نحوه وارد کردن ایده های ارسال از صفحه گسترده CSV در وردپرس

اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسید آیا راهی برای وارد کردن ایده های ارسال پست در وردپرس از صفحه گسترده وجود دارد یا خیر. ما یک تحقیق سریع انجام دادیم و البته راهی هم وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نحوه وارد کردن ایده های ارسال به عنوان پیش نویس در وردپرس را نشان خواهیم داد.

بسیاری از دارندگان سایت های وردپرسی استراتژی محتوای خود را در صفحات گسترده حاوی ایده های ارسال به عنوان عنوان برنامه ریزی می کنند. اگر عضوی از سازمان بزرگتری هستید یا با یک دستیار مجازی کار می کنید ، این امر خصوصاً معمول است.

اگر مثل ما برنامه ریزی می کنید ، احتمالاً تعداد زیادی پست در صفحه گسترده خود دارید و افزودن آنها به صورت دستی زمان زیادی را می برد. خوب ، بیایید نگاهی به نحوه وارد کردن راحت ایده های ارسال از CSV به وردپرس بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که وارد کننده CSV واقعاً ساده . پس از فعال شدن ، به سادگی به ابزارها »وارد کردن بروید و بر روی CSV کلیک کنید.

CSV Importer

در صفحه بعدی ، از شما خواسته می شود یک فایل CSV را که می خواهید وارد کنید بارگذاری کنید. اما قبل از انجام این کار ، ابتدا باید صفحه گسترده خود را به درستی قالب بندی کنید ، تا بتوان آن را وارد کرد.

واردکننده CSV واقعاً ساده اطلاعات را بر اساس ستونهای صفحه گسترده شما ارسال می کند. ردیف اول صفحه گسترده شما باید حاوی نام ستونی باشد که توسط پلاگین قابل شناسایی است. برخی از ستونهایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: post_title ، post_content ، post_date ، post_autor ، post_type و post_status . می توانید لیست کامل نام ستون ها را در صفحه اصلی افزونه پیدا کنید.

نیازی نیست که همه ستون ها را داشته باشید و حتی نیازی نیست که ستون ها را به ترتیب خاصی داشته باشید. در اینجا تصویری از نمونه صفحه گسترده ای که وارد خواهیم کرد ، است.

A sample spreadsheet

این پلاگین همچنین دارای نمونه پرونده های CSV و ODT مخصوص خود است که در فهرست پوشه در پوشه نمونه قرار دارد. می توانید این پرونده ها را در Microsoft Office ، Google Docs یا LibreOffice Calc باز کنید. به طور متناوب ، همچنین می توانید یک فایل CSV را در هر ویرایشگر متن ساده مانند Notepad باز کنید.

نوع پیش فرض پست روی پست ها و وضعیت پست برای پیش نویس تنظیم شده است. با این حال ، اگر می خواهید آن را تغییر دهید ، پس می توانید با تعریف ستون post_status این کار را انجام دهید.

بیشتر نرم افزارهای صفحه گسترده به شما امکان می دهند صفحه گسترده خود را در قالب CSV ذخیره کنید. هنگام بارگیری یا ذخیره صفحه گسترده خود به عنوان CSV ، مطمئن شوید که از ویرگول ها برای جدا کردن ستون ها استفاده می کنید و اطمینان حاصل کنید که جداکننده متن دو برابر نقل قول تنظیم شده باشد

بعد از اینکه صفحه گسترده خود را به CSV تبدیل کردید ، اکنون آماده وارد کردن آن به وردپرس هستید. بازگشت به وارد کننده CSV و کلیک بر روی دکمه انتخاب پرونده برای بارگذاری پرونده CSV خود. سپس این افزونه آن را بارگذاری کرده و پست ها را به وردپرس وارد می کند.

CSV Importer progress

در حال حاضر این همه است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند ایده های ارسال را به عنوان پیش نویس در وردپرس وارد کنید. اگر عضوی از یک سازمان بزرگتر هستید ، بسیار توصیه می کنیم حتماً ویرایش جریان برای بهبود جریان تحریریه خود. ما همچنین لیستی از 21 افزونه عالی برای مدیریت وبلاگ چند نویسنده به طور کارآمد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-import-post-ideas-from-csv-spreadsheet-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید