نحوه یافتن و درج تصاویر دارای مجوز Creative Commons در وردپرس

یافتن تصاویر برای پست های وبلاگ چالشی است که هر وبلاگ نویسی باید با آن روبرو شود. پیش از این ، ما برخی از منابع مورد علاقه خود را در تصاویر رایگان حق امتیاز پیدا کنید . یکی از منابع جستجوی عوام خلاق است که از Flickr ، یکی از بزرگترین منابع تصاویر دارای مجوز عوام خلاق استفاده می کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه پیدا کردن و درج تصاویر دارای مجوز عوام خلاق در وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین WP Inject . پس از نصب ، باید به تنظیمات »WP تزریق بروید و تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.

Configuring WP Inject Flickr search settings

WP Inject به شما امکان می دهد در سایت عظیم Flickr برای تصاویر دارای مجوز عوام خلاق که می توانید در پست های خود استفاده کنید ، جستجو کنید. با این حال ، انواع مختلفی از مجوزها وجود دارد. برخی به شما اجازه می دهند از تصاویر فقط در سایت های غیر تجاری استفاده کنید و برخی به شما اجازه استفاده حتی در سایت های تجاری را می دهند. در اکثر مجوزها لازم است که به خالق اصلی اثر نسبت دهید. در صفحه تنظیمات افزونه ، باید مجوزی را انتخاب کنید که می خواهید برای جستجوهای تصویر خود استفاده کنید.

پس از آن ، کادر کنار گزینه “ذخیره تصاویر در سرور” را علامت بزنید. اگر این کادر را علامت نزنید ، وب سایت شما تصاویر را از Flickr بارگیری می کند. این باعث کاهش سرعت صفحه شما می شود که برای سئو سایت شما مناسب نیست. اگر سایت نسبتاً شلوغی دارید ، توصیه می کنیم از عنوان راه حل CDN برای ارائه تصاویر در سایت شما.

بقیه گزینه های موجود در صفحه کاملاً خود توضیحی هستند. پس از رضایت از تنظیمات ، برای ذخیره تغییرات بر روی دکمه ذخیره همه تنظیمات کلیک کنید.

اکنون شما برای افزودن تصاویر از Flickr آماده هستید. یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. در صفحه ویرایشگر پست ، جعبه متا WP Inject را درست در زیر ویرایشگر پست مشاهده خواهید کرد. برای جستجوی تصاویر از این کادر استفاده کنید. در Flickr تصاویری را که با شرایط صدور مجوز شما مطابقت دارند جستجو می کند و نتایج را نشان می دهد. پس از یافتن تصویری که دوست دارید ، بر روی تصویر کلیک کنید و اندازه فایلی را که می خواهید در پست خود اضافه کنید انتخاب کنید.

Searching Flickr directly from WordPress

این همه ، افزونه اکنون تصویر را به پست شما اضافه کرده و در کتابخانه رسانه بارگذاری می کند. همچنین یک پیوند انتساب اضافه خواهد شد. اگر مجوز تصویر به آن نیازی ندارد ، می توانید پیوند انتساب را حذف کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تصاویر دارای مجوز عوام خلاق را مستقیماً از ویرایشگر پست در وردپرس پیدا و اضافه کنید.

اگر مقاله را دوست داشتید ، در توییتر با ما همراه باشید > و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-find-and-insert-creative-commons-licensed-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید