نحوه پیگیری معیارهای اجتماعی برای هر پست در داشبورد وردپرس

همانطور که می دانید دو هفته پیش ، جدیدترین سایت خود را راه اندازی کردیم فهرست 25 . کل استراتژی بازاریابی ما به شبکه های اجتماعی متکی است. هر پست در سایت دارای قابلیت ویروسی است ، اما ما به یک مکان نیاز داشتیم تا ببینیم کدام شبکه های اجتماعی بهترین عملکرد را برای ما دارند. یک صفحه که به سادگی معیارهای اجتماعی هر پست را در کنار هم به ما نشان می دهد. می توانید گزارش های سفارشی فانتزی را در Google Analytics ، اما ما نمی خواستیم چیزها را بیش از حد پیچیده کنیم. خوشبختانه افزونه ای وجود دارد که همه این کارها را از داشبورد وردپرس انجام می دهد. در این مقاله ، ما به شما نحوه ردیابی معیارهای اجتماعی برای هر پست در داشبورد وردپرس خود را نشان خواهیم داد. به شما این امکان را می دهد که وبلاگ خود را در سایت های برجسته شبکه های اجتماعی مشاهده کنید ، اما همچنین به شما امکان می دهد درک بهتری از آنچه کاربران شما دوست دارند ، داشته باشید. برای ایجاد محتوای حتی بهتر در سایت خود می توانید از این معیارها استفاده کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه ای به نام معیارهای اجتماعی . پس از نصب ، یک زبانه منوی جدید درست در زیر داشبورد به نام معیارهای اجتماعی اضافه می شود.

Social Metrics Dashboard

اینجا جایی است که می توانید میزان عملکرد هر یک از پست های خود را در سایت های معروف معیار اجتماعی مشاهده کنید. به جای اینکه به طور جداگانه به هر پست بروید ، این یک ایده به شما می دهد. به عنوان مثال یکی از پست های ما در List25 64000 بازدید از Stumbleupon داشته است. یکی دیگر 24،000 بازدید کرد. این به ما اجازه می دهد تا بهتر مقاله های آینده خود را تهیه کنیم.

اکنون به دلیل اینکه لیست 25 یک سایت جدید است ، مشاهده همه مقالات محبوب آسان تر است. در سایتی که مقالات زیادی مانند WPBeginner دارد ، ما به مکانی برای مرتب سازی همه مقاله ها در یک زمان و زمان بارگذاری سریعتر نیاز داشتیم. ما جلوتر رفتیم و نسخه PRO معیارهای اجتماعی .

نسخه Pro به ما امکان می دهد داده های بی درنگ را از شبکه های رسانه های اجتماعی دریافت کنیم. ما می توانیم پست ها ، صفحات یا هر نوع پست سفارشی دیگری را که می خواهیم ردیابی کنیم. از همه مهمتر ، به ما امکان مرتب سازی بر اساس محبوب ترین ها در هر شبکه اجتماعی را می دهد. نکته آخر اینکه به ما اجازه می دهد داده های خود را به صفحه گسترده صادر کنیم و تجزیه و تحلیل بهتر را انجام دهیم.

در حال حاضر این افزونه شبکه های اجتماعی قدیمی مانند Buzz را اضافه می کند که می توانیم از شر آنها خلاص شویم. برای WPBeginner ، ما از Digg یا Buzz استفاده نمی کنیم. بنابراین با خلاص شدن از شر این دو شبکه اجتماعی ، درهم و برهمی را مرتب کردیم و آن را به همان شکلی که می خواستیم سازمان دادیم

به طور معمول نسخه PRO 69.90 دلار هزینه دارد ، اما اگر از کوپن wpbeginner30 استفاده می کنید ، شما می توانید 30 دلار از محصول دریافت کنید.

30 روز ضمانت استرداد پول وجود دارد. به همین دلیل است که ما در وهله اول نسخه PRO را امتحان کرده ایم. بنابراین می توانید حرف ما را قبول کنید یا خودتان آن را امتحان کنید. اگر دوست ندارید ، می توانید پول خود را پس بگیرید.

اکنون Social Metrics PRO را دریافت کنید

یا

اکنون نسخه رایگان معیارهای اجتماعی را دریافت کنید

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-track-social-metrics-for-each-post-in-wordpress-dashboard/.

دیدگاهتان را بنویسید