نحوه پیگیری 404 صفحه و هدایت مجدد آنها در وردپرس

اگر نمی دانید با پیوندهای خود چه کاری انجام دهید ، انتقال وب سایت خود از یک مکان به مکان دیگر می تواند یک چالش باشد. همین اواخر ما در مورد چگونگی به روز رسانی URL های خود با استفاده از عنوان پلاگین Velvet Blues برای وردپرس . اما اگر افراد سعی کنند از طریق URL قدیمی شما به صفحه ای در سایت شما دسترسی پیدا کنند ، چه می کنید؟ امروز قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه URL های خراب را به URL جدید خود هدایت کنید. بهترین قسمت این است که شما لازم نیست چیزی در مورد پرونده .htaccess خود بدانید. تغییر مسیر یک افزونه وردپرس است که 301 تغییر مسیر را مدیریت می کند ، خطاهای 404 را پیگیری می کند و به طور کلی هرگونه سستی سایت را مرتب می کند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید اینست که نصب و فعال کنید افزونه تغییر مسیر . پس از فعال سازی ، برای تنظیم هدایت های خود به ابزارها »تغییر مسیر بروید.

Adding a new redirect in WordPress with Redirection plugin

در بخش Add new redirect به سادگی URL قدیمی را که 404 را نشان می دهد و URL جدیدی را که کاربران به آنجا هدایت می شوند اضافه کنید.

برای مبتدیان ، این صفحه ساده می تواند گیج کننده به نظر برسد. بگذارید توضیح دهیم. لیست کشویی مسابقه چند گزینه دارد. فقط URL ، URL و ارجاع دهنده ، URL و کاربر استفاده کننده ، و URL و وضعیت ورود به سیستم.

در بیشتر موارد ، شما می خواهید از URL و معرف استفاده کنید. عمدتا به این دلیل که اگر تعداد 404 درخواست برای یک صفحه خاص را مشاهده می کنید ، این کاربران نیستند که URL شما را در آن تایپ می کنند. باید کسی باشد که به آن لینک می دهد.

بنابراین اکنون هر زمان که شخص دیگری به URL خراب (یا پستی که شما منتقل کرده اید) پیوند دهد ، به طور خودکار وی را به مکان جدید هدایت می کند. بنابراین از گزینه URL و Referrer برای آن استفاده کنید.

عملکرد شما باید همیشه به URL هدایت شود ، مگر اینکه بدانید چه کاری انجام می دهید.

بعد از وارد کردن این اطلاعات ، “افزودن تغییر مسیر” را فشار دهید. برای آزمایش به URL جدید بروید و مطمئن شوید که کار می کند.

افزونه Redirection همچنین امکان ردیابی 404 را نیز دارد. به سادگی بر روی پیوند 404s در بالا کلیک کنید و پلاگین از زمان نصب افزونه خطاهای 404 اخیر در سایت شما را نشان می دهد.

Track 404 errors in WordPress with Redirection plugin

می توانید مواردی را بررسی کرده و تعیین کنید که در مورد آنها چه کاری انجام دهید. به عنوان مثال ، ممکن است شخصی در حال پیوند به پست قدیمی شما باشد که دیگر آن را ندارید. می توانید آن ها را به مکان دیگری هدایت کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی پیوند “افزودن تغییر مسیر” در زیر تاریخ ورود به سیستم آن کلیک کنید.

این گزارش ها همچنین نحوه تلاش افراد برای حمله به سایت شما را نشان می دهد. ما تعداد 404 پرسش از ربات هایی دریافت می کنیم که سعی می کنند تک تک مضامین را با عفونت timthumb امتحان کنند. به امید اینکه چیزی پیدا کنند (پیدا نخواهند کرد). اما دیدن همه IP هایی که همه چیز را امتحان می کنند جالب است.

این افزونه همچنین تغییر مسیر ارسالهای اصلاح شده شما را انجام می دهد. اگر URL پست خود را اصلاح کرده باشید ، این افزونه هدایت خودکار را تنظیم می کند. این پلاگین یکی از افزونه هایی است که برای هر وبلاگ نویسی جدی باید داشته باشد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا نحوه ردیابی 404 صفحه و هدایت مجدد آنها در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه رفع پست های وردپرس برای بازگشت خطای 404 .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-track-404-pages-and-redirect-them-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید