نحوه نمایش Google ، Facebook و Yelp در وردپرس

آیا می خواهید بررسی های شبکه های اجتماعی را در وب سایت وردپرس خود نمایش دهید؟ شما ممکن است در سایت های مختلف اجتماعی مانند Google ، Facebook و غیره از مشتریان خود بازبینی کسب و کار داشته باشید. این بررسی ها اثبات عالی اجتماعی هستند که می توانید برای جذب بازدیدکنندگان جدید به سمت تجارت خود استفاده کنید. در این مقاله ، ما نحوه نمایش نظرات تجاری از Google ، Facebook و Yelp را در سایت وردپرس شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

How to show Google, Facebook, and Yelp reviews in WordPress

چرا باید بررسی های تجاری را در وردپرس نمایش دهید؟ h4>

مشتریان شما اغلب نظرات مثبتی در مورد تجارت شما در سیستم عامل های اجتماعی مانند Google ، Facebook یا Yelp ارائه می دهند. این بازبینی ها اثبات عالی اجتماعی هستند و می توانند در کنار توصیفات مشتری در وب سایت شما.

شما می توانید این بررسی های تجاری را در سایت وردپرس برای ایجاد اعتماد و تقویت تبدیل ها (پاداش: 29 روش دیگر برای استفاده از اثبات اجتماعی برای افزایش تبدیلات ).

به طور معمول ، برای نشان دادن بازبینی از چندین سیستم عامل اجتماعی ، باید پلاگین های وردپرس جداگانه نصب کنید. تنظیمات هر پلاگین متفاوت است و حتی ممکن است با یکدیگر در تضاد باشد.

توصیه می کنیم از WP استفاده کنید افزونه بررسیهای تجاری توسط WordImpress. این یک راه حل همه در یک است برای نشان دادن Google ، Facebook و Yelp بررسیهای تجاری.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه به راحتی مرورهای Google ، Facebook و Yelp را در وردپرس نشان می دهیم.

نمایش Google ، Facebook و Yelp نظرات در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن بررسیهای تجاری WP . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه نظرات »تنظیمات در منطقه مدیر وردپرس خود بروید. در زیر برگه “مجوز” ، باید کلید مجوز خود را اضافه کنید و آن را فعال کنید.

می توانید کلید مجوز را از حساب خود در سایت WP Business Reviews دریافت کنید.

WPBR license

پس از فعال شدن موفقیت آمیز کلید مجوز ، باید به برگه “بسترهای نرم افزاری” بروید و سیستم عامل های بررسی را از جایی که می خواهید بررسی های تجاری را در وردپرس نمایش دهید انتخاب کنید.

Select review platforms

پس از انتخاب بستر ، روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.

به خاطر این آموزش ، ما Google ، Facebook و Yelp را انتخاب می کنیم تا از آنها نظر بگیرید. می توانید سیستم عامل هایی را که دوست دارید انتخاب کنید.

بعد ، باید به برگه “Google” در سمت چپ بروید و کلید Google Places API را اضافه کنید تا مرورهای Google را در وب سایت خود نشان دهید.

برای دریافت کلید خود می توانید به حساب Google خود وارد شوید و بر روی پیوند مستندات API Google Places کلیک کنید.

Google api key

این وضعیت پلت فرم را از قطع به حالت متصل تغییر می دهد. برای ادامه روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

پس از آن باید به زبانه “Facebook” بروید و روی دکمه “Connect with Facebook” کلیک کنید. از شما می خواهد که به حساب فیس بوک خود وارد شوید.

Connect to Facebook

پس از ورود به سیستم ، باید برای اتصال به Facebook اجازه بدهید. فراموش نکنید که بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

اکنون به برگه “Yelp” بروید و روی لینک ایجاد برنامه Yelp ایجاد کنید تا کلید Yelp API خود را دریافت کنید.

