نحوه یافتن و حذف کد کوتاه استفاده نشده از پست های وردپرس

کد کوتاه عالی است ، اما همیشه بهترین راه نیست. یک عیب استفاده از یک افزونه یا طرح زمینه که به کد کوتاه متکی است. شما یک موضوع را تغییر دهید یا پلاگین را غیرفعال کنید ، آنها برچسب های کد shord را در پست های شما باقی می گذارند که برای خوانندگان شما عجیب به نظر می رسد. در این مقاله ، ما نحوه یافتن و حذف کد کوتاه استفاده نشده از پست ها و صفحات وردپرس شما را نشان خواهیم داد.

آیا کد کوتاه بد است؟ h4>

نه ، کاملاً نه. کد کوتاه بد نیست ، اما استفاده بیش از حد از آن می تواند مشکل ساز شود. به عنوان مثال ، ما از Compact استفاده می کنیم پلاگین Archives که کد کوتاه و برچسب الگو را ارائه می دهد. ما کد کوتاه را فقط در صفحه بایگانی ها صفحه خود داریم ، بنابراین اگر همیشه آن افزونه را غیرفعال کنید ، فقط یک صفحه وجود دارد که ما باید کد کوتاه را از آن حذف کنیم.

از طرف دیگر ، پلاگین ها و تم هایی وجود دارد که کد کوتاه را برای ایجاد عناصر سبک مشترک مانند دکمه ها ، جداول ، ستون ها و غیره ارائه می دهد. برخی > پلاگین های مدیریت تبلیغات نیز از کد کوتاه استفاده می کنند. حال اگر کاربری از این کد کوتاه در بسیاری از پست ها استفاده کرده باشد ، حذف کد کوتاه از همه پست ها و صفحات برای کاربر بسیار دشوار می شود.

به همین دلیل است که ما به کاربران خود توصیه می کنیم که به تم ها یا افزونه هایی که شما را ملزم به اضافه کردن کد کوتاه در بسیاری از پست ها می کنند ، اعتماد نکنند. همیشه باید سعی کنید اگر می توانید جایگزین بهتری پیدا کنید ، یا با نویسنده طرح زمینه یا پلاگین تماس بگیرید. آنها ممکن است روش بهتری برای بدست آوردن همان عملکرد بدون استفاده از کد کوتاه زیاد در پست ها یا صفحات به شما بگویند.

برای کسانی که هنوز تعجب نمی کنند ، اگر کد کوتاه غیرفعال در سایت خود دارید ، در قسمت میانی محتوای شما اینگونه به نظر می رسد:

[کد کوتاه تصادفی]

برای حذف کد کوتاه استفاده نشده از پست ها و صفحات خود ، ابتدا باید آنها را پیدا کنید.

یافتن همه پست های حاوی کد کوتاه خاص h4>

برای یافتن کد کوتاه درون محتوای پست ، ساده ترین روش را امتحان خواهیم کرد. به سادگی کد زیر را در یک plugin-specific site یا تم خود فایل Functions.php :

عملکرد wpb_find_shortcode ($ atts ، $ content = null) {
ob_start ()؛
عصاره (کد کوتاه_اتس (آرایه (
'find' => "،
) ، $ atts)) ؛

$ string = $ atts ['find']؛

$ args = آرایه (
's' => $ string ،
)

$ the_query = WP_Query جدید ($ args) ؛

if ($ the_query-> have_posts ()) {
        echo '

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-find-and-remove-unused-shortcodes-from-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید