نحوه نمایش گزیده های ارسال شده در مضامین وردپرس

برخی از کاربران ما می خواستند که ما یک آموزش برای نمایش گزیده های ارسال در مضامین وردپرس ارسال کنیم. این یک آموزش بسیار ساده است که هرکسی می تواند از این ویژگی داخلی استفاده کرده و از آن استفاده کند. مزیت اجرای این آموزش این است که زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد و تعداد بازدید صفحه را افزایش می دهد.

چگونه زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد؟

اگر پستهای طولانی مانند بهترین روشهای تماس را می نویسید فرم ها یا باید دارای برنامه های iphone برای وبلاگ نویسان باشند a > که تصاویر زیادی دارد ، بارگیری آنها در یک صفحه می تواند به طور قابل توجهی بر زمان بارگیری صفحه شما تأثیر بگذارد. با افزودن این روش ، می توانید به راحتی توضیحات مختصری از مقاله را نشان دهید و به کاربر اجازه دهید پست را در صفحه تک پست مشاهده کند.

چگونه تعداد مشاهده صفحه را افزایش می دهد؟

در صورت عدم استفاده از متن ، گاهی اوقات کاربران فقط پست موجود در صفحه دسته را می خوانند. با افزودن آن به این روش ، آنها به پست اصلی می روند. این به جای 1 نمایش 2 صفحه است. همچنین کاربران را تشویق می کند تا درباره پست نظر دهند زیرا فرم نظر نیز در این صفحه است و برای اظهار نظر نیازی به بارگیری صفحه جداگانه ندارند.

آموزش h4>

پرونده index.php ، پرونده archive.php و category.php خود را باز کنید. اکنون برخی از شما ممکن است همه این پرونده ها را در الگوی خود نداشته باشید ، بنابراین فقط پرونده هایی را که دارید باز کنید.

کد زیر را پیدا کنید:

  

و آن را با:

جایگزین کنید

  

اکنون می توانید گزیده های سفارشی را برای پست های خود از پنل مدیریت وردپرس خود بنویسید و آن را در طرح زمینه خود نمایش دهید.

Add Post Excerpts in WordPress

اگر یک متن سفارشی نمی نویسید ، وردپرس به طور خودکار 55 کلمه اول را از پست شما می گیرد و آنها را در یک متن با elipses قرار می دهد و نمایش می دهد. با شروع WordPress 2.9 می توانید محدودیت کلمه را تغییر دهید. اگر می خواهید محدودیت کلمه را تغییر دهید ، فایل functions.php خود را باز کرده و عملکرد زیر را اضافه کنید:

// تغییر طول گزیده
عملکرد new_excerpt_length ($ طول) {
بازگشت 100؛
}
افزودن_فیلتر ('طول_قسمت' ، 'طول_جز_ جدید')؛

// تغییر متن بیشتر
عملکرد new_excerpt_more ($ بیشتر) {
برگشت '...'؛
}
add_filter ('excerpt_more'، 'new_excerpt_more')؛

اگر می خواهید این کد به صورت زنده کار کند ، فقط از فهرست پیمایش روی هر یک از دسته های ما کلیک کنید و می بینید که ما پست های کامل را نمایش نمی دهیم.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-display-post-excerpts-in-wordpress-themes/.

دیدگاهتان را بنویسید