نوشتن متن چه نسبتی با ورزش بدنی و شکل گرفتن دارد؟

چند بار سعی کرده اید که به تنهایی شکل بگیرید؟

من شخصاً ، بارها و بارها

نتایج؟

در مورد من … کاملاً پوچ است.

امروز می خواهم موضوعی مانند نوشتن متن را لمس کنم ، که بسیار جالب و ضروری است ، اما تاکنون در وبلاگ کم کاری کرده ام.

برای کسانی که کاملاً بی تجربه هستند ، نوشتن مطالب عبارت است از: تکنیک ها و استراتژی های نوشتن متون خود به روشی م moreثرتر و متمرکز بر دستیابی به نتایجی که می خواهید با هر کلمه ، هر عبارت یا هر عنوان بدست آورید.

من در این زمینه متخصص نیستم ، اما ایده یا نظریه ای دارم که می خواهم از طریق این تشبیه بین نوشتن (خوب) متن وب سایت شما و انجام تمرینات بدنی به شما انتقال دهم.

بیایید ببینیم آیا می توانم شما را در مورد مزایای آن متقاعد کنم 😉

copywriting-ejercicio-rosa-morel

چه اتفاقی می افتد وقتی خودتان ورزش می کنید h2>

افرادی هستند که اراده زیادی دارند اما موارد زیر برای اکثر ما اتفاق می افتد.

ما می خواهیم فرم بدنی خود را بهبود بخشیم و می گوییم: “ من فردا ورزش را شروع می کنم “.

و منظور من این نیست که ما این کار را انجام نمی دهیم یا آن را ترک می کنیم ، بلکه این کار را اشتباه انجام می دهیم.

شما برای دویدن یا پیاده روی یک روال معمول تعیین می کنید ، در خانه برخی از تمرینات شخصی را که در YouTube دیده اید انجام می دهید … اما ترتیب و کنسرتی وجود ندارد.

ما آموزش لازم برای دانستن نداریم:

  • کدام تمرینات صحیح است
  • کدام یک برای بدن ما بهترین هستند
  • چه تعداد تکرار باید انجام دهیم
  • برای چه مدت
  • نحوه بهینه سازی هر تمرین

به همین دلیل هفته ها و ماه ها می گذرد … و ما تقریباً یکسان به نظر می رسیم.

اکنون ، اگر مربی شخصی داشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟

این شخص می داند چه کاری انجام دهد.

این می تواند فرم جسمی فعلی شما را ارزیابی کرده و متابولیسم و ​​فیزیوژنومی شما را ارزیابی کند.

از آنجا تمرینات خاصی را شروع کنید که واقعاً باعث می شود در زمان و روش مناسب به نتایج خوبی برسید.

این برای من با نوشتن متن اتفاق می افتد و این همان چیزی است که می خواستم برای شما توضیح دهم.

ما ، بدون داشتن دانش در مورد این موضوع ، می توانیم “چیزی را بهتر از چیز دیگر بگوییم” حدس بزنیم ، اما مطمئناً با کمک حرفه ای نتایج و مزایا بسیار متفاوت خواهد بود.

من چند سال است که خودم متن خود را برای وب سایتم می نویسم و ​​می توانم آن را ببینم.

من می دانم که با تمرین آن پیشرفت می کند ، اما در پایان یک اتفاق می افتد.

متداول ترین مورد این است که متن های خود را “همانطور که در مورد خود می اندیشیم” بنویسیم ، یعنی اینکه چگونه می خواهیم یک جمله خاص را بخوانیم.

و لازم نیست دیدگاه ما “ایده آل اکثریت” باشد.

یک نویسنده حرفه ای برای کمک به شما در نوشتن هر عنوان ، هر جمله ، هر شعار به گونه ای آماده می شود که ثابت شود (زیرا آزمایشات قبلاً با بسیاری از وب سایت ها انجام شده است) که کلمات و فرمول های خاصی وجود دارد که بهتر از سایرین کار می کنند.

و همچنین ، با یک اشاره گر لیزری برای نوع ایده آل مشتری خود تمرکز کنید.

چرا داشتن متن مناسب در وب سایت خود بسیار مهم است؟ h3>

اساساً به این دلیل است که این کار “اغوای” خوانندگان شما (از نظر استعاره) است.

و نه ، گفتن مطالب به این روش یا روش دیگر یکسان نیست.

اگر می خواهید شخصی با شما به شام ​​بیاید ، بیایید مثالی از “اغوا” را بزنیم.

گفتن یکسان نیست:

« بیایید امشب به شام ​​برویم. » (پاسخ maybe. شاید بله ، شاید نه … نمی دانم.)

مثلاً چه بگویم:

« گرسنه اید؟ من شما را به خوردن یک ماکارونی نفیس برای صرف شام در بهترین رستوران ایتالیایی در شهر دعوت می کنم. »(پاسخ: چه ساعتی ملاقات می کنیم؟)

من فکر می کنم قابل درک است ، درست است؟

4 نکته ای که می توانم در مورد نوشتن متن به شما ارائه دهم تا برخی از مفاهیم اساسی را داشته باشید h2>

همانطور که در ابتدا گفتم ، من در زمینه کپی کردن متخصص نیستم.

اکنون ، من از سال 2013 در وبلاگم بوده ام و نتیجه گیری هایی انجام داده ام.

خوب برای تمرین و تجربه ، خوب برای چیزهایی که من از کسانی که در این مورد می دانند یاد گرفته ام.

چهار نکته فوق العاده اساسی من این موارد هستند:

  1. همیشه در مورد “شما” صحبت کنید ، هرگز در مورد شما (کلاسیک) صحبت کنید.
  2. بر منافع خواننده و نه ویژگی های فنی تمرکز کنید.
  3. خلاصه باشید: در اینجا کوتاه اگر خوب باشد ، دو برابر خوب است 😉
  4. سعی کنید منفی صحبت نکنید ، بهتر است خود را مثبت بیان کنید.

مثالی از این نکته آخر.

“نه” در بسیاری از پیام ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، من اولین بار است ، زیرا می دانیم که تأکید بر “درد” در امور بازاریابی م worksثر است.

منظور من از درد مشکل یا نیازی است که فرد دارد.

اکنون ، بارها شاهد خواهیم دید که چیزی شبیه به این نوشته شده است:

« اگر نتایج دلخواه خود را دریافت نکردید و مشاهده کردید که پروژه شما پیشرفت نمی کند ، در وبلاگ من مشترک شوید. ”

شناخته شده است که در سطح روانشناختی برای خواننده ، می تواند با خواندن آن “منفی” رد شود.

بهتر است آنرا اینگونه بیان کنید:

« مشترک شوید تا نتایج مورد نظر خود را بدست آورید و پروژه خود را همانطور که شایسته است پیشرفت کند”.

این فقط یک مثال است ، مطمئناً بهترین عبارت در جهان نیست ، اما قابل درک است

آغوش!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/copywriting-rosa-morel/.

دیدگاهتان را بنویسید