نحوه کپی کردن فایل های تم از صفحه مدیریت وردپرس

آیا تا به حال در سایت مشتری ای کار کرده اید که حاضر به ارائه FTP به شما نباشد؟ سخت ترین قسمت در مورد آن این است که شما نمی توانید پرونده های الگوی جدید ایجاد کنید و همچنین نمی توانید یک پرونده الگوی موجود را کپی کنید. در این مقاله ، ما افزونه ای را با شما به اشتراک می گذاریم که به نویسندگان قالب اجازه می دهد تا یک فایل الگوی موجود را از صفحه مدیریت وردپرس شبیه سازی کنند. با این کار مجبور نیستید پرونده های جدید را از طریق FTP بارگیری ، تغییر نام دهید و بارگذاری مجدد کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه تکثیر پرونده تم .

هنگامی که آن را فعال کردید ، باید به تب بروید: شکل ظاهری »افزودن الگوی صفحه

Theme File Duplicator Admin Preview

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، باید فایل الگویی را برای کپی انتخاب کنید و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک نام پرونده جدید اختصاص دهید. این افزونه ویژگی شسته و رفته دیگری دارد که به شما امکان می دهد نام الگوی خود را اضافه کنید. می توانید آن کادر را علامت بزنید و نام الگو را مشخص کنید. نام الگو به شما امکان می دهد الگوی صفحه سفارشی .

تنها نکته منفی این پلاگین این است که با مضامین کودک کاملا سازگار نیست. اگر از طرح زمینه کودک استفاده می کنید ، پرونده طرح زمینه جدید در طرح زمینه والدین اضافه می شود (که ایده آل نیست).

اگر به دنبال راهی برای شبیه سازی یک فایل الگوی موجود از قسمت سرپرست وردپرس بودید ، باید افزونه قالب فایل تم .

این پست توسط Next Day Flyers برای شما آورده شده است ، چاپگر آنلاین با رنگ > چاپ کارت قفسه با سرعت چرخش سریع.

“>

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-duplicate-theme-files-from-wordpress-admin-panel/.

دیدگاهتان را بنویسید