نحوه وارد کردن / صادرات تنظیمات ویجت در وردپرس

گاهی اوقات وقتی انتقال وردپرس سایتها ، ممکن است لازم باشد ویجت تنظیمات از یک نصب وردپرس به دیگری. اگر سایتی فقط چند ابزارک دارد ، پس احتمالاً می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید. با این حال ، اگر ابزارکهای زیادی در چندین نوار کناری و مناطق ویجت ، پس شما به یک راه حل بهتر نیاز دارید. در این مقاله ، ما به شما نحوه وارد کردن / صادرات تنظیمات ویجت در وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی واردات / صادرات تنظیمات ویجت پلاگین. پس از فعال شدن ، به ابزارها »تنظیمات ابزارک صادرات بروید و ابزارک هایی را که می خواهید صادر کنید انتخاب کنید و بر روی دکمه صادرات تنظیمات ابزارک کلیک کنید. اکنون این افزونه کلیه ابزارک های فعال فعلی شما را در پرونده widget_data.json صادر خواهد کرد.

Exporting widget settings

برای بازیابی این ابزارک ها در نصب دیگری در وردپرس ، باید افزونه Widget Settings Import / Export را نیز در آن سایت نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی افزونه ، به Tools »Widget Settings Import بروید و بر روی دکمه Select File کلیک کنید.

Importing widget settings

فایل JSON که قبلاً بارگیری کرده اید را پیدا کرده و سپس بر روی دکمه نمایش تنظیمات ابزارک ها کلیک کنید. اکنون این افزونه داده های ابزارک را از پرونده وارد شده بارگیری کرده و لیستی از ابزارک ها را به شما نشان می دهد. ابزارک هایی را که می خواهید وارد کنید انتخاب کرده و برای ادامه روی وارد کردن تنظیمات ابزارک کلیک کنید. تمام ابزارک های شما به ستون های فرعی مناسب بازیابی می شوند.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر ابزارکهای فعال با افزونه به سایت خود اضافه شده باشید ، تا زمانی که آن افزونه ها را در وب سایت هدف نیز نصب نکنید ، نمی توانید آن ابزارک ها را وارد کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در صادرات / وارد کردن سریع تنظیمات ابزارک در وردپرس کمک کرده باشد. تجربیات خود را از انتقال ابزارک ها بین سایت های وردپرس با ارسال نظر در زیر به اشتراک بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-importexport-widget-settings-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید