افتد و این همان چیزی است که می خواستم برای شما توضیح دهم.
ما ، بدون داشتن دانش در مورد این موضوع ، می توانیم “چیزی را بهتر از چیز دیگر بگوییم” حدس بزنیم ، اما مطمئناً با کمک حرفه ای نتایج و مزایا بسیار متفاوت خواهد بود.
من چند سال است که خودم متن خود را برای وب سایتم می نویسم و می توانم آن را ببینم.
من می دانم که با تمرین آن پیشرفت می کند ، اما در پایان یک اتفاق می افتد.
متداول ترین مورد این است که متن های خود را “همانطور که در مورد خود می اندیشیم” بنویسیم ، یعنی اینکه چگونه می خواهیم یک جمله خاص را بخوانیم.
و لازم نیست دیدگاه ما “ایده آل اکثریت” باشد.
یک نویسنده حرفه ای برای کمک به شما در نوشتن هر عنوان ، هر جمله ، هر شعار به گونه ای آماده می شود که ثابت شود (زیرا آزمایشات قبلاً با بسیاری از وب سایت ها انجام شده است) که کلمات و فرمول های خاصی وجود دارد که بهتر از سایرین کار می کنند.
و همچنین ، با یک اشاره گر لیزری برای نوع ایده آل مشتری خود تمرکز کنید.
چرا داشتن متن مناسب در وب سایت خود بسیار مهم است؟ h3>
اساساً به این دلیل است که این کار “اغوای” خوانندگان شما (از نظر استعاره) است.
و نه ، گفتن مطالب به این روش یا روش دیگر یکسان نیست.
اگر می خواهید شخصی با شما به شام بیاید ، بیایید مثالی از “اغوا” را بزنیم.
گفتن یکسان نیست:
« بیایید امشب به شام برویم. » (پاسخ maybe. شاید بله ، شاید نه … نمی دانم.)
مثلاً چه بگویم:
« گرسنه اید؟ من شما را به خوردن یک ماکارونی نفیس برای صرف شام در بهترین رستوران ایتالیایی در شهر دعوت می کنم. »(پاسخ: چه ساعتی ملاقات می کنیم؟)
من فکر می کنم قابل درک است ، درست است؟
4 نکته ای که می توانم در مورد نوشتن متن به شما ارائه دهم تا برخی از مفاهیم اساسی را داشته باشید h2>
همانطور که در ابتدا گفتم ، من در زمینه کپی کردن متخصص نیستم.
اکنون ، من از سال 2013 در وبلاگم بوده ام و نتیجه گیری هایی انجام داده ام.
خوب برای تمرین و تجربه ، خوب برای چیزهایی که من از کسانی که در این مورد می دانند یاد گرفته ام.
چهار نکته فوق العاده اساسی من این موارد هستند:
- همیشه در مورد “شما” صحبت کنید ، هرگز در مورد شما (کلاسیک) صحبت کنید.
- بر منافع خواننده و نه ویژگی های فنی تمرکز کنید.
- خلاصه باشید: در اینجا کوتاه اگر خوب باشد ، دو برابر خوب است ?
- سعی کنید منفی صحبت نکنید ، بهتر است خود را مثبت بیان کنید.
مثالی از این نکته آخر.
“نه” در بسیاری از پیام ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، من اولین بار است ، زیرا می دانیم که تأکید بر “درد” در امور بازاریابی م worksثر است.
منظور من از درد مشکل یا نیازی است که فرد دارد.
اکنون ، بارها شاهد خواهیم دید که چیزی شبیه به این نوشته شده است:
« اگر نتایج دلخواه خود را دریافت نکردید و مشاهده کردید که پروژه شما پیشرفت نمی کند ، در وبلاگ من مشترک شوید. ”
شناخته شده است که در سطح روانشناختی برای خواننده ، می تواند با خواندن آن “منفی” رد شود.
بهتر است آنرا اینگونه بیان کنید:
« مشترک شوید تا نتایج مورد نظر خود را بدست آورید و پروژه خود را همانطور که شایسته است پیشرفت کند”.
این فقط یک مثال است ، مطمئناً بهترین عبارت در جهان نیست ، اما قابل درک است
آغوش!
منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/copywriting-rosa-morel/.