نحوه ورود خودکار کاربران بیکار در وردپرس

آیا می خواهید به طور خودکار کاربران بیکار را در وردپرس از سیستم خارج کنید؟ به عنوان یک سرپرست سایت با امنیت ، ممکن است بخواهید کاربران غیرفعال را مجبور کنید دوباره وارد سیستم شوند.

وب سایت ها و برنامه های بانکی از این روش برای جلوگیری از دسترسی کاربران غیر مجاز به حساب ها یا ربودن آنها استفاده می کنند. همچنین می توانید برای بهبود امنیت این قابلیت را در وب سایت وردپرس خود پیاده سازی کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از سیستم عامل غیرفعال در وردپرس به طور خودکار خارج شوید. پس از ورود به سیستم ، از کاربران خواسته می شود برای از سرگیری کارهایی که انجام می دهند دوباره وارد سیستم شوند.

How to automatically logout inactive or idle users in WordPress

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی خروج غیرفعال پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، به سادگی به صفحه تنظیمات »خروج غیرفعال بروید.

Settings page for Inactive Logout plugin

ابتدا باید زمانی را وارد کنید که پس از آن کاربر به طور خودکار از سیستم خارج شود. می توانید زمان را در چند دقیقه وارد کنید و مطمئن شوید که خیلی کوتاه یا خیلی طولانی نیست.

پس از آن ، می توانید پیامی را وارد کنید که می خواهید برای کاربران غیرفعال نمایش داده شود.

در زیر قسمت پیام ، گزینه های افزونه بیشتری برای تغییر عملکرد خروج پیدا خواهید کرد. تنظیمات پیش فرض برای اکثر وب سایت ها مفید است ، اما اگر بخواهید می توانید آنها را تغییر دهید.

Inactive users timeout settings

پس زمینه پنجره – اگر می خواهید پس زمینه پایان کار کاربر ، رنگ پس زمینه صفحه را تغییر دهید ، می توانید این گزینه را فعال کنید. این گزینه صفحه مرورگر کاربر را پوشش می دهد و محتویات را از چشم کنجکاو مخفی نگه می دارد.

غیرفعال کردن شمارش معکوس Timeout – این گزینه هشدار شمارش معکوس را حذف می کند و به طور مستقیم کاربران بیکار را از سیستم خارج می کند.

نمایش پیام هشدار فقط – اگر نمی خواهید از ویژگی خروج خودکار استفاده کنید ، این گزینه را علامت بزنید. این فقط پیام هشدار را نشان می دهد و اگر گزینه پس زمینه پنجره را علامت بزنید ، صفحه را پوشش می دهد.

غیرفعال کردن ورود همزمان – این گزینه ورود کاربران همزمان وردپرس شما را محدود می کند. این بدان معناست که آنها نمی توانند از یک حساب کاربری برای ورود همزمان از دستگاه های مختلف استفاده کنند.

فعال کردن تغییر مسیر – به طور پیش فرض ، این پلاگین یک پنجره ورود به سیستم را نمایش می دهد و کاربران را هدایت نمی کند. با استفاده از این گزینه می توانید کاربران را به صفحه دیگری که می خواهید هدایت شود.

پس از بررسی و تغییر تنظیمات ، فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “ذخیره تنظیمات” کلیک کنید.

تنظیم تنظیمات مختلف مهلت زمانی براساس نقش کاربر

اگر می خواهید بر اساس نقش ها و قابلیت های کاربر ، سپس می توانید این کار را در برگه” مدیریت پیشرفته “در صفحه تنظیمات افزونه انجام دهید.

ابتدا باید نقش های کاربری را که می خواهید متفاوت از تنظیمات جهانی تنظیم کنید ، انتخاب کنید. پس از آن ، شما قادر خواهید بود در عرض چند دقیقه وقفه زمانی را انتخاب کنید ، تغییر مسیر دهید یا حتی تنظیمات مهلت زمانی را برای آن نقش کاربر غیرفعال کنید.

Multi-role idle user timeout settings

بعد از اینکه از تنظیمات راضی شدید ، روی دکمه “ذخیره تنظیمات” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

برای دیدن افزونه در حال کار ، می توانید به وب سایت خود وارد شوید و برای مدت زمانی که در تنظیمات افزونه تنظیم کرده اید کاری انجام ندهید. پس از آن ، مشاهده خواهید کرد که یک پنجره تایمر شمارش معکوس ظاهر می شود.

Timeout countdown

برای ادامه کار بدون انقضا جلسه می توانید روی دکمه ادامه کلیک کنید.

کاربرانی که روی دکمه ادامه کلیک نکنند از سیستم خارج می شوند و صفحه ورود به سیستم را مشاهده می کنند.

Login popup

با احراز هویت دو مرحله ای ، امنیت بیشتری اضافه کنید h4>

اکنون یک مشکل با این روش این است که بسیاری از کاربران رمزهای عبور خود را با استفاده از مدیر رمز ورود یا ویژگی ذخیره سازی رمز عبور داخلی مرورگر آنها چیست.

این بدان معنی است که در پنجره ورود به سیستم وی از قسمتهای نام کاربری و رمز ورود خود پر شده است. هر شخصی فقط می تواند بر روی دکمه ورود به سیستم کلیک کند تا به حساب خود دسترسی پیدا کند در حالی که غایب است.

Login fields already filled in

با افزودن تأیید صحت دو مرحله ای به صفحه ورود وردپرس ، می توانید دسترسی غیرمجاز را دشوارتر کنید.

در اصل از کاربران خواسته می شود یک رمز ورود یکبار مصرف ایجاد شده توسط برنامه در تلفن خود وارد کنند. برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای ما در نحوه افزودن احراز هویت دو عاملی در وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه از اینترنت بیکار در وردپرس به طور خودکار خارج شوید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای امنیتی WordPress برای نکات بیشتر در مورد امنیت وب سایت وردپرس خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-automatically-log-out-idle-users-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید