نحوه ویرایش متن در وردپرس

آیا شما همیشه می خواهید برخی از متن ها را در پست های وبلاگ وردپرس خود اصلاح کنید؟ Redaction اصطلاحی است که برای ویرایش متن با سیاه نمایی قسمتهای حساس آن به کار می رود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه متن را در وردپرس تغییر دهید و به کاربر نشان دهید که برخی از متن ها تغییر داده شده اند اما متن را رها نکرده اند.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Text Redacted Guerilla. افزونه خارج از جعبه کار می کند و تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

به سادگی یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. متن مورد نظر برای حذف مجدد را حذف کنید و آن را با این کد کوتاه جایگزین کنید:

برگزیده شده

اکنون هنگام پیش نمایش پست ، متوجه خواهید شد که فضای سیاه شده برای نشان دادن متن ویرایش شده اضافه شده است.

Redacted text blocks in WordPress post

اندازه پیش فرض منطقه سیاه شده شش فضای کاراکتر است. اگر به جعبه متن بزرگتر احتیاج دارید ، می توانید از کد کوتاه مانند این استفاده کنید:

[redacted length = "medium"]
[redacted length = "large"]
[redacted length = "extra"]

لطفاً توجه داشته باشید که در واقع باید متنی را که می خواهید پنهان کنید حذف کنید. هدف این افزونه مخفی کردن متن نیست ، بلکه نشان دادن این است که برخی از متن ها مجدداً ویرایش شده اند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند متن را در پست های وبلاگ وردپرس خود اصلاح کنید. همچنین ممکن است بخواهید این آموزش را در مورد چگونگی نمایش و پنهان کردن متن در وردپرس با افکت ضامن .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-redact-text-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید