نحوه نمایش یا پنهان کردن ابزارک ها در صفحات خاص وردپرس

در مقاله قبلی ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید قدرت ویجتهای پیش فرض وردپرس خود را افزایش دهید . ما به افزونه ای به نام Widget Logic اشاره کردیم که می توانید با استفاده از برچسب های شرطی ویجت را در صفحات خاص نشان دهید. اما همه نمی توانند آن برچسب های شرطی را درک کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی ویجت ها را در صفحات خاص وردپرس نشان دهید یا پنهان کنید.

Show or hide widgets on specific WordPress posts and pages

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Widget Context . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه Appearance »Widget ها بازدید کنید. روی هر ویجتی که می خواهید نمایش داده یا پنهان شود کلیک کنید. با این کار تنظیمات ویجت گسترش می یابد و بخش جدیدی از “ابزارک ابزارک” را مشاهده خواهید کرد.

Widget Context settings

افزونه Widget Context به شما امکان می دهد ابزارک ها را به راحتی در پست ها ، صفحات ، بایگانی ها و موارد دیگر انتخاب شده وردپرس نشان دهید / پنهان کنید. به سادگی بخشهایی را که می خواهید ویجت را نشان دهید یا از تنظیمات پنهان کنید ، انتخاب کنید.

همچنین می توانید ابزارک ها را در URL های خاص نشان دهید یا پنهان کنید. به سادگی URL را در تنظیمات ویجت اضافه کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید. اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و آن را در عمل مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه ابزارکها را در صفحات خاص وردپرس نشان دهید یا پنهان کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از مفیدترین ابزارک های وردپرس که می توانید در وب سایت خود امتحان کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-show-or-hide-widgets-on-specific-wordpress-pages/.

دیدگاهتان را بنویسید