Create YELP app

برای تغییر فرم وضعیت سیستم عامل قطع شده به متصل ، روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

پس از اتصال موفقیت آمیز همه سیستم عامل ها ، می توانید به صفحه نظرات »مجموعه در منطقه مدیر وردپرس خود بروید. از اینجا باید مجموعه ای از بررسی های کسب و کار خود را ایجاد کنید.

برای ایجاد مجموعه نظرات خود می توانید این کار را با کلیک روی دکمه “افزودن مجموعه” در هر سیستم عامل انجام دهید.

Add collection

شما را به صفحه جدیدی منتقل می کند که می توانید مجموعه بررسی ها را بسازید.

با اضافه کردن عنوان و انتخاب منبع مرور در سمت راست شروع کنید. پس از آن برای بازیابی نظرات از منبع ، باید بر روی دکمه “دریافت نظرات” در یک منبع کلیک کنید.

Review source

همه بازبینی های این منبع در سمت چپ صفحه شما را نشان می دهد.

بعد ، می توانید گزینه های “Presentation” را در سمت راست باز کنید. در این گزینه ها می توانید سبک ، قالب ، حداکثر ستون ها و حداکثر بازبینی ها را برای مجموعه انتخاب کنید.

Presentation

Nextx ، برای فعال / غیرفعال کردن اجزای بررسی مانند تصویر مرورگر ، نام ، رتبه بندی ستاره و غیره ، می توانید به برگه “نظرات” بروید. همچنین می توانید حداکثر تعداد نویسه ها را برای هر بازبینی تعریف کنید.

Review components

در آخر ، می توانید به برگه “فیلترها” بروید. در اینجا فیلترهای حداقل امتیاز و بررسیهای خالی را پیدا خواهید کرد. می توانید رتبه بندی ستاره را انتخاب کرده و بهترین بازبینی های خود را به بازدیدکنندگان جدید نشان دهید.

Review filters

هنگامی که از همه این تنظیمات راضی شدید ، بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “کپی کوتاه” کلیک کنید.

Copy shortcode

برای نمایش مجموعه بررسی های کسب و کار می توانید این کد کوتاه را در هر کجای سایت وردپرس خود اضافه کنید.

Add shortcode

این کد کوتاه مجموعه کاملی از نظرات را که در بالا ایجاد کرده اید نشان می دهد.

اگر می خواهید بر روی ویجت پست ، صفحه یا نوار کناری وردپرس خود یک بررسی واحد نشان دهید ، به صفحه نظرات »بازبینی منفرد بروید و کد کوتاه مورد نظر را کپی کنید. p >

Single review

می توانید این کد کوتاه را در هر جایی از پست ها ، صفحات یا پرونده های الگو خود جای گذاری کنید تا به جای مجموعه بررسی های کامل ، بررسی واحد را نمایش دهد. همچنین به شما امکان می دهد به صورت دستی بررسی های سفارشی را در وردپرس اضافه کنید.

اگر می خواهید بازبینی ها را در یک منطقه ویجت از وب سایت خود نشان دهید ، می توانید این کار را با رفتن به ابزارک های ظاهری در مدیر وردپرس خود و طراحی ویجت مجموعه بررسی های تجاری WP انجام دهید. به منطقه ویجت ترجیحی.

WPBR widget

در مرحله بعدی ، به سادگی مجموعه نظرات را در کشویی ویجت انتخاب کنید تا بررسی های کسب و کار را در نوار کناری خود نشان دهید.

پس از پایان کار ، می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و بررسی های تجاری را در عمل مشاهده کنید.

Business reviews

شما می توانید چندین مجموعه از بررسی های Google ، Facebook و Yelp را برای صفحات مختلف در وردپرس ایجاد کنید. به شما امکان می دهد سبک و نحوه ارائه همه بررسی های خود را شخصی سازی کنید ، بنابراین آنها به زیبایی در وب سایت شما ظاهر می شوند.

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه Google ، Facebook و Yelp را در وردپرس نشان دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه افزودن صفحه بررسی مشتری در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-show-google-facebook-and-yelp-reviews-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